Kennis & Nieuws
We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!
We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!
Integron heeft vandaag INTEBOT (werknaam: A-1.16.18.9.12-TU) aangekondigd, de eerste A.I. chip die speciaal is ontworpen voor het continu verzamelen en sturen van medewerkerfeedback. Lees hier meer over de nieuwe ontwikkelingen.
Coronatijd versterkt de band tussen medewerkers en de organisatie waar ze werken. Het enthousiasme, berekend via de zogenoemde employee Net Promoter Score, steeg van -3 in 2020 naar +12 in 2021
De algehele werkbeleving ligt binnen de accountancy hoger dan binnen werkend Nederland. Toch ontbreekt de échte binding met de werkgever. Dit blijkt uit het benchmarkrapport 'medewerkerbeleving binnen de accountancy' van Integron.
Hoe zorg je er voor dat jouw medewerkers actief aan de slag gaan met feedback? Train ze met de nieuw ontwikkelde Integron e-learnings.
De NPS van ICT dienstverleners is afgelopen jaar gedaald naar 9% en schiet daarmee onder het landelijk gemiddelde, zo blijkt uit het ICT benchmarkrapport 'Klantbeleving binnen de ICT in B2B Nederland 2020'.
In dit blog vertelt Arjen Maliepaard, Managing Director bij Integron, over waarom juist nu werken aan je customer experience van groot belang is en hoe dat je sterker uit een crisis haalt.
“Juist nu kunnen wij als NEN het verschil maken naar onze medewerkers.” Het inzicht van nu helpt ons om de wereld van morgen (nog) beter in te vullen.”
Strategisch, korter en vaker thematisch medewerkersonderzoek. Hier lees je waarom en vertelt de NEN hoe zij het toepassen in de praktijk.
Maar een kwart van werkend Nederland beveelt haar eigen werkgever aan en 29% doet dat zelfs in zwakke mate of niet.
De gemiddelde NPS binnen B2B Nederland is 12%. Dit blijkt uit het recent uitgebrachte NPS benchmarkrapport ‘Klantbeleving in Nederland 2020’.