Ga naar inhoud
Integron.nl Logo

Onderzoek Invullen | 0104115966 | info@integron.nl

  • ONDERZOEK
    • KLANTONDERZOEK
    • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • FUTURE PROOF WORK SURVEY
  • INZICHT
  • ADVIES & TRAINING
  • KENNIS EN KLANTVERHALEN
    • KENNIS EN NIEUWS
      • KLANTBELEVING
      • WERKBELEVING
    • BLOG
    • KLANTCASES
      • KLANTONDERZOEK
      • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • DOWNLOADS
  • OVER ONS
    • TEAM
    • WERKEN BIJ
    • CONTACT
  • DEMO AANVRAGEN
  • NL
    • NL
    • EN
  • KLANTONDERZOEK
  • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • OVER ONS
    • Team
    • Werken bij
  • CONTACT
  • ONDERZOEK INVULLEN
  • NL
  • EN
  • CWS-klantfeedback-programma-Integron

Internationaal klantfeedback programma is essentieel in nastreven ambitie CWS

CX Manager Astrid Bruursema vertelt in deze business case over de toegevoegde waarde van het internationale klantfeedbackprogramma en hoe CWS invulling geeft aan de opvolging: nu onderdeel van de dagelijkse routine.

admin2021-01-27T16:13:10+01:00Tags: continu klantfeedback, eNPS, Facilitaire dienstverlening, NPS, Opvolging, Service Profit Chain Model|
  • Klantbeleivng-in-Nederland-2020---nps-stagneert

Net Promoter Score (NPS) binnen de B2B in Nederland stagneert anno 2020

De gemiddelde NPS binnen B2B Nederland is 12%. Dit blijkt uit het recent uitgebrachte NPS benchmarkrapport ‘Klantbeleving in Nederland 2020’.

admin2020-02-07T19:22:37+01:00Tags: benchmark Nederland, net promoter score, NPS|
  • 6-tips-voor-een-succesbol-klantfeedback-programma

6 essentiële tips voor een succesvol continu klantfeedback programma

Al jaren begeleidt Benjamin de Mooij, Senior Consultant, organisaties bij een geslaagde transitie van jaarlijks of tweejaarlijks klantonderzoek naar een continu klantfeedbackprogramma. Lees hier zijn 6 essentiële tips voor een succesvol continu klantfeedbackprogramma

Benjamin de Mooij2020-10-13T15:46:56+02:00Tags: Klantbeleving, Klantfeedback, NPS|

Net Promotor Score (NPS) in Nederland 14% in 2019: meer sturen op klantbeleving werkt

De gemiddelde NPS is gestegen naar 14% en toppresterende organisaties op het gebied van klantbeleving scoren zelfs 43%. Prijs maakt hierin steeds minder het verschil. Een en ander blijkt uit het nieuwe rapport Klantbeleving in Nederland 2019

admin2020-05-06T12:48:54+02:00Tags: benchmark Nederland, net promoter score, NPS|

Wat zijn je doelen voor een klanttevredenheidsonderzoek?

Benieuwd wat doelen kunnen zijn van een klanttevredenheidsonderzoek? Lees het hier en oordeel of het voor jouw organisatie belangrijk is.

admin2020-10-13T15:37:40+02:00Tags: Klanttevredenheidsonderzoek, NPS|

Albron: “Foodconcepten met een verhaal verrijken de wereld van de klant”

Albron: “Foodconcepten met een verhaal verrijken de wereld van de klant” Jacob-Jan Bos, Manager Sales & Business Projects | Corno Stam, Commercieel directeur Catering [...]

Jacinta Breijer2020-06-24T10:57:58+02:00Tags: Klanttevredenheidsonderzoek, NPS|

Wat is NPS (Net Promoter Score)

Hoe loyaal zijn uw klanten? Met het NPS onderzoek krijgt u inzicht in de loyaliteit van uw klanten aan uw organisatie.

admin2020-02-07T13:01:55+01:00Tags: Klantloyaliteit, NPS|

Net Promotor Score (NPS) in Nederland binnen B2B 10% in 2017

NPS binnen B2B sectoren 10% in 2017. Een en ander blijkt uit het recent gepubliceerde rapport van Integron, voortvloeiend uit ruim 200 klantonderzoeken.

admin2020-02-18T13:26:24+01:00Tags: benchmark Nederland, NPS|

Klantloyaliteit: van tevreden naar terugkerende klanten

Klantloyaliteit: van tevreden naar terugkerende klanten Binnen de B2B markten in Nederland is ruim 70% van de klanten niet sterk verbonden met de leverancier. [...]

Jacinta Breijer2020-06-25T13:06:33+02:00Tags: B2B, Klantloyaliteit, NPS|

Terberg Leasing

Terberg Leasing Terberg Leasing levert hoogwaardige dienstverlening op het gebied van leaseproducten en -diensten aan de Nederlandse zakelijke markt en overheid met betrekking tot [...]

Jacinta Breijer2019-02-13T14:10:45+01:00Tags: Automotive, Klanttevredenheidsonderzoek, NPS, Tevreden klanten|
Thema's
Downloads

Klantonderzoek

  • Continu klantfeedback
  • Jaarlijks klantonderzoek
  • Klantenpanel
  • NPS onderzoek
  • Project Evaluatie Monitor
  • Stakeholdersonderzoek
  • Strategische interviews

Integron

  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Medewerkersonderzoek

  • Are we on track
  • Continu Medewerker Feedback
  • Instroom onderzoek
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoek
  • Thematisch onderzoek
  • Uitstroom onderzoek
  • Werkdruk onderzoek

Ga naar

  • Onderzoek invullen
  • Facility Beleving
  • Beleving Awards

Thema’s

  • Klantonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Klantbeleving
  • Werkbeleving
  • eNPS
  • NPS
  • Werkdruk

Blijf op de hoogte

© Integron - Haal het beste uit klant en medewerker • Privacy- & Cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek
FacebookLinkedInTwitter
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt. Ok