Herbeleef de Integron Beleving Awards 2019
Het is 20 mei, nog steeds melden mensen zich aan en de last minute verzoeken worden ingewilligd bij de locatie InnStyle in Maarssen. Morgen gaat het gebeuren, dan staat de kracht van innovatie centraal tijdens de alweer tiende editie van de Integron Beleving Awards 2019.
21 mei: de grote dag
De gasten werden verwelkomd door de gastheren en -vrouwen en voorzien van een badge, een hapje en een drankje. Spannend, het is altijd weer afwachten hoeveel gasten je uiteindelijk mag ontvangen. Je merkt het misschien niet, maar last minute zijn er extra stoelen geregeld, de opkomst en het enthousiasme waren groots!
De aftrap met Thomas van Zijl, Arjen Maliepaard en Egbert Engelfriet
Thomas van Zijl, presentator bij BNR Nieuwsradio trapt af. We startten de dag met een korte introductie door de Integron directie over hoe wij innoveren met een korte terug- en vooruitblik. Ook wij staan niet stil, en vanuit feedback van onze klanten bleek ook dat niet altijd iedereen op de hoogte is van de innovaties en diensten die wij ontwikkeld hebben en gaan ontwikkelen. Een uitgerekende kans om dat te introduceren bij de start van het programma!
Top presterende organisaties op het gebied van klantbeleving in het zonnetje
We vervolgen het eerste plenaire deel met de uitreiking van de klantbeleving awards. Nogmaals van harte gefeliciteerd Reym, Hollister, POSG, Yes Telecom, Thermotraffic, ATM en Roler.
Lees ook: Winnaars Integron klant- en medewerkerbeleving awards 2019 bekend
Break-outs verzorgd door Canon, CSU en Integron – aan de slag met praktijkvoorbeelden
Jack Hoogendoorn, Senior Marketing & Brand Manager bij Canon Medical Systems gaf met zijn presentatie over ‘Continous & Realtime Customer Satisfaction Measurement at Canon Medical Systems’ inzicht in de innovaties die zij doorvoeren en hoe ze werken aan de optimale klantbeleving middels continu feedback. Kos Fourkiotis, Manager Innovatie bij CSU gaf in zijn interactieve sessie inzicht in hoe innovaties leiden tot verandering binnen CSU.
Employee journey mapping is hot!
Daarom hebben Robert Mentink en Mirela Kahrimanovic, consultants bij Integron de sessie ‘Employee Journey Mapping‘ verzorgd met de focus op de instroomfase. Voor meer informatie over deze dienst, neem contact op met Robert via r.mentink@integron.nl of 0612416555.
Innoveren met continu klantfeedback
Egbert Engelfriet, Managing Director bij Integron en Benjamin de Mooij, Consultant bij Integron namen de gasten mee in een sessie over continu klantfeedback innovaties. Binnenkort verschijnt er een nieuw blog van Benjamin met tips over het continu in kaart brengen van de klantbeleving. Ons dashboard zelf ervaren? Klik hier voor een demo of neem contact op met Benjamin via b.demooij@integron.nl of 0624443432.
Best presterende organisaties op het gebied van medewerkerbeleving
Na de break-outs was het tijd voor de uitreiking van de medewerkerbeleving awards. Nogmaals van harte gefeliciteerd A+O Metalektro, Sakura, Iselinge Hogeschool, 1nergiek, ICTZ, IVT, Comicro en Stichting Rosa Spier Huis.
Lees ook: Winnaars Integron klant- en medewerkerbeleving awards 2019 bekend
Keynote: Richard van Hooijdonk over het bedrijf van de toekomst
De keynote dit jaar werd verzorgd door Richard van Hooijdonk. Hij inspireerde de gasten over het bedrijf van de toekomst en over het belang van mee veranderen met nieuwe digitale innovaties.
“De wereld van de toekomst gaat over robots die het werk van mensen overnemen: fijner, goedkoper, sneller en vele malen beter”
Bedankt voor jullie enthousiasme
De dag is beoordeeld met een 8,4 en daar zijn we met zijn allen trots op. Het levert ons tevens een aantal mooie verbeterpunten op voor de volgende editie. Onder andere de communicatie over het tot stand komen van de nominaties, bereikbaarheid d.m.v. het OV en de tijdsbeheersing (planning aanhouden, voorkomen van uitloop, lengte van de sessies) kwamen naar voren, maar ook de wens tot meer interactie tijdens de sessies en het ‘leren’ van top performers. Hier gaan we uiteraard aan werken voor de komende editie.
Gerelateerde berichten
Werkdruk ontstaat wanneer de eisen van het werk de draagkracht van medewerkers overstijgen. Dit kan variëren van een tijdelijk verhoogde werkdruk tot langdurige periodes van overbelasting. Uit data blijkt dat medewerkers vaak aangeven dat hun werkdruk hoog is, vooral na vakanties of drukke perioden in het jaar.
In de huidige zakenwereld is duurzaamheid niet langer modewoord maar noodzaak. Steeds meer bedrijven realiseren zich dat hun inspanningen op gebied van duurzaamheid direct invloed hebben op de Customer Experience (CX). Door duurzaamheid te integreren in je bedrijfsstrategie kan je niet alleen bijdragen aan betere wereld, maar ook een sterke emotionele band opbouwen met je klanten. In deze blog duiken we dieper in hoe duurzaamheid als hoeksteen kan dienen voor een onvergetelijke klantbeleving.
Afgelopen jaar was ondanks de altijd hoge NPS, de loyaliteit iets gedaald. In het meest recente benchmarkrapport ‘Customer Experience in B2B Nederland 2024’ zien we weer een stijgende lijn. Groothandels onderscheiden zich door sterke klantloyaliteit en servicegerichtheid, factoren die cruciaal zijn voor het aanhoudende succes in deze sector.