“We weten waar we staan en wat we moeten doen dankzij interessante inzichten uit het medewerkersonderzoek”

Beter onderwijs. Dat is waar Omix al ruim twintig jaar voor staat. De organisatie biedt onderwijslogistieke oplossingen en detacheert door heel het land professionals. Alles om ervoor te zorgen dat processen en systemen binnen onderwijsinstellingen zo soepel mogelijk verlopen. In 2022 heeft Omix een medewerkersonderzoek laten uitvoeren. Dat heeft ons interessante inzichten gebracht waarmee we aan de slag zijn gegaan”.

“Dankzij de eerste uitkomsten van de medewerker- en klantbelevingsonderzoeken weten we waarmee aan de slag moeten”

Beginnend met onze stip op de horizon is deze eigenlijk heel vanzelfsprekend: zorgen dat we voldoende gekwalificeerde medewerkers hebben en houden. We willen medewerkers boeien en binden door een werkomgeving te creëren waar ze de mogelijkheid krijgen om zelf werkgeluk te ervaren”, zegt Jeroen Keus, directeur van Keus Schoonmaak.

“Onze medewerkers zijn ons belangrijkste kapitaal; we willen weten wat er onder hen leeft en speelt”

Omdat de medewerkers ons belangrijkste kapitaal zijn, willen we continu inzicht hebben in wat er onder hen leeft en speelt. Daarom zijn we in zee gegaan met Integron voor het laten uitvoeren van medewerkersonderzoeken en themametingen. De resultaten zijn prima, maar we gaan altijd voor een stapje hoger”, zegt Anita Wartenbergh, HR Manager bij ilionx group

“Met meerjarenprogramma kiezen we bewust voor continu inzicht in klant- en medewerkerbeleving”

Keus Schoonmaak is groeiende in de schoonmaakbranche. Het grote regionale familiebedrijf is in 1992 opgericht. Meer dan 500 enthousiaste medewerkers zetten zich daar dagelijks voor in. Om haar ambities op het gebied van klant- en medewerkerbeleving verder gestalte te geven heeft Keus Integron in de arm genomen voor een meerjarenprogramma.

D&B The Facility Group: “Voortdurende inzichten in klant- en medewerkerbeleving essentieel voor kwaliteit van onze dienstverlening”

D&B The Facility Group is een multi service facilitair dienstverlener. Alles draait om beleving. En dat betekent iedere dag gasten verrassen en een beleving creëren die een indruk achterlaat. “Dan wil je natuurlijk ook weten of dat in de praktijk allemaal klopt" zegt Michel Pan, Director Business Strategy bij D&B The Facility Group.