Ga naar inhoud
Integron.nl Logo

Onderzoek Invullen | 0104115966 | info@integron.nl

  • ONDERZOEK
    • KLANTONDERZOEK
    • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • FUTURE PROOF WORK SURVEY
  • INZICHT
  • ADVIES & TRAINING
  • KENNIS EN KLANTVERHALEN
    • KENNIS EN NIEUWS
      • KLANTBELEVING
      • WERKBELEVING
    • BLOG
    • KLANTCASES
      • KLANTONDERZOEK
      • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • DOWNLOADS
  • OVER ONS
    • TEAM
    • WERKEN BIJ
    • CONTACT
  • DEMO AANVRAGEN
  • NL
    • NL
    • EN
  • KLANTONDERZOEK
  • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • OVER ONS
    • Team
    • Werken bij
  • CONTACT
  • ONDERZOEK INVULLEN
  • NL
  • EN
  • Accountancy - Binding met werkgever ontbreekt

Échte binding met werkgever ontbreekt binnen accountancy

De algehele werkbeleving ligt binnen de accountancy hoger dan binnen werkend Nederland. Toch ontbreekt de échte binding met de werkgever. Dit blijkt uit het benchmarkrapport 'medewerkerbeleving binnen de accountancy' van Integron.

admin2020-10-13T15:15:35+02:00Tags: Accountancy, benchmark Nederland, leiderschap, Medewerkerbeleving, Werkdruk|
  • Rapport-Medewerkerbeleving-binnen-de-accountancy-2020

Rapport: medewerkerbeleving binnen de accountancy in Nederland 2020

Benieuwd naar de medewerkerbeleving binnen de accountancy in Nederland anno 2020? Download het nieuwe benchmarkrapport nu gratis.

admin2020-10-13T14:55:09+02:00Tags: Accountancy, benchmark Nederland, financiële dienstverlening|
  • Klantbeleivng-in-Nederland-2020---nps-stagneert

Net Promoter Score (NPS) binnen de B2B in Nederland stagneert anno 2020

De gemiddelde NPS binnen B2B Nederland is 12%. Dit blijkt uit het recent uitgebrachte NPS benchmarkrapport ‘Klantbeleving in Nederland 2020’.

admin2020-02-07T19:22:37+01:00Tags: benchmark Nederland, net promoter score, NPS|

Net Promotor Score (NPS) in Nederland 14% in 2019: meer sturen op klantbeleving werkt

De gemiddelde NPS is gestegen naar 14% en toppresterende organisaties op het gebied van klantbeleving scoren zelfs 43%. Prijs maakt hierin steeds minder het verschil. Een en ander blijkt uit het nieuwe rapport Klantbeleving in Nederland 2019

admin2020-05-06T12:48:54+02:00Tags: benchmark Nederland, net promoter score, NPS|

Net Promotor Score (NPS) in Nederland binnen B2B 10% in 2017

NPS binnen B2B sectoren 10% in 2017. Een en ander blijkt uit het recent gepubliceerde rapport van Integron, voortvloeiend uit ruim 200 klantonderzoeken.

admin2020-02-18T13:26:24+01:00Tags: benchmark Nederland, NPS|
Thema's
Downloads

Klantonderzoek

  • Continu klantfeedback
  • Jaarlijks klantonderzoek
  • Klantenpanel
  • NPS onderzoek
  • Project Evaluatie Monitor
  • Stakeholdersonderzoek
  • Strategische interviews

Integron

  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Medewerkersonderzoek

  • Are we on track
  • Continu Medewerker Feedback
  • Instroom onderzoek
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoek
  • Thematisch onderzoek
  • Uitstroom onderzoek
  • Werkdruk onderzoek

Ga naar

  • Onderzoek invullen
  • Facility Beleving
  • Beleving Awards

Thema’s

  • Klantonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Klantbeleving
  • Werkbeleving
  • eNPS
  • NPS
  • Werkdruk

Blijf op de hoogte

© Integron - Haal het beste uit klant en medewerker • Privacy- & Cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek
FacebookLinkedInTwitter
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt. Ok