Klantcases
Wat onze dienstverlening oplevert? Dat kunnen onze klanten je het beste zelf vertellen.

“We willen dat onderzoeken impact hebben op onze organisatie. Anders hebben ze geen nut.”

ACV Groep is een afvaldienstverlener in de Gelderse gemeenten Ede, Wageningen, Renkum, Veenendaal en Renswoude. Ze brengt haar slogan ‘vanzelfsprekend in de buurt’ in de praktijk door zichtbaar en bereikbaar te zijn voor klanten. ACV wil opdrachtgevende gemeenten, bedrijven en particulieren ontzorgen op het gebied van afval, reiniging en duurzaamheidsvraagstukken. Om inzicht in de kwaliteit van dienstverlening te krijgen en deze verder te optimaliseren heeft het bedrijf in 2022 drie onderzoeken laten uitvoeren door Integron: een stakeholdersonderzoek, een inwonersonderzoek en een klantonderzoek onder bedrijven.

“We weten waar we staan en wat we moeten doen dankzij interessante inzichten uit het medewerkersonderzoek”

Beter onderwijs. Dat is waar Omix al ruim twintig jaar voor staat. De organisatie biedt onderwijslogistieke oplossingen en detacheert door heel het land professionals. Alles om ervoor te zorgen dat processen en systemen binnen onderwijsinstellingen zo soepel mogelijk verlopen. In 2022 heeft Omix een medewerkersonderzoek laten uitvoeren. Dat heeft ons interessante inzichten gebracht waarmee we aan de slag zijn gegaan”.

“Dankzij de eerste uitkomsten van de medewerker- en klantbelevingsonderzoeken weten we waarmee aan de slag moeten”

Keus Schoonmaak is groeiende in de schoonmaakbranche. Het grote regionale familiebedrijf is in 1992 opgericht. Meer dan 500 enthousiaste medewerkers zetten zich daar dagelijks voor in. Om haar ambities op het gebied van klant- en medewerkerbeleving verder gestalte te geven heeft Keus Integron in de arm genomen voor een meerjarenprogramma.

“Onze medewerkers zijn ons belangrijkste kapitaal; we willen weten wat er onder hen leeft en speelt”

Omdat de medewerkers ons belangrijkste kapitaal zijn, willen we continu inzicht hebben in wat er onder hen leeft en speelt. Daarom zijn we in zee gegaan met Integron voor het laten uitvoeren van medewerkersonderzoeken en themametingen. De resultaten zijn prima, maar we gaan altijd voor een stapje hoger”, zegt Anita Wartenbergh, HR Manager bij ilionx group

“Met meerjarenprogramma kiezen we bewust voor continu inzicht in klant- en medewerkerbeleving”

Keus Schoonmaak is groeiende in de schoonmaakbranche. Het grote regionale familiebedrijf is in 1992 opgericht. Meer dan 500 enthousiaste medewerkers zetten zich daar dagelijks voor in. Om haar ambities op het gebied van klant- en medewerkerbeleving verder gestalte te geven heeft Keus Integron in de arm genomen voor een meerjarenprogramma.

D&B The Facility Group: “Voortdurende inzichten in klant- en medewerkerbeleving essentieel voor kwaliteit van onze dienstverlening”

D&B The Facility Group is een multi service facilitair dienstverlener. Alles draait om beleving. En dat betekent iedere dag gasten verrassen en een beleving creëren die een indruk achterlaat. “Dan wil je natuurlijk ook weten of dat in de praktijk allemaal klopt" zegt Michel Pan, Director Business Strategy bij D&B The Facility Group.