Winnaars Integron klant- en medewerkerbeleving awards 2019 bekend
- Winnaars Klantbeleving Awards: Reym, Hollister, POSG, Yes Telecom, Thermotraffic, ATM, Roler.
- Winnaars Medewerkerbeleving Awards: A+O Metalektro, Sakura, Iselinge Hogeschool, 1nergiek, ICTZ, IVT, Comicro, Stichting Rosa Spier Huis.
Voor het tiende jaar op rij heeft Integron de best presterende organisaties op het gebied van klant- en medewerkerbeleving onderscheiden tijdens de Beleving Awards. Op dinsdag 21 mei vielen in evenementenlocatie InnStyle in Maarssen in 15 categorieën evenzoveel organisaties in de prijzen. Grote winnaar was ICT-bedrijf ICTZ dat met twee awards naar huis ging. In de categorie eNPS (meest aanbevolen door medewerkers) werd twee keer een award uitgereikt. De twee beste performers boekten een identiek resultaat.
De Beleving Awards van Integron
Integron heeft in 2018 voor ruim 300 opdrachtgevers de tevredenheid, beleving en het aanbevelingsgedrag onder hun klanten en/of medewerkers inzichtelijk gemaakt. De organisaties met de beste resultaten zijn genomineerd voor een beleving award.
Winnaars per categorie:
Klantbeleving categorie Afvaldienstverlening: Reym
Medegenomineerden waren: IRADO en ATM
Klantbeleving categorie Handel en Industrie: Hollister
Medegenomineerden waren: CoffeeClick en DFE Pharma
Klantbeleving categorie Dienstverlening: POSG
Medegenomineerden waren: Albron en Facilicom Solutions
Klantbeleving categorie ICT & Telecom: YES Telecom
Medegenomineerden waren: Axians en Info Support
Klantbeleving categorie Transport en Dienstverlening: Thermotraffic
Medegenomineerden waren: Ewals Cargo Care en Flash Group
Klantbeleving categorie NPS (meest aanbevolen door klanten): ATM
Medegenomineerden waren: Ewals Cargo Care en Reym
Klantbeleving categorie grote stijger: Roler
Medegenomineerden waren: Axians en POSG
Medewerkerbeleving categorie Overheid en Non Profit: A+O Metalektro
Medegenomineerden waren: Stichting Rinis en ZOwonen
Medewerkerbeleving categorie Handel en Industrie: Sakura
Medegenomineerde was: ATAG Verwarming
Medewerkerbeleving categorie Onderwijs: Iselinge Hogeschool
Medegenomineerden waren: VIAA Hogeschool en Marnix Academie
Medewerkerbeleving categorie Dienstverlening: 1nergiek
Medegenomineerden waren: Progress-PME en FRIS
Medewerkerbeleving categorie ICT & Telecom: ICTZ
Medegenomineerden waren: Nsecure en Vecozo
Medewerkerbeleving categorie Zorg: IVT
Medegenomineerden waren: Stichting Rosa Spier Huis en MEE Rotterdam
Medewerkerbeleving categorie eNPS (meest aanbevolen door medewerkers): ICTZ en Stichting Rosa Spier Huis
Medegenomineerde was: Iselinge Hogeschool
Medewerkerbeleving categorie grootste stijger: Comicro
Medegenomineerden waren: FRIS en Smallsteps
Gerelateerde berichten
Werkdruk ontstaat wanneer de eisen van het werk de draagkracht van medewerkers overstijgen. Dit kan variëren van een tijdelijk verhoogde werkdruk tot langdurige periodes van overbelasting. Uit data blijkt dat medewerkers vaak aangeven dat hun werkdruk hoog is, vooral na vakanties of drukke perioden in het jaar.
In de huidige zakenwereld is duurzaamheid niet langer modewoord maar noodzaak. Steeds meer bedrijven realiseren zich dat hun inspanningen op gebied van duurzaamheid direct invloed hebben op de Customer Experience (CX). Door duurzaamheid te integreren in je bedrijfsstrategie kan je niet alleen bijdragen aan betere wereld, maar ook een sterke emotionele band opbouwen met je klanten. In deze blog duiken we dieper in hoe duurzaamheid als hoeksteen kan dienen voor een onvergetelijke klantbeleving.
Afgelopen jaar was ondanks de altijd hoge NPS, de loyaliteit iets gedaald. In het meest recente benchmarkrapport ‘Customer Experience in B2B Nederland 2024’ zien we weer een stijgende lijn. Groothandels onderscheiden zich door sterke klantloyaliteit en servicegerichtheid, factoren die cruciaal zijn voor het aanhoudende succes in deze sector.