Diepgaand inzicht in de klantloyaliteit

Met een NPS survey meet je de loyaliteit van jouw klanten, maar het vertelt je niet het achterliggende waarom. In ons NPS onderzoek gaan we verder dan alleen de NPS-score en vragen we op een beknopte maar doeltreffende manier naar de redenen achter de loyaliteit van jouw klanten, of juist het gebrek daaraan. Bovendien krijg je inzicht in de prestaties van jouw organisatie op cruciale momenten in de customer journey.

Waarom een NPS onderzoek?

Continu of periodiek inzicht in de NPS

Door regelmatig inzicht te verkrijgen, kun je snel reageren op veranderingen in klantloyaliteit en proactief maatregelen nemen om klanttevredenheid te verbeteren.

Bevorderen van klantloyaliteit

Door specifiek te vragen naar de redenen achter hun scores, kunnen we inzicht krijgen in de knelpunten en pijnpunten die klanten ervaren. Door deze problemen aan te pakken, kun je negatieve ervaringen ombuigen in positieve en klantloyaliteit vergroten.

Identificeren en promoten van ambassadeurs

Door ambassadeurs te erkennen en te koesteren, kun je hun invloed benutten om jouw klantenbestand verder uit te breiden en je positie in de markt te versterken.

Hoe gaan we te werk

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Afstemmen

Integron stemt samen met jou je wensen en de doelstelling van het onderzoek af.

Programmeren

Middels een samengestelde korte vragenlijst programmeren wij het onderzoek en halen we periodiek feedback op met ons dashboard Customer Heartbeat®.

Resultaten

De resultaten zijn realtime inzichtelijk in ons dashboard.

Activeren

Tijdens workshops en sessies worden de resultaten intern geactiveerd zodat de juiste acties opgepakt kunnen worden.

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Direct contact of een demo? Vraag het aan!

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback. Vraag naar de mogelijkheden rondom de NPS survey door contact met ons op te nemen. Wij vertellen je graag meer over onze dienstverlening en de mogelijkheden voor jouw bedrijf.