Klantonderzoek: Ga voor gelukkige klanten

Wil je (impact maken en) gaan voor enthousiaste klanten? Dan zijn wij de specialist voor jou. Met ons klantonderzoek:
  • Creëer je ambassadeurs

  • Verlaag je je klantverloop

  • Bespaar je op marketingkosten

  • Behaal je meer winst. Benieuwd hoeveel?

Waarom klantonderzoek doen met Integron?

meer dan alleen meten

Meer dan alleen meten

We begeleiden je voor, tijdens en na het onderzoek. Altijd met maatwerk, een goede respons en het type onderzoek dat past bij jouw uitdaging.

meer dan alleen meten

Unieke methodiek

We brengen prioriteiten in beeld en zorgen voor pragmatische verbeteringen door de hele organisatie heen. Met gevalideerde vragenlijsten en benchmarks weet je waar je staat én waar je kunt verbeteren.

meer dan alleen meten

Eigen tooling

Onze dashboards zetten de resultaten om in actie, met rapportages vol concrete en praktische aanbevelingen. Zo weet je precies waar je op kunt sturen.

De perfecte oplossing voor jouw uitdaging

meer dan alleen meten

Klanttevredenheidsonderzoek

Inzicht in wat jouw klanten van je dienstverlening denken​​

meer dan alleen meten

Continu klant feedback

Echt acteren op de momenten ​van de waarheid​.

meer dan alleen meten

Thematisch onderzoek

Inzicht in relevante onderwerpen en thema’s voor klantgroepen.

meer dan alleen meten

Strategische interviews

Strategische verdieping en ​geeft je klanten écht een stem​.

meer dan alleen meten

Klantpanels

Direct in contact met je klant in groepsverband​.

meer dan alleen meten

Customer journey mapping

Inzicht in behoeftes en pijnpunten van klanten (los van processen).

Van inzicht naar actie

Ontdek ook onze andere oplossingen

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Wil je een uitgebreid klantonderzoek uitvoeren met behulp van een ervaren professional? Met 30 jaar ervaring heeft Integron de kennis en tools in huis om te gaan voor gelukkige klanten. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Download de brochure.