Waarom klantonderzoek doen met Integron?
Meer dan alleen meten
We begeleiden je voor, tijdens en na het onderzoek. Altijd met maatwerk, een goede respons en het type onderzoek dat past bij jouw uitdaging.
Unieke methodiek
We brengen prioriteiten in beeld en zorgen voor pragmatische verbeteringen door de hele organisatie heen. Met gevalideerde vragenlijsten en benchmarks weet je waar je staat én waar je kunt verbeteren.
Eigen tooling
Onze dashboards zetten de resultaten om in actie, met rapportages vol concrete en praktische aanbevelingen. Zo weet je precies waar je op kunt sturen.
De perfecte oplossing voor jouw uitdaging
Van inzicht naar actie
Realtime inzicht in de resultaten
Onze dashboards geven zowel strategisch als operationeel inzicht in klant- en medewerkerbeleving. Directie en CX-managers krijgen grip op trends en strategische prioriteiten. Managers, teamleiders en sales werken met een eigen dashboard dat hen helpt om gericht te verbeteren binnen hun team of afdeling.

Meer dan cijfers: advies dat richting geeft
Integron rapporteert de belangrijkste inzichten uit het onderzoek en geeft advies in waar jouw organisatie op moet inzetten om de klantbeleving te verbeteren.

Zorg dat onderzoeksresultaten gaan leven
Goede resultaten verdienen meer dan alleen een plek in een rapport. Ze verdienen aandacht, betrokkenheid én opvolging. Daarom bespreken en presenteren we de uitkomsten met stakeholders, zodat inzichten blijven hangen en leiden tot een concreet vervolg.
