Kennis & Nieuws
We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!
Niks missen van ons nieuws? Abonneer je op de nieuwsbrief!
De behoefte aan duidelijke communicatie, het waarborgen van welzijn en ontwikkeling van medewerkers, en het voldoen aan de hoge verwachtingen van bewoners en klanten zet de afvalbranche op scherp. Dit blijkt uit het recent uitgebrachte benchmarkrapport van Integron. De uitkomsten zijn gebaseerd op medewerkers-, klant- en bewonersonderzoeken die het onderzoeks-en adviesbureau Integron heeft uitgevoerd voor tientallen afvaldienstverleners.
Nieuwste berichten
Rapporten, whitepapers en meer
Om te kijken waar Nederland staat hebben we de CX-/EX-volwassenheidsscan uitgevoerd. We hebben 250 CX- en EX-professionals gevraagd naar hoe volwassen zij hun eigen organisatie vinden op de zes pijlers van het model van Manning en Bondine: strategie, inzicht en begrip, cultuur, governance, de klant- en medewerkerreis en KPI's. Download de resultaten hier.
Gebaseerd op tientallen onderzoeken die Integron uitgevoerd heeft voor afvaldienstverleners. Leer wat klanten, medewerkers en bewoners vinden en verwachten van de dienstverlening én leer van de best in class organisaties. Download de benchmark hier.
Shit happens. Maar hoe ga je hier nu mee om? Het antwoord ligt bij veerkracht. Lees in het whitepaper 'Hoe veerkrachtig is Nederland?', hoe het ervoor staat met de veerkracht van de beroepsbevolking. Download gratis.