15 organisaties vallen in de prijzen bij Beleving Awards 2023

De 15 best presterende organisatie op het gebied van klant- en medewerkerbeleving ontvingen afgelopen donderdag de Beleving Award 2023. Zij zorgden afgelopen jaar stuk voor stuk voor de meest enthousiaste klanten en medewerkers. In Buitenplaats Vlaardingen reikte Integron deze prijzen voor de dertiende keer uit. Met dit jaar als bijzonderheid dat Integron 30 jaar bestaat en het event in een heuse festivalsetting plaatsvond.

2023-06-05T17:11:50+02:00Tags: , , |

Is een negatieve NPS zo erg als het lijkt?

Wie beveelt jouw bedrijf of organisatie aan bij anderen? Met de wereldwijd veel gebruikte methodiek NPS (Net Promoter Score) kun je dat in kaart brengen. De NPS kun je op verschillende manieren meten; onder meer via de relationele of de transactionele manier. Wanneer zet je nu welke meetmethode in? We geven de verschillen en de voor- en nadelen.

Klantloyaliteit de motor voor succes: de impact van NPS en CX op je financiële drivers

Met meer enthousiaste, aanbevelende klanten (promoters) kun je zorgen voor een omzetstijging die behoorlijk hoger is dan die van organisaties die lager staan op de NPS-ladder. Hoe verbeter je nu je ROI als je concreet en structureel met je customer experience en NPS aan de slag gaat, en dus investeert in je klanten?

Stagnatie klantloyaliteit in B2B onderstreept belang van aandacht aan klant en medewerker

Voor het eerst in jaren is de Net Promoter Score (NPS) binnen B2B Nederland licht gedaald: +15. De daling betekent in de praktijk gemiddeld minder promoters die klanten aanbevelen bij anderen en meer klanten die overstappen naar de concurrent. Daardoor laten organisaties vaak omzet en winst liggen. Lees meer en download hier het rapport.

Relationele en transactionele NPS: verschillen én voordelen

Wie beveelt jouw bedrijf of organisatie aan bij anderen? Met de wereldwijd veel gebruikte methodiek NPS (Net Promoter Score) kun je dat in kaart brengen. De NPS kun je op verschillende manieren meten; onder meer via de relationele of de transactionele manier. Wanneer zet je nu welke meetmethode in? We geven de verschillen en de voor- en nadelen.

Echte stabiele groei start bij klantretentie

Een stabiele klantretentie leidt tot exponentiële groei in je bedrijfsresultaat. Investeer in je huidige klanten en niet alleen in new business door te acteren op de beleving en feedback van je huidige klanten en maak ze ambassadeurs.

2022-08-01T14:06:11+02:00Tags: , |