Winnaars Integron klant- en medewerkerbeleving awards 2019 bekend
- Winnaars Klantbeleving Awards: Reym, Hollister, POSG, Yes Telecom, Thermotraffic, ATM, Roler.
- Winnaars Medewerkerbeleving Awards: A+O Metalektro, Sakura, Iselinge Hogeschool, 1nergiek, ICTZ, IVT, Comicro, Stichting Rosa Spier Huis.
Voor het tiende jaar op rij heeft Integron de best presterende organisaties op het gebied van klant- en medewerkerbeleving onderscheiden tijdens de Beleving Awards. Op dinsdag 21 mei vielen in evenementenlocatie InnStyle in Maarssen in 15 categorieën evenzoveel organisaties in de prijzen. Grote winnaar was ICT-bedrijf ICTZ dat met twee awards naar huis ging. In de categorie eNPS (meest aanbevolen door medewerkers) werd twee keer een award uitgereikt. De twee beste performers boekten een identiek resultaat.
De Beleving Awards van Integron
Integron heeft in 2018 voor ruim 300 opdrachtgevers de tevredenheid, beleving en het aanbevelingsgedrag onder hun klanten en/of medewerkers inzichtelijk gemaakt. De organisaties met de beste resultaten zijn genomineerd voor een beleving award.
Winnaars per categorie:
Klantbeleving categorie Afvaldienstverlening: Reym
Medegenomineerden waren: IRADO en ATM
Klantbeleving categorie Handel en Industrie: Hollister
Medegenomineerden waren: CoffeeClick en DFE Pharma
Klantbeleving categorie Dienstverlening: POSG
Medegenomineerden waren: Albron en Facilicom Solutions
Klantbeleving categorie ICT & Telecom: YES Telecom
Medegenomineerden waren: Axians en Info Support
Klantbeleving categorie Transport en Dienstverlening: Thermotraffic
Medegenomineerden waren: Ewals Cargo Care en Flash Group
Klantbeleving categorie NPS (meest aanbevolen door klanten): ATM
Medegenomineerden waren: Ewals Cargo Care en Reym
Klantbeleving categorie grote stijger: Roler
Medegenomineerden waren: Axians en POSG
Medewerkerbeleving categorie Overheid en Non Profit: A+O Metalektro
Medegenomineerden waren: Stichting Rinis en ZOwonen
Medewerkerbeleving categorie Handel en Industrie: Sakura
Medegenomineerde was: ATAG Verwarming
Medewerkerbeleving categorie Onderwijs: Iselinge Hogeschool
Medegenomineerden waren: VIAA Hogeschool en Marnix Academie
Medewerkerbeleving categorie Dienstverlening: 1nergiek
Medegenomineerden waren: Progress-PME en FRIS
Medewerkerbeleving categorie ICT & Telecom: ICTZ
Medegenomineerden waren: Nsecure en Vecozo
Medewerkerbeleving categorie Zorg: IVT
Medegenomineerden waren: Stichting Rosa Spier Huis en MEE Rotterdam
Medewerkerbeleving categorie eNPS (meest aanbevolen door medewerkers): ICTZ en Stichting Rosa Spier Huis
Medegenomineerde was: Iselinge Hogeschool
Medewerkerbeleving categorie grootste stijger: Comicro
Medegenomineerden waren: FRIS en Smallsteps
Gerelateerde berichten
Na een daling in klantloyaliteit het afgelopen jaar is de ICT in 2024 weer op het niveau van 2022. De NPS (mate van aanbevelen door klanten) is dit jaar +6 (t.o.v. +2 het afgelopen jaar). Dit blijkt uit het nieuwe B2B-benchmarkrapport over de customer experience dat onderzoeks- en consultancy bureau Integron jaarlijks uitbrengt.
De best presterende organisaties op het gebied van klant- en medewerkerbeleving worden op 6 juni bekendgemaakt. Welke organisaties maken kans? Je leest het hier.
‘Het gaat wel prima’ is niet meer goed genoeg voor bedrijven om werknemers binnenboord te houden. 30% van de medewerkers heeft het afgelopen jaar gesolliciteerd naar een baan bij een andere organisatie. Ruim een derde (35%) is van plan dit te doen. Zelfs bij de groep enthousiastelingen, de promoters, is de loyaliteit minder dan voorheen.