Dit jaar zijn de Beleving Awards uitgereikt op basis van de NPS (Net Promoter Score) en eNPS (employee Net Promoter Score). De hoogste tevredenheid die in eerdere edities centraal stond, is daarmee losgelaten. Totaal waren er 32 organisaties genomineerd in 12 categorieën. Dit jaar was er extra aandacht voor de échte helden, de mensen achter de organisatie. Dit was eveneens het thema van de dag. “Het was een zeer memorabele editie waar alle EX- en CX-helden en topperformers van Nederland heerlijk en welverdiend konden shinen. Ik ben trots op alle winnaars en zeker ook op de genomineerden. Zij laten zien wat je kunt bereiken als klant- en medewerkerbeleving in je DNA zit. Je hoeft namelijk geen masker te dragen of over muren te kunnen springen om een echte held te zijn”, aldus Integron-directeur Arjen Maliepaard.

Dit zijn de winnaars van de Klantbeleving Awards 2025

De meest aanbevolen organisaties door klanten zijn:

  • Bouw en installatie: Nijhuis Bouw
    Medegenomineerde: Aboma Services
  • Handel en industrie – food: Aviko Rixona
    Medegenomineerden: AFB International en Orffa
  • Handel en industrie – non-food : Repair Care International
    Medegenomineerden: Robin Radar Systems en TKF
  • Transport en logistiek: Jordex Shipping and Forwarding B.V.
    Medegenomineerden: C. Steinweg Handelsveem B.V. en Transport Van Overveld
  • Zakelijke dienstverlening: de Omgevingsadviseurs (Countus Groep)
    Medegenomineerden: HDN en Shuttel

Dit zijn de winnaars van de Medewerker Beleving Awards 2025

De meest aanbevolen organisaties door medewerkers zijn:

  • Arbeidsbemiddeling: Bureau Techniek
    Medegenomineerden: TalentCare B.V. en Werkis 
  • Cultuur en maatschappij: Stichting Exploitatie Kasteel de Haar
    Medegenomineerden: N.V. Economische Impuls Zeeland en Stichting Leidse Schouwburg en Stadsgehoorzaal 
  • Facilitaire dienstverlening: 1nergiek
    Medegenomineerde: D&B the Facility group
  • Financiële dienstverlening: Techniek Nederland Verzekeringen
    Medegenomineerde: de Jong & Laan
  • Handel en industrie: De Groot & Slot
    Medegenomineerde: Lovink Enertech
  • Overheid en non-profit: Zorgverzekeraars Nederland
    Medegenomineerden: Havenbedrijf Rotterdam N.V. en Port of Moerdijk
  • Zakelijke dienstverlening: M&I/Partners
    Medegenomineerden: Parkstad Inspecties en Progress

Trigion en HTM met een welverdiende aanmoedigingsprijs

Organisaties die nog niet de topperformer zijn die ze nastreven, maar zichtbaar strategisch werken aan klantbeleving en medewerkersbeleving ontvingen een aanmoedigingsprijs. In de categorie klantbeleving viel Trigion in de prijzen. De aanmoedigingsprijs in de categorie medewerkersbeleving ging naar HTM.

Échte helden op het gebied van Customer Experience en Employee Experience

Gekozen op basis van ingestuurde cases van organisaties waarin medewerkers werden genoemd die volgens hen een echte ‘hero’ zijn op het gebied van customer experience of employee experience. Een week lang hebben 2000 mensen gestemd op hun favoriete held of heldin op het gebied van klant- of medewerkersbeleving. De prijs voor Customer Experience Hero van 2025 ging naar Geraldine Knoop, Customer Insights Specialist bij Dealer Totaal Concept. De titel ‘Employee Experience Hero van 2025’ ging naar Jan Bikkers, Bouwmarktmanager bij Gamma Woerden.

Deel dit bericht: