Ga voor gelukkige klanten
Creëer je ambassadeurs
Verlaag je je klantverloop
Bespaar je op marketingkosten
- Behaal je meer winst. Benieuwd hoeveel?
Waarom je voor Integron kiest
Wij zijn geen gewone ’tooling’ partij, maar een betrokken partner die meedenkt en maatwerkoplossingen biedt.
Laat je volledig ontzorgen en geniet van een op maat gemaakte aanpak die volledig is afgestemd op jouw specifieke doelstellingen.
Klantonderzoek en advies als onderdeel van een strategisch programma, of losstaand.
Wij denken met je mee en leggen 30 jaar kennis en ervaring als grondslag
Met 30 jaar ervaring faciliteren en helpen we jou het beste uit EX en CX te halen
Weet aan welke knoppen je moet draaien voor een beter bedrijfsresultaat
De perfecte oplossing voor jouw uitdaging
Blijvend impact maken op je klanten? Ga voor een lange termijn aanpak. Met ons CX programma ga je voor minimaal 3 jaar met ons in zee, waardoor we herhaaldelijk feedback op kunnen halen en hier samen mee aan de slag kunnen gaan. Lees meer
Is het de eerste keer dat je een klant-onderzoek wilt uitvoeren met de hulp van een specialist? Is het al meerdere jaren geleden dat er onderzoek gedaan is? Of wil je verdiepend inzicht verkrijgen in de gehele organisatie? Ga dan met een jaarlijks klantonderzoek (KTO) aan de slag.
Wil je vaker feedback van je klanten ophalen? Of wil je de mate van aanbevelen (NPS) continu inzichtelijk hebben en ben je benieuwd wat een promoter, passive en detractor kenmerkt? Bekijk dan periodiek NPS onderzoek.
Strategische interviews of klant panel
Wil je meer diepgang in de resultaten? Of wil je meer grip op je top 20 klanten? Overweeg dan een strategisch interviewtraject of een klantpanel.
Als je écht wilt acteren op de momenten van de waarheid met relatief korte vragenlijsten, dan is continu klantfeedback monitoren een goede oplossing.
Kun je niet kiezen?
We helpen je graag met het vinden van de juiste oplossing. Neem contact met ons op voor een adviesgesprek.
De perfecte oplossing voor jouw uitdaging
Blijvend impact maken op je klanten? Ga voor een lange termijn aanpak. Met ons CX programma ga je voor minimaal 3 jaar met ons in zee, waardoor we herhaaldelijk feedback op kunnen halen en hier samen mee aan de slag kunnen gaan.
Is het de eerste keer dat je een klant-onderzoek wilt uitvoeren met de hulp van een specialist? Is het al meerdere jaren geleden dat er onderzoek gedaan is? Of wil je verdiepend inzicht verkrijgen in de gehele organisatie? Ga dan met een jaarlijks klantonderzoek (KTO) aan de slag.
Heb je behoefte aan meer inzicht en grip op de momenten van de waarheid (touchpoints) binnen de customer journey? Hoe staat het met onboarden van klanten, contact met customer service, onze projecten, salesgesprekken, klachten, et cetera? Lees dan meer over continu klantfeedback.
Wil je vaker feedback van je klanten ophalen? Of wil je de mate van aanbevelen (NPS) continu inzichtelijk hebben en ben je benieuwd wat een promoter, passive en detractor kenmerkt? Bekijk dan periodiek NPS onderzoek.
Strategische interviews of klant panel
Ontdek ook onze andere oplossingen
Hoe kijkt de buitenwereld naar jouw organisatie? Krijg inzicht in de beleving van jouw stakeholders en versterk je marktpositie met een imago onderzoek.
Met de Project Evalutatie Monitor haal je na het afronden van een project of projectfase direct feedback op van je klant.
Met een online ledenonderzoek kan je doelgroepgericht op grote schaal feedback ophalen.
Volledige inzage in de tevredenheid, verwachtingen en het scheidingsgedrag van bewoners ten aanzien van de dienstverlening
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen
Wil je een uitgebreid klantonderzoek uitvoeren met behulp van een ervaren professional? Met 30 jaar ervaring heeft Integron de kennis en tools in huis om te gaan voor gelukkige klanten. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Download de brochure of vraag de demo aan.
Deze organisaties gingen je voor