De klantbeleving meten middels een onderzoek

Wil je graag meer inzicht verkrijgen in de klantbeleving van de klanten binnen jouw bedrijf middels een customer experience onderzoek? Integron, gevestigd in Rotterdam, is een onderzoeksbureau dat zich specialiseert in het uitvoeren van zowel klantonderzoek als medewerkersonderzoek. Sinds 1993 zijn wij hét toonaangevende onderzoeksbureau dat organisaties helpt bij het creëren van een betekenisvolle en florerende werkomgeving, waarin zowel klanten als medewerkers zich thuis voelen. Ben je benieuwd naar onze dienstverlening? Ontdek wat wij voor jou en jouw organisatie kunnen betekenen.

De klantbeleving in kaart brengen door middel van een customer experience onderzoek

Door een customer experience onderzoek uit te voeren, krijg je als bedrijf een duidelijk beeld van de klantbeleving. Hoe zit het met de loyaliteit van jouw klanten? Hoe tevreden zijn zij over de bestellingen of de aangeboden dienstverlening? Wat is de NPS score? En in hoeverre zouden zij jouw onderneming aanbevelen aan vrienden en kennissen? Met de bevindingen uit het customer experience onderzoek kun je concrete stappen ondernemen naar het verbeteren van de klantbeleving. Iedere organisatie streeft immers naar het opbouwen van een goede, betrouwbare relatie tussen het bedrijf en het klantenbestand.

Schakel de hulp in van een ware professional

Ben je benieuwd naar de klantbeleving binnen jouw onderneming en wil je graag meer weten over de mogelijkheden omtrent het uitvoeren van een customer experience onderzoek? Wij vertellen je graag meer over de doelen en het verloop van dit onderzoek. Heb je specifieke vragen of wil je simpelweg meer informatie inwinnen over ons bedrijf en onze werkwijze? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Bel naar 0104115966 of stuur een e-mail naar info@integron.nl. Ook kun je bij interesse direct in onze dienstverlening een onderzoeksdemo aanvragen.

Thuiswerken biedt ICT kansen, maar klantbeleving nog niet ‘je-van-het’

Door corona bevindt het thuis- en hybride werken in 2020 en 2021 zich in een stroomversnelling, waardoor de vraag naar ICT- en telecomdiensten stijgt. De NPS bij ICT dienstverleners is gedaald naar +5 en de gemiddelde tevredenheid is 7,6. Zo blijkt uit het nieuwe benchmarkrapport Customer Experience bij ICT dienstverleners in Nederland 2021.