Geef je klanten echt een stem
Wil je écht een stem geven aan je klanten? Met strategische interviews kun je kwalitatieve feedback ophalen bij je (top) klanten. Door de persoonlijke aandacht voelen je klanten zich gehoord en kun je op strategisch niveau dieper doorvragen. Deze interviews vormen een waardevolle aanvulling op kwantitatief onderzoek en kunnen zowel als aanvulling dienen op andere methoden als op zichzelfstaand traject worden uitgevoerd.
Waarom Strategische Interviews?
Juiste aandacht op key accounts
Strategische interviews stellen je in staat om gerichte aandacht te geven aan belangrijke klanten, zodat je hun specifieke behoeften en wensen beter begrijpt. Door direct met deze klanten in gesprek te gaan, kun je hun unieke perspectieven ontdekken en gepersonaliseerde oplossingen bieden.

Kwalitatieve feedback op strategisch niveau
Met persoonlijke interviews verzamel je diepgaande, kwalitatieve inzichten die je helpen bij het vormen van een strategische koers voor je organisatie. Je kunt trends en patronen ontdekken die je niet altijd uit kwantitatief onderzoek kunt halen, waardoor je beter kunt inspelen op de behoeften van je klanten.

Verdieping op thema’s die er volgens je klant echt toe doen
Door te luisteren naar je klanten op een persoonlijk niveau, kun je de essentiële onderwerpen identificeren die hun ervaring met jouw bedrijf beïnvloeden. Hierdoor kun je je inspanningen en middelen richten op de aspecten die voor je klanten het meest waardevol zijn, waardoor je klanttevredenheid en loyaliteit kunt vergroten.

Hoe gaan we te werk

Afstemmen
Integron stemt samen met jou je wensen en de doelstelling van de strategische interviews af.
Script
We stemmen samen met jou het script af wat als grondslag dient tijdens de interviews om de juiste input naar boven te krijgen.
Rapporteren
Na de interviews wordt er een rapport met conclusies, uitkomsten en advies samengesteld.