Happy people, daar doen we het voor

Bij Integron werken we iedere dag aan het geluk van mensen, dat is wat ons drijft. Want gelukkige mensen, zijn gelukkige medewerkers, zijn gelukkige klanten. En dat weten we zeker. Vanuit dertig jaar ervaring, data en vergelijkingsmateriaal.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacy & Cookiebeleid.
Ik Accepteer

Impact door inzicht

Dat begint allemaal bij inzicht, maar alleen inzicht is niet voldoende. Het gezegde luidt weliswaar dat meten leidt tot weten, maar niet tot verandering. Wij zijn van mening dat organisaties daadwerkelijk impact kunnen hebben op hun medewerkers en klanten wanneer de volgende zaken aanwezig zijn:

Doel

Er is een duidelijk doel. Want ‘zonder doel kun je niet scoren’ zoals Cruijff ooit zei.

Strategie

De medewerker- en klantbeleving zijn een duidelijk onderdeel van de strategie. Het moet natuurlijk wel allemaal ergens toe optellen.

Actie

De resultaten van onze onderzoeken belanden niet in de la, maar worden opgevolgd met acties. Bij Integron noemen wij dit de follow-up loop.

Continu verbeteren

Er zijn tussentijdse momenten waarbij we samen kijken hoe de opvolging loopt. Oftewel, wij zijn voor organisaties een stok achter de deur!

In for the long run

Eenmalig inzicht genereren en bovenstaande zaken uit voeren, zal zeker een eerste bijdrage leveren aan gelukkigere klanten en medewerkers. Maar ben je er dan helemaal? Nee, om echt impact te maken is er een lange termijn aanpak nodig. Daarom zijn we bij Integron in for the long run. Aan de hand van een EX (employee experience) of CX (customer experience) programma.

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

30 jaar ervaring

Met 30 jaar ervaring en een enorme hoeveelheid aan historische data en benchmark gegevens, helpen wij je door echt te weten waar je staat. Onze kennis delen we graag, niet enkel met onze klanten, maar ook met de community. We willen voor managers, CX/EX experts, HR & Marketing een inspiratie en kennispartner zijn, zodat meer en meer organisaties gaan werken aan gelukkige medewerkers en enthousiaste klanten. Happy people dus!

Onze mensen maken het verschil

Samen gaan we voor resultaat. Dit doen wij met veel enthousiasme en passie. Uiteraard staat te alle tijden fun voorop. De karaokeset staat klaar en de limoncello staat altijd koud.

Successen moeten gevierd worden

Welke organisaties zijn best in class op het gebied van klant- en medewerkerbeleving ? Het binden van klanten aan je bedrijf en het tevredenstellen van je medewerkers is zo simpel nog niet. Daarom reiken we jaarlijks de BelevingAwards uit aan de klanten die het best presteren op het gebied van klant- en medewerkersbeleving.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacy & Cookiebeleid.
Ik Accepteer

Kwaliteit en privacy gewaarborgd

Integron is ISO/IEC 20252 gecertificeerd. Daarnaast is Integron lid van de MOA en Esomar.

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen