Webinar: Klanthousiasme in Nederland 2022

Meld je aan voor de lancering van het whitepaper over de klantgerichtheid van Nederland 2022. Consultant Benjamin de Mooij en spreker en auteur Feike Cats geven je op 15 september de ins en outs in dit interactieve webinar over klanthousiasme.

2022-08-09T13:43:54+02:00

Webinar: Klantbeleving in B2B Nederland 2022 – lancering

Meld je gratis aan voor de lancering van het nieuwe benchmarkrapport over de klantbeleving in B2B Nederland 2022. Consultants Benjamin de Mooij en Kay Sijbrandij geven je op 21 april de ins en outs in dit interactieve webinar over de NPS en Customer Journey in Nederland.

2022-03-16T13:18:26+01:00

Webinar: Employee Experience in Nederland 2022 – lancering

Afgelopen jaar was de employee experience in Nederland verbeterd, ondanks de pandemie. Hoe is dat dit jaar? Robert Mentink en Elise Kamhoot presenteren in dit webinar op 7 april de nieuwe resultaten over de beleving van werkend Nederland, anno 2022. Meld je aan en ontvang het nieuwe rapport!

2022-03-21T12:56:32+01:00

Webinar: Employee Journey Experience anno 2021

Meld je gratis aan voor de lancering van het nieuwe benchmark whitepaper over de beleving van werkend Nederland tijdens de onboarding, development en offboarding fase. Consultants Robert Mentink en Elise Kamhoot geven je op 30 september de ins en outs in dit interactieve webinar over de Employee Journey Experience in Nederland.

2021-09-30T16:12:27+02:00

Webinar: Impact corona op de Employee Experience in Nederland

Kijk het webinar over de'Employee Experience in tijden van corona hier terug. Integron consultants Robert Mentink en Elise Kamhoot geven de ins en outs over het recent gepubliceerde rapport 'Employee Experience in Nederland 2021' en de impact van Corona. Daarnaast vertelt McDonald's hoe zij werken aan EX en wat medewerkersonderzoek daar aan bijdraagt.

2021-06-08T10:16:34+02:00

Webinar: Klantfeedback opvolgen in B2B: dit moet je weten

Meld je gratis aan! Benjamin de Mooij, Sr. Consultant bij Integron leert je in dit webinar je op 26 november hoe je succesvol klantfeedback opvolgt. Astrid Bruursema, Customer Experience Manager CWS, laat je zien hoe dat in de praktijk eruit ziet bij CWS. Zorg dat je écht werkt aan klantbeleving met je verkregen inzicht.

2021-04-21T14:01:28+02:00

Webinar: Klantfeedback in B2B verzamelen: dit moet je weten

Meld je gratis aan! Benjamin de Mooij, Sr. Consultant, en Arjen Maliepaard, Managing Director bij Integron geven in dit webinar op 8 oktober ervaren én onervaren B2B organisaties handvaten om aan de slag te gaan met het ophalen van klantfeedback: KTO, continu feedback en strategisch kwalitatieve interviews

2020-10-19T10:02:36+02:00