Kennis & Nieuws
We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!
Niks missen van ons nieuws? Abonneer je op de nieuwsbrief!
Na een daling in klantloyaliteit het afgelopen jaar is de ICT in 2024 weer op het niveau van 2022. De NPS (mate van aanbevelen door klanten) is dit jaar +6 (t.o.v. +2 het afgelopen jaar). Dit blijkt uit het nieuwe B2B-benchmarkrapport over de customer experience dat onderzoeks- en consultancy bureau Integron jaarlijks uitbrengt.
Nieuwste berichten
Rapporten, whitepapers en meer
Hoe beleeft werkend Nederland het werk? Is de employee experience weer gestegen in 2024? Lees het in het jaarlijks uitgebrachte benchmarkrapport 'Employee Experience in Nederland 2024' voortkomend uit onderzoek onder ruim 5000 medewerkers verdeeld over 13 branches. Download gratis.
Benieuwd hoe de gemiddelde NPS en tevredenheid binnen jouw branche ervoor staat? Download gratis het Benchmarkrapport, voorkomend uit ruim 200 klantonderzoeken verdeeld over 9 branches.
Om te kijken waar Nederland staat hebben we de CX-/EX-volwassenheidsscan uitgevoerd. We hebben 250 CX- en EX-professionals gevraagd naar hoe volwassen zij hun eigen organisatie vinden op de zes pijlers van het model van Manning en Bondine: strategie, inzicht en begrip, cultuur, governance, de klant- en medewerkerreis en KPI's. Download de resultaten hier.