Continu klantfeedback monitoren

Wil je écht acteren op de momenten van de waarheid met relatief korte vragenlijsten, dan is continu klantfeedback monitoren een goede oplossing. Reguliere klantonderzoeken doe je doorgaans periodiek of één keer per jaar, maar voer je deze onderzoeken regelmatiger uit, dan krijg je meer inzicht in de belangrijkste punten volgens jouw klanten per contactmoment. Het continu monitoren van klantfeedback geeft je direct de mogelijkheid te handelen met realtime inzicht op momenten die er toe doen: van contact met je accountmanagers tot de klachtafhandeling.

Download brochure
demo aanvragen

Waarom zou je klantfeedback continu monitoren?

Het continu monitoren van klantfeedback brengt meerdere voordelen met zich mee. Denk hierbij aan:

Je verkrijgt een continu inzicht in de beleving van jouw klanten

Je kunt direct acteren op feedback van je klanten

Je kunt zowel klanten als medewerkers betrekken in je verbeterproces

Onze werkwijze

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Download brochure

Ons continu klantfeedback

Het onderzoek van Integron om continu klantfeedback te monitoren, biedt:

  • Continu inzicht in de customer journey

  • Korte vragenlijsten

  • Geautomatiseerde alerts naar de betrokkenen binnen je organisatie

  • Dagelijks, werkelijks of maandelijks inzetbaar

  • Een mogelijkheid tot combinatie met andere onderzoeksvormen

Download brochure

Ontdek de werkwijze van ons onderzoeksbureau

Wil je graag meer weten over de mogelijkheden en voordelen van het monitoren van klantfeedback? Integron is hét onderzoeksbureau in Rotterdam dat je graag ondersteunt in het klantonderzoek. Ben je benieuwd naar onze werkwijze? Vraag dan een demo aan. Heb je een specifieke vraag? Neem dan vooral contact met ons op. Bel naar 0104115966 of stuur een e-mail naar info@integron.nl.

Deel dit artikel!

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Marit Luijten

Consultant

+31 (0)6 57 435 558
m.luijten@integron.nl