Inzicht delen en continu verbeteren
Wat is dat dan concreet?
Inzichten begrijpen op elk niveau binnen je organisatie
We delen inzichten en verbeteren op strategisch, tactisch en operationeel niveau met verbetersessies, presentaties en afdelingsdialogen. Gefaciliteerd door Integron.
Is mijn verwachting ook hetzelfde als de beleving van mijn medewerkers of klanten?
Voor, tijdens of na je onderzoek of CX-/EX-programma kunnen we middels employee en customer journey sessies jouw beleving spiegelen aan de ervaring van jouw medewerkers en of klanten. Alle belangrijke touchpoints komen aan bod in deze (fysieke) sessies. Het geeft je kwalitatieve input en mogelijkheid op dialoog met je klant en-of medewerkers.
Onze dienstverlening in de praktijk:
De samenwerking tussen teams is voor medewerkers een aandachtspunt en voor Allinq als organisatie een belangrijk thema om te verbeteren. Om Allinq hierbij te helpen is een online employee journey mapping workshop georganiseerd, waarin engineers en monteurs bij elkaar zijn gebracht om de samenwerking binnen een project te ‘mappen’.
Bij Strukton Worksphere leidde een klantreissessie tot betere dienstverlening. Lees hier hoe het klantteam verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de kantoorgebouwen van NS het verschil maakt door proactief te communiceren.