Kennis & Nieuws
We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!
We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!
Dit jaar zijn 38 organisaties genomineerd in 15 categorieën. Op 23 juni 2022 worden de winnaars bekend gemaakt.
NPS stijgt naar +16; was afgelopen jaar nog +11, blijkt uit het benchmarkrapport van Integron 'Customer Experience in Nederland 2022'. Daarnaast zijn er grote verschillen per branche te zien. Lees meer en download hier het rapport.
Open en goede organisatiecultuur belangrijk: 70% organisaties vrij van intimidatie en discriminatie, zo blijkt uit het nieuwe onderzoek naar de employee experience in Nederland anno 2022.
Hoe beleeft werkend Nederland het werk? Is de employee experience weer gestegen in 2022? Lees het in het jaarlijks uitgebrachte benchmarkrapport 'Employee Experience in Nederland 2022' voortkomend uit onderzoek onder 5100 medewerkers verdeeld over 13 branches. Download gratis.
Benchmarkrapport customer experience binnen de industrie: ook hoogste NPS van alle branches: +29
Negatieve NPS van -7 in 2021: kwaliteit afvaldienstverlening B2B steeds verder achteruit.
Bekijk nu de aftermovie en lees het verslag van de elfde editie van de Integron Beleving Awards 2021.
Hoogste stijging NPS in 2021 binnen de bouw en installatie: +10, maar nog altijd onder het Nederlands gemiddelde -1 vs. +11
Op 7 oktober 2021 zijn de best presterende organisaties op het gebied van klantbeleving en medewerkerbeleving in 2021 bekend gemaakt bij Buitenplaats Kameryck in Kamerik. Klik hier voor de winnaars
Baanzekerheid niet meer belangrijkste voor werkend Nederland. Men kijkt weer om zich heen en gaat voor betere arbeidsvoorwaarden.