Goed communiceren met klanten blijft uitdaging voor afvaldienstverleners anno 2022
Branche afvaldienstverlening krabbelt een beetje op, maar blijft in de min met NPS van -5
Branche afvaldienstverlening krabbelt een beetje op, maar blijft in de min met NPS van -5
NPS stijgt naar +16; was afgelopen jaar nog +11, blijkt uit het benchmarkrapport van Integron 'Customer Experience in Nederland 2022'. Daarnaast zijn er grote verschillen per branche te zien. Lees meer en download hier het rapport.
Meld je gratis aan! Benjamin de Mooij, Sr. Consultant Customer Experience bij Integron gaat in dit webinar op 9 december dieper in op de Customer Experience, de uitdagingen en de trends binnen de industriesector.
Ondanks meer focus op Customer Experience daalt de NPS licht naar +11 binnen B2B. Een en ander blijkt uit het nieuwe benchmarkrapport van Integron 'Customer Experience in Nederland 2021'. Daarnaast zijn er grote verschillen per branche te zien. Lees meer en download hier het rapport.
De algehele werkbeleving ligt binnen de accountancy hoger dan binnen werkend Nederland. Toch ontbreekt de échte binding met de werkgever. Dit blijkt uit het benchmarkrapport 'medewerkerbeleving binnen de accountancy' van Integron.
Benieuwd naar de medewerkerbeleving binnen de accountancy in Nederland anno 2020? Download het nieuwe benchmarkrapport nu gratis.
De gemiddelde NPS binnen B2B Nederland is 12%. Dit blijkt uit het recent uitgebrachte NPS benchmarkrapport ‘Klantbeleving in Nederland 2020’.
NPS binnen B2B sectoren 10% in 2017. Een en ander blijkt uit het recent gepubliceerde rapport van Integron, voortvloeiend uit ruim 200 klantonderzoeken.