Ga naar inhoud
Integron.nl Logo

Onderzoek Invullen | 0104115966 | info@integron.nl

  • ONDERZOEK
    • KLANTONDERZOEK
    • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • FUTURE PROOF WORK SURVEY
  • INZICHT
  • ADVIES & TRAINING
  • KENNIS EN KLANTVERHALEN
    • KENNIS EN NIEUWS
      • KLANTBELEVING
      • WERKBELEVING
    • BLOG
    • KLANTCASES
      • KLANTONDERZOEK
      • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • DOWNLOADS
  • OVER ONS
    • TEAM
    • WERKEN BIJ
    • CONTACT
  • DEMO AANVRAGEN
  • NL
    • NL
    • EN
  • KLANTONDERZOEK
  • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • OVER ONS
    • Team
    • Werken bij
  • CONTACT
  • ONDERZOEK INVULLEN
  • NL
  • EN
  • Handboek-Klantonderzoek-uitgelicht

Handboek: Klantfeedback verzamelen in B2B

Alle stappen voor een compleet klantonderzoek in één handboek. Ook meer uit je klanten en dienstverlening halen? Het begint met inzicht in de klantbeleving. Download gratis het handboek inclusief checklist.

admin2020-10-13T13:56:31+02:00Tags: Klantfeedback, Klantonderzoek|
  • in 5 stappen een succesvol kto opzetten b2b

KTO voor B2B organisaties: 5 stappen naar een succesvol onderzoek

Het opzetten van een klanttevredenheidsonderzoek leidt bij veel organisaties telkens weer tot problemen. Met deze vijf stappen leg jij de basis voor een gedegen KTO. Lees hier de blog van Marit Luijten, Consultant Klantbeleving.

Marit Luijten2020-10-13T15:47:39+02:00Tags: Klantbeleving, Klantfeedback, Klanttevredenheidsonderzoek|
  • ICT NPS benchmark

Klantbeleving ICT-sector (B2B) anno 2020 is ‘zo zo’, en dat is zorgelijk

De NPS van ICT dienstverleners is afgelopen jaar gedaald naar 9% en schiet daarmee onder het landelijk gemiddelde, zo blijkt uit het ICT benchmarkrapport 'Klantbeleving binnen de ICT in B2B Nederland 2020'.

admin2020-08-24T12:09:01+02:00Tags: COVID-19, Customer Experience, Klantbeleving, Klantfeedback|
  • Focus op klantgerichtheid en customer experience

Sterker uit de crisis door aandacht voor klantgerichtheid

In dit blog vertelt Arjen Maliepaard, Managing Director bij Integron, over waarom juist nu werken aan je customer experience van groot belang is en hoe dat je sterker uit een crisis haalt.

Arjen Maliepaard2020-10-14T15:14:17+02:00Tags: COVID-19, Customer Experience, Klantbeleving, Klantfeedback|
  • klantgericht leiderschap

“Klantgericht leiderschap is de sleutel tot een legendarische klantbeleving.”

Wanneer weet je als leider dat je bent geslaagd in het bouwen van een klantgerichte cultuur? Benjamin de Mooij (Integron) en Sydney Brouwer (Expert Klantgericht Leiderschap) over hoe klantgerichtheid altijd voorafgaat aan klantbeleving.

admin2020-10-13T15:48:10+02:00Tags: Klantfeedback, klantgerichtheid, leiderschap|
  • 6-tips-voor-een-succesbol-klantfeedback-programma

6 essentiële tips voor een succesvol continu klantfeedback programma

Al jaren begeleidt Benjamin de Mooij, Senior Consultant, organisaties bij een geslaagde transitie van jaarlijks of tweejaarlijks klantonderzoek naar een continu klantfeedbackprogramma. Lees hier zijn 6 essentiële tips voor een succesvol continu klantfeedbackprogramma

Benjamin de Mooij2020-10-13T15:46:56+02:00Tags: Klantbeleving, Klantfeedback, NPS|

POSG: “Met meer inzicht betere dienstverlening en meerwaarde creëren”

POSG: “Met meer inzicht betere dienstverlening en meerwaarde creëren” Hans van Hoek, directeur van POSG POSG wil mensen verder brengen. Het bedrijf is marktleider op [...]

admin2019-02-08T13:15:31+01:00Tags: Klantfeedback, Klantonderzoek, Medewerkersonderzoek, Medewerkerstevredenheidsonderzoek, Professionele dienstverlening|

Hallmark: “Transitie naar een open organisatie waar verbinding centraal staat”

Hallmark het beste uit klant en medewerker halen. Medewerkersonderzoek en klantenonderzoek bieden daartoe inzicht en aanknopingspunten.

admin2019-02-08T13:23:30+01:00Tags: Betrokken medewerkers, Klantbeleving, Klantfeedback, MTO, Professionele dienstverlening|
Thema's
Downloads

Klantonderzoek

  • Continu klantfeedback
  • Jaarlijks klantonderzoek
  • Klantenpanel
  • NPS onderzoek
  • Project Evaluatie Monitor
  • Stakeholdersonderzoek
  • Strategische interviews

Integron

  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Medewerkersonderzoek

  • Are we on track
  • Continu Medewerker Feedback
  • Instroom onderzoek
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoek
  • Thematisch onderzoek
  • Uitstroom onderzoek
  • Werkdruk onderzoek

Ga naar

  • Onderzoek invullen
  • Facility Beleving
  • Beleving Awards

Thema’s

  • Klantonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Klantbeleving
  • Werkbeleving
  • eNPS
  • NPS
  • Werkdruk

Blijf op de hoogte

© Integron - Haal het beste uit klant en medewerker • Privacy- & Cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek
FacebookLinkedInTwitter
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt. Ok