Ga naar inhoud
Integron.nl Logo

Onderzoek Invullen | 0104115966 | info@integron.nl

  • ONDERZOEK
    • KLANTONDERZOEK
    • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • FUTURE PROOF WORK SURVEY
  • INZICHT
  • ADVIES & TRAINING
  • KENNIS EN KLANTVERHALEN
    • KENNIS EN NIEUWS
      • KLANTBELEVING
      • WERKBELEVING
    • BLOG
    • KLANTCASES
      • KLANTONDERZOEK
      • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • WEBINARS
    • DOWNLOADS
  • OVER ONS
    • TEAM
    • WERKEN BIJ
    • PARTNERS
    • CONTACT
  • DEMO AANVRAGEN
  • NL
    • NL
    • EN
  • KLANTONDERZOEK
  • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • OVER ONS
    • Team
    • Werken bij
  • CONTACT
  • DOWNLOADS
  • ONDERZOEK INVULLEN
  • NL
  • EN
  • Corona-anticipatiekracht-Nederlandse-organisaties-zorgt-voor-meer-enthousiaste-klanten-anno-2022-uitgelicht

‘Corona-anticipatiekracht’ Nederlandse organisaties zorgt voor meer enthousiaste klanten anno 2022

NPS stijgt naar +16; was afgelopen jaar nog +11, blijkt uit het benchmarkrapport van Integron 'Customer Experience in Nederland 2022'. Daarnaast zijn er grote verschillen per branche te zien. Lees meer en download hier het rapport.

admin2022-04-22T15:59:56+02:00Tags: benchmark Nederland, Customer Experience, net promoter score, NPS|
  • NPS-gedaald-naar-11---Integron-benchmark

Net Promoter Score (NPS) daalt lichtjes en is +11 anno 2021

Ondanks meer focus op Customer Experience daalt de NPS licht naar +11 binnen B2B. Een en ander blijkt uit het nieuwe benchmarkrapport van Integron 'Customer Experience in Nederland 2021'. Daarnaast zijn er grote verschillen per branche te zien. Lees meer en download hier het rapport.

admin2021-04-19T16:58:37+02:00Tags: benchmark Nederland, Customer Experience, net promoter score, NPS|
  • Klantbeleivng-in-Nederland-2020---nps-stagneert

Net Promoter Score (NPS) binnen de B2B in Nederland stagneert anno 2020

De gemiddelde NPS binnen B2B Nederland is 12%. Dit blijkt uit het recent uitgebrachte NPS benchmarkrapport ‘Klantbeleving in Nederland 2020’.

admin2021-04-19T16:30:11+02:00Tags: benchmark Nederland, net promoter score, NPS|

Klantonderzoek

  • Continu klantfeedback
  • Jaarlijks klantonderzoek
  • Klantenpanel
  • NPS onderzoek
  • Project Evaluatie Monitor
  • Stakeholdersonderzoek
  • Strategische interviews

Integron

  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Medewerkersonderzoek

  • Are we on track
  • Continu Medewerker Feedback
  • Instroom onderzoek
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoek
  • Thematisch onderzoek
  • Uitstroom onderzoek
  • Werkdruk onderzoek

Ga naar

  • Onderzoek invullen
  • Facility Beleving
  • Beleving Awards

Thema’s

  • Klantonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Klantbeleving
  • Werkbeleving
  • eNPS
  • NPS
  • Werkdruk

Blijf op de hoogte

© Integron - Haal het beste uit klant en medewerker • Privacy- & Cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek
FacebookLinkedInTwitter
Page load link
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt. Ok