Continu klantfeedback monitoren

Als je écht wilt acteren op de momenten van de waarheid met relatief korte vragenlijsten, dan is continu klantfeedback monitoren een goede oplossing. Reguliere klantonderzoeken doe je doorgaans periodiek of één keer per jaar, maar indien je deze onderzoeken regelmatiger uitvoert, krijg je meer inzicht in de belangrijkste punten volgens jouw klanten per contactmoment.

Waarom zou je klantfeedback continu monitoren?

Realtime inzicht voor proactief handelen

Continu klantfeedback monitoren biedt realtime inzicht en directe mogelijkheid tot actie, waardoor je problemen tijdig kunt aanpakken en klanttevredenheid kunt bevorderen, van contact met accountmanagers tot klachtafhandeling.

Continu inzicht in de beleving van jouw klanten

Het continu monitoren van klantfeedback biedt een voortdurend en actueel beeld van de klantbeleving, waardoor je een dieper inzicht krijgt in de behoeften, verwachtingen en tevredenheid van klanten tijdens hun interacties met jouw organisatie.

Direct acteren op feedback van klanten

Door onmiddellijk te handelen op de feedback, toon je aan dat je klanten serieus neemt en hun tevredenheid prioriteit geeft. Dit kan resulteren in een hogere klantloyaliteit en een positieve impact hebben op jouw reputatie en merkimago.

Klanten én medewerkers betrekken in het verbeterproces

Klanten voelen zich gehoord en gewaardeerd, en medewerkers krijgen waardevolle inzichten in hoe hun inspanningen van invloed zijn op de klanttevredenheid.

Hoe gaan we te werk

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Continu klantfeedback monitoren met Integron

Het onderzoek van Integron om continu klantfeedback te monitoren, biedt:

  • Continu inzicht in de customer journey
  • Dagelijks, werkelijks of maandelijks inzetbaar
  • Geautomatiseerde alerts naar de betrokkenen binnen je organisatie
  • Een mogelijkheid tot combinatie met andere onderzoeksvormen
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Ontdek de werkwijze van ons onderzoeksbureau

Wil je graag meer weten over de mogelijkheden en voordelen van het monitoren van klantfeedback? Integron is hét onderzoeksbureau in Rotterdam dat je graag ondersteunt in het klantonderzoek.