Skip to content
Integron.nl Logo

Neem contact met ons op via: 010 411 59 66 of info@integron.nl | Onderzoek Invullen

  • ONDERZOEK
    • KLANTONDERZOEK
    • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • ADVIES & TRAINING
  • KENNIS EN KLANTVERHALEN
    • BLOG
    • KENNIS EN NIEUWS
      • KLANTBELEVING
      • WERKBELEVING
    • KLANTCASES
      • KLANTONDERZOEK
      • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • OVER ONS
    • TEAM
    • WERKEN BIJ
  • CONTACT
  • NL
    • NL
    • EN
  • KLANTONDERZOEK
  • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • OVER ONS
    • Team
    • Werken bij
  • CONTACT
  • ONDERZOEK INVULLEN
  • NL
  • EN
  • klantgericht leiderschap

“Klantgericht leiderschap is de sleutel tot een legendarische klantbeleving.”

Wanneer weet je als leider dat je bent geslaagd in het bouwen van een klantgerichte cultuur? Benjamin de Mooij (Integron) en Sydney Brouwer (Expert Klantgericht Leiderschap) over hoe klantgerichtheid altijd voorafgaat aan klantbeleving.
admin2019-11-06T13:22:55+00:00Tags: Klantfeedback, klantgerichtheid, leiderschap|
  • 6-tips-voor-een-succesbol-klantfeedback-programma

6 essentiële tips voor een succesvol continu klantfeedback programma

Al jaren begeleid Benjamin de Mooij, Senior Consultant, organisaties bij een geslaagde transitie van jaarlijks of tweejaarlijks klantonderzoek naar een continu klantfeedbackprogramma. Lees hier zijn 6 essentiële tips voor een succesvol continu klantfeedbackprogramma
Benjamin de Mooij2019-10-04T12:23:17+00:00Tags: Klantbeleving, Klantfeedback, NPS|

POSG: “Met meer inzicht betere dienstverlening en meerwaarde creëren”

POSG: “Met meer inzicht betere dienstverlening en meerwaarde creëren” Hans van Hoek, directeur van POSG POSG wil mensen verder brengen. Het bedrijf is marktleider op [...]

admin2019-02-08T13:15:31+00:00Tags: Klantfeedback, Klantonderzoek, Medewerkersonderzoek, Medewerkerstevredenheidsonderzoek, Professionele dienstverlening|

Hallmark: “Transitie naar een open organisatie waar verbinding centraal staat”

Hallmark het beste uit klant en medewerker halen. Medewerkersonderzoek en klantenonderzoek bieden daartoe inzicht en aanknopingspunten.
admin2019-02-08T13:23:30+00:00Tags: Betrokken medewerkers, Klantbeleving, Klantfeedback, MTO, Professionele dienstverlening|
Thema's
Downloads

Klantonderzoek

  • Continu klantfeedback
  • Jaarlijks klantonderzoek
  • Klantpanels
  • NPS onderzoek
  • Project Evaluatie Monitor
  • Stakeholderonderzoek
  • Strategische interviews

Integron

  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Medewerkersonderzoek

  • Are we on track
  • Continu Medewerker Feedback
  • Instroom onderzoek
  • Jaarlijks Medewerkersonderzoek
  • Thematisch onderzoek
  • Uitstroom onderzoek
  • Werkdruk onderzoek

Ga naar

  • Onderzoek invullen
  • Facility Beleving
  • Beleving Awards

Thema’s

  • Klantonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Klantbeleving
  • Werkbeleving
  • eNPS
  • NPS
  • Werkdruk

Blijf op de hoogte

© Integron - Haal het beste uit klant en medewerker • Privacy- & Cookiebeleid
FacebookLinkedInTwitter
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.Ok