Van onderzoek naar strategische transformatie

Met employee en customer experience als onderdeel van je organisatiestrategie meer winst en gelukkigere klanten en medewerkers. Integron faciliteert met strategisch meerjarige programma’s het onderzoeks- en (lean) verbetertraject.
  • Bespaar kosten en creëer ambassadeurs: minder verloop en verzuim en meer terugkerende klanten

  • Maak verbeteren een prioriteit: lean verbeteren op basis van continu inzicht.

  • Jouw organisatiedoelen staan centraal: Met een gedegen EX- en CX-strategie helpen we jou ze te overtreffen

  • 30 jaar ervaring: Rijk aan historische data en met kennis in klant- en medewerkersonderzoek en advies

De kracht van strategische impact

Het meetbaar maken van CX en EX KPI’s alleen helpt je niet met daadwerkelijk impact maken op de klant- en medewerkersbeleving. We bieden je dus niet zomaar een rapportage met cijfers dat in de onderste la verdwijnt, maar gaan voor:

Het grote plaatje

Voorbij KPI’s, richting échte verandering op basis van jouw doelen.

Van inzicht naar actie

Het gaat niet enkel om het meten, maar om het realiseren van jouw missie en visie.

Strategisch partnerschap

Samen werken we aan de lange termijn, met de focus op CX en EX optimalisatie.

Integron komt in een feedbackprogramma naast je staan

Om het gezamenlijk doel te bereiken neemt Integron, als leverancier en adviseur, plaats in het programmateam van de organisatie. Door (pro)actief en frequent programmamanagement sluit het onderzoek aan bij de organisatie en de organisatie bij het onderzoek.
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Stip op de horizon

Er is één duidelijk doel, om dit te bereiken is er natuurlijk focus en richting nodig. Deze ‘stip op de horizon’ helpt in alle keuzes die je maakt.

Implementatie van de strategie

Klanten en medewerkers zijn de hoofdingrediënten van de strategie. Dus is het zaak om de organisatie erop (in) te richten en te helpen.

Follow-up loop

De onderzoeksresultaten blijven niet in de la liggen maar worden actief opgevolgd in elk onderdeel van de organisatie.

Continu verbeteren

De organisatie werkt continu aan de processen die vitaal zijn voor de EX en CX. Integron begeleidt bij de procesoptimalisatie.

Concreet, doordacht en resultaatgericht

Dit kan je verwachten: Elk programma is natuurlijk op maat afgestemd, maar de volgende onderdelen zijn altijd aanwezig:

Elk jaar vindt er minimaal één belevingsonderzoek plaats;

Het feedbackteam bestaat uit medewerkers van het bestuur en collega’s van relevante afdelingen, zoals HRM en de Ondernemingsraad (EX) of Marketing en Accountmanagement (CX). Integron neemt met een programmamanager en onderzoekscoördinator plaats in het team;

Om het programma goed te laten lopen en resultaten te zien, hebben we een programmaplan. Het feedbackteam kijkt hier maandelijks en elk kwartaal naar;

Jaarlijks toetst het feedbackteam de CX- en EX-volwassenheid van de eigen organisatie, via een daarvoor door Integron ontwikkelde scan. De uitkomsten van deze volwassenheidscan worden gebruikt om elementen van het programmaplan in het volgende jaar extra aandacht te geven.

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Kortom, echte impact maken we samen

Ben jij klaar om de slag te slaan van onderzoek naar strategisch programma en écht te werken aan jouw strategische doelen, gelukkige klanten en gelukkige medewerkers?