Winnaars Integron klant- en medewerkerbeleving awards 2019 bekend
- Winnaars Klantbeleving Awards: Reym, Hollister, POSG, Yes Telecom, Thermotraffic, ATM, Roler.
- Winnaars Medewerkerbeleving Awards: A+O Metalektro, Sakura, Iselinge Hogeschool, 1nergiek, ICTZ, IVT, Comicro, Stichting Rosa Spier Huis.
Voor het tiende jaar op rij heeft Integron de best presterende organisaties op het gebied van klant- en medewerkerbeleving onderscheiden tijdens de Beleving Awards. Op dinsdag 21 mei vielen in evenementenlocatie InnStyle in Maarssen in 15 categorieën evenzoveel organisaties in de prijzen. Grote winnaar was ICT-bedrijf ICTZ dat met twee awards naar huis ging. In de categorie eNPS (meest aanbevolen door medewerkers) werd twee keer een award uitgereikt. De twee beste performers boekten een identiek resultaat.
De Beleving Awards van Integron
Integron heeft in 2018 voor ruim 300 opdrachtgevers de tevredenheid, beleving en het aanbevelingsgedrag onder hun klanten en/of medewerkers inzichtelijk gemaakt. De organisaties met de beste resultaten zijn genomineerd voor een beleving award.
Winnaars per categorie:
Klantbeleving categorie Afvaldienstverlening: Reym
Medegenomineerden waren: IRADO en ATM
Klantbeleving categorie Handel en Industrie: Hollister
Medegenomineerden waren: CoffeeClick en DFE Pharma
Klantbeleving categorie Dienstverlening: POSG
Medegenomineerden waren: Albron en Facilicom Solutions
Klantbeleving categorie ICT & Telecom: YES Telecom
Medegenomineerden waren: Axians en Info Support
Klantbeleving categorie Transport en Dienstverlening: Thermotraffic
Medegenomineerden waren: Ewals Cargo Care en Flash Group
Klantbeleving categorie NPS (meest aanbevolen door klanten): ATM
Medegenomineerden waren: Ewals Cargo Care en Reym
Klantbeleving categorie grote stijger: Roler
Medegenomineerden waren: Axians en POSG
Medewerkerbeleving categorie Overheid en Non Profit: A+O Metalektro
Medegenomineerden waren: Stichting Rinis en ZOwonen
Medewerkerbeleving categorie Handel en Industrie: Sakura
Medegenomineerde was: ATAG Verwarming
Medewerkerbeleving categorie Onderwijs: Iselinge Hogeschool
Medegenomineerden waren: VIAA Hogeschool en Marnix Academie
Medewerkerbeleving categorie Dienstverlening: 1nergiek
Medegenomineerden waren: Progress-PME en FRIS
Medewerkerbeleving categorie ICT & Telecom: ICTZ
Medegenomineerden waren: Nsecure en Vecozo
Medewerkerbeleving categorie Zorg: IVT
Medegenomineerden waren: Stichting Rosa Spier Huis en MEE Rotterdam
Medewerkerbeleving categorie eNPS (meest aanbevolen door medewerkers): ICTZ en Stichting Rosa Spier Huis
Medegenomineerde was: Iselinge Hogeschool
Medewerkerbeleving categorie grootste stijger: Comicro
Medegenomineerden waren: FRIS en Smallsteps
Gerelateerde berichten
Beleving Awards 2025 in het teken van superhelden Jaren geleden bezocht ik in de TheaterHangaar in Katwijk de musical Soldaat van Oranje. In één woord: indrukwekkend. Die voorstelling loopt hier al 15 jaar onafgebroken. Met in totaal bijna 4 miljoen bezoekers die stuk voor stuk ‘geraakt zijn’ door het indringende en meeslepende verhaal. Geen toeval dus dat de 15e editie van onze Beleving Awards op 22 mei 2025 hier in dit theater plaatsvond. Soldaat van Oranje draait om helden; de Beleving Awards dit jaar nog meer dan ooit.
Alle CX- en EX-helden van Nederland samen op één podium in Katwijk: Organisaties die het afgelopen jaar het beste presteerden op het gebied van klant- en medewerkerbeleving vielen gisteren op verschillende manieren in de prijzen. Naast de Beleving Awards 2025, op basis van (e)NPS, zijn aanmoedigingsprijzen en individuele customer en employee experience-Hero Awards uitgereikt. Voor onderzoeks- en adviesbureau Integron was het de vijftiende keer dat ze het Beleving Awards-event organiseerde. Het ‘prijzenfestival’ vond plaats in TheaterHangaar in Katwijk aan zee. Normaliter vooral bekend als thuisbasis van de populaire musical Soldaat van Oranje. Over helden gesproken…
AI is niet meer weg te denken, maar bereikt het gros van de Nederlandse werknemers nog niet. Slechts 26% maakt actief gebruik van kunstmatige intelligentie in hun dagelijkse werk. Tegelijkertijd geeft bijna de helft van de organisaties aan geen duidelijke AI-strategie te hebben. Dat blijkt uit het nieuwe whitepaper van Integron: “Welke rol speelt AI anno 2025 op de werkvloer?”. AI heeft de potentie om werk slimmer, efficiënter én leuker te maken – maar voorlopig blijft het bij beloftes.