Kennis & Nieuws
We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!
We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!
Nog nooit wisselden zoveel werknemers van werkgever. Behoud van personeel is met stip de nummer-1-uitdaging voor organisaties. Bedenk eens hoeveel kosten je kunt besparen als je het verlooppercentage omlaag kunt krijgen. Wat kun je doen om verloop terug te dringen? En hoe verbeter je in dat kader je ROI (return on investment) als je concreet en structureel met je employee Net Promotor Score (eNPS) aan de slag gaat en investeert in je medewerkers?
Vooral in deze tijd van arbeidsmarktkrapte, waarin iedereen zit te springen om nieuwe medewerkers en bestaande medewerkers wil behouden, is het belangrijk om je als werkgever positief te profileren. Om aantrekkelijk en onderscheidend te zijn als werkgever heb je onder meer een heldere Employee Value Proposition (EVP) nodig. Wat dat is, wat je ermee kunt en vooral waarom deze zo belangrijk is, lees je in dit blog.
Wie beveelt jouw bedrijf of organisatie aan bij anderen? Met de wereldwijd veel gebruikte methodiek NPS (Net Promoter Score) kun je dat in kaart brengen. De NPS kun je op verschillende manieren meten; onder meer via de relationele of de transactionele manier. Wanneer zet je nu welke meetmethode in? We geven de verschillen en de voor- en nadelen.
Arjen Maliepaard en Egbert Engelfriet treden toe als gelijkwaardig aandeelhouder binnen Integron. De huidige managing directors hebben twee derde aandelen gekocht en zijn nu samen met Stephan van Gelder eigenaar.
De employee journey experience is veranderd en vraagt om meer aandacht van HR Nederland. Onboarden, maar ook offboarden is belangrijker dan ooit. Organisaties moeten meer oog hebben voor nieuwe, bestaande én vertrekkende medewerkers.
In dit rapport wordt de beleving van medewerkers tijdens de gehele employee journey inzichtelijk gemaakt per fase: onboarding, development en offboarding. Wat is de realiteit versus de verwachtingen en hoe enthousiast zijn medewerkers per fase?
Benchmarkrapport customer experience industrie: NPS stijgt van +29 naar +33 anno 2022. Daarmee is het wederom een van de hoogst scorende sectoren in Nederland. Download hier het rapport.
Branche afvaldienstverlening krabbelt een beetje op, maar blijft in de min met NPS van -5
In deze nieuwe techupdate vertelt Integron directeur Egbert Engelfriet meer over onze nieuwe ontwikkelingen van het afgelopen half jaar; de Integron app en het medewerkerportal.
Benchmarkrapport customer experience 2022 binnen de bouw en installatie: NPS voor het eerst boven de nul:+4