Handboek: Klantfeedback verzamelen in B2B
Alle stappen voor een compleet klantonderzoek in één handboek. Ook meer uit je klanten en dienstverlening halen? Het begint met inzicht in de klantbeleving. Download gratis het handboek inclusief checklist.
Alle stappen voor een compleet klantonderzoek in één handboek. Ook meer uit je klanten en dienstverlening halen? Het begint met inzicht in de klantbeleving. Download gratis het handboek inclusief checklist.
Het opzetten van een klanttevredenheidsonderzoek leidt bij veel organisaties telkens weer tot problemen. Met deze vijf stappen leg jij de basis voor een gedegen KTO. Lees hier de blog van Marit Luijten, Consultant Klantbeleving.
De NPS van ICT dienstverleners is afgelopen jaar gedaald naar 9% en schiet daarmee onder het landelijk gemiddelde, zo blijkt uit het ICT benchmarkrapport 'Klantbeleving binnen de ICT in B2B Nederland 2020'.
In dit blog vertelt Arjen Maliepaard, Managing Director bij Integron, over waarom juist nu werken aan je customer experience van groot belang is en hoe dat je sterker uit een crisis haalt.
Wanneer weet je als leider dat je bent geslaagd in het bouwen van een klantgerichte cultuur? Benjamin de Mooij (Integron) en Sydney Brouwer (Expert Klantgericht Leiderschap) over hoe klantgerichtheid altijd voorafgaat aan klantbeleving.
Al jaren begeleidt Benjamin de Mooij, Senior Consultant, organisaties bij een geslaagde transitie van jaarlijks of tweejaarlijks klantonderzoek naar een continu klantfeedbackprogramma. Lees hier zijn 6 essentiële tips voor een succesvol continu klantfeedbackprogramma
POSG: “Met meer inzicht betere dienstverlening en meerwaarde creëren” Hans van Hoek, directeur van POSG POSG wil mensen verder brengen. Het bedrijf is marktleider op [...]
Hallmark het beste uit klant en medewerker halen. Medewerkersonderzoek en klantenonderzoek bieden daartoe inzicht en aanknopingspunten.