Nederlanders meer dan ooit verbonden met hun werkgever
Coronatijd versterkt de band tussen medewerkers en de organisatie waar ze werken. Het enthousiasme, berekend via de zogenoemde employee Net Promoter Score, steeg van -3 in 2020 naar +12 in 2021
Coronatijd versterkt de band tussen medewerkers en de organisatie waar ze werken. Het enthousiasme, berekend via de zogenoemde employee Net Promoter Score, steeg van -3 in 2020 naar +12 in 2021
Laetitia Simonis, algemeen directeur bij 1nergiek, vertelt wat het belang is van het regelmatig uitvoeren van klant- en medewerkersonderzoek.
De algehele werkbeleving ligt binnen de accountancy hoger dan binnen werkend Nederland. Toch ontbreekt de échte binding met de werkgever. Dit blijkt uit het benchmarkrapport 'medewerkerbeleving binnen de accountancy' van Integron.
Naast nieuwe inzichten die het interne klantonderzoek voor het Facilitair Bedrijf opbrengt, geeft de COVID-19 survey Waterschap Hollandse Delta handvatten voor het vormgeven van toekomstige scenario’s.
In tijden dat het minder gaat, leer je elkaar echt kennen. In deze momenten merk je hoe onzichtbaar of juist soms heel tastbaar dingen kunnen zijn.
Maar een kwart van werkend Nederland beveelt haar eigen werkgever aan en 29% doet dat zelfs in zwakke mate of niet.
Nog geen derde van de medewerkers die net gestart is bij een organisatie, is promotor van hun nieuwe werkgever. 26% praat zelfs negatief tijdens de onboarding fase over zijn of haar nieuwe werkgever.
Hoe kun je als organisatie het verschil maken en wél de beste medewerkers vinden en behouden in een krappe arbeidsmarkt? Lees deze 6 tips.
Benjamin de Mooij is 10 jaar Integronner: "Mijn drijfveer is een glimlach op het gezicht van de klanten van onze klanten." Lees hier zijn jubileumblog.
De 5 meest gestelde vragen over employee journey feedback Als partner van HRcommunity verzorgde Integron een workshop tijdens het Employee Journey Event op 12 [...]