Ga naar inhoud
Integron.nl Logo

Onderzoek Invullen | 0104115966 | info@integron.nl

  • ONDERZOEK
    • KLANTONDERZOEK
    • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • FUTURE PROOF WORK SURVEY
  • INZICHT
  • ADVIES & TRAINING
  • KENNIS EN KLANTVERHALEN
    • KENNIS EN NIEUWS
      • KLANTBELEVING
      • WERKBELEVING
    • BLOG
    • KLANTCASES
      • KLANTONDERZOEK
      • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • DOWNLOADS
  • OVER ONS
    • TEAM
    • WERKEN BIJ
    • CONTACT
  • DEMO AANVRAGEN
  • NL
    • NL
    • EN
  • KLANTONDERZOEK
  • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • OVER ONS
    • Team
    • Werken bij
  • CONTACT
  • ONDERZOEK INVULLEN
  • NL
  • EN
  • in 5 stappen een succesvol kto opzetten b2b

KTO voor B2B organisaties: 5 stappen naar een succesvol onderzoek

Het opzetten van een klanttevredenheidsonderzoek leidt bij veel organisaties telkens weer tot problemen. Met deze vijf stappen leg jij de basis voor een gedegen KTO. Lees hier de blog van Marit Luijten, Consultant Klantbeleving.

Marit Luijten2020-10-13T15:47:39+02:00Tags: Klantbeleving, Klantfeedback, Klanttevredenheidsonderzoek|

Zó activeer je na een klantonderzoek de héle organisatie

Na een klantonderzoek is het zaak om de resultaten te borgen op strategisch, tactisch en operationeel niveau in het 1-2-3-spel. Senior Consultant Benjamin de Mooij over hoe zo het verschil gemaakt wordt in klantbeleving.

Benjamin de Mooij2019-06-13T10:35:59+02:00Tags: Klantbeleving, Klanttevredenheidsonderzoek|
  • Klantreis Strukton Worksphere

Betere dienstverlening na klantreissessie Strukton Worksphere

Bij Strukton Worksphere leidde een klantreissessie tot betere dienstverlening. Lees hier hoe het klantteam verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de kantoorgebouwen van NS het verschil maakt door proactief te communiceren.

admin2021-01-27T16:14:03+01:00Tags: Bouw & Installatie, Customer journey, Customer Journey Mapping, Klantreis, Klanttevredenheidsonderzoek, Workshop|
  • Carrier klantonderzoek

Carrier Airconditioning wil de klant écht leren kennen

Van het scherp hebben van de klantverwachtingen, naar het overtreffen van de klantverwachtingen. Lees het in het interview met Marketing Manager bij Carrier, Meta La Gro – Coenen.

admin2019-05-02T07:58:07+02:00Tags: Bouw & Installatie, Groothandel, klantpanels, Klanttevredenheidsonderzoek, Strategische interviews|

Wat zijn je doelen voor een klanttevredenheidsonderzoek?

Benieuwd wat doelen kunnen zijn van een klanttevredenheidsonderzoek? Lees het hier en oordeel of het voor jouw organisatie belangrijk is.

admin2020-10-13T15:37:40+02:00Tags: Klanttevredenheidsonderzoek, NPS|

Nedcargo: “meerwaarde creëren voor de klant dankzij wasteless supply chain”

“Meerwaarde creëren voor de klant dankzij wasteless supply chain” Roderick de la Houssaye, oprichter/directeur Nedcargo Nedcargo doet het al jaren goed op het gebied van klantbeleving. [...]

admin2019-08-15T08:18:24+02:00Tags: Klantbeleving, Klantonderzoek, Klanttevredenheidsonderzoek, Transport en logistiek|

Albron: “Foodconcepten met een verhaal verrijken de wereld van de klant”

Albron: “Foodconcepten met een verhaal verrijken de wereld van de klant” Jacob-Jan Bos, Manager Sales & Business Projects | Corno Stam, Commercieel directeur Catering [...]

Jacinta Breijer2020-06-24T10:57:58+02:00Tags: Klanttevredenheidsonderzoek, NPS|

Klanttevredenheid meten in 4 stappen

Klanttevredenheid meten in 4 stappen U wilt de klanttevredenheid in kaart brengen. Logisch want uw klanten maken samen met uw werknemers de business. Waar begint u [...]

Jacinta Breijer2020-10-13T15:45:13+02:00Tags: Klanttevredenheidsonderzoek|

Waarom klanttevredenheidsonderzoek

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek doen? Met inzicht in de klanttevredenheid kunt u de verwachtingen optimaal managen en verbeteren.

Jacinta Breijer2020-10-13T15:38:42+02:00Tags: Klanttevredenheidsonderzoek|

Terberg Leasing

Terberg Leasing Terberg Leasing levert hoogwaardige dienstverlening op het gebied van leaseproducten en -diensten aan de Nederlandse zakelijke markt en overheid met betrekking tot [...]

Jacinta Breijer2019-02-13T14:10:45+01:00Tags: Automotive, Klanttevredenheidsonderzoek, NPS, Tevreden klanten|
12Volgende
Thema's
Downloads

Klantonderzoek

  • Continu klantfeedback
  • Jaarlijks klantonderzoek
  • Klantenpanel
  • NPS onderzoek
  • Project Evaluatie Monitor
  • Stakeholdersonderzoek
  • Strategische interviews

Integron

  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Medewerkersonderzoek

  • Are we on track
  • Continu Medewerker Feedback
  • Instroom onderzoek
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoek
  • Thematisch onderzoek
  • Uitstroom onderzoek
  • Werkdruk onderzoek

Ga naar

  • Onderzoek invullen
  • Facility Beleving
  • Beleving Awards

Thema’s

  • Klantonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Klantbeleving
  • Werkbeleving
  • eNPS
  • NPS
  • Werkdruk

Blijf op de hoogte

© Integron - Haal het beste uit klant en medewerker • Privacy- & Cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek
FacebookLinkedInTwitter
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt. Ok