Continu klantfeedback

Reguliere klantonderzoeken doe je doorgaans periodiek of één keer per jaar. Wil je echt acteren op de momenten van de waarheid met relatief korte vragenlijsten, dan is continu klantfeedback een goede oplossing. Direct inzicht in de belangrijkste punten volgens jouw klanten per contactmoment. Continu klantfeedback geeft je direct de mogelijkheid te handelen met realtime inzicht op momenten die er toe doen, van contact met je accountmanagers tot de klachtafhandeling.

vraag direct advies aan
vraag de demo aan

Waarom Continu Klantfeedback?

Continu inzicht in de
beleving van jouw klanten

Direct acteren op
feedback van je klanten

Klanten én medewerkers
betrekken in je verbeterproces

Wat gaan we doen?

Integrons Continu Klantfeedback is…

  • Continu inzicht in de Customer Journey

  • Korte vragenlijsten

  • Geautomatiseerde alerts naar de betrokkenen binnen je organisatie

  • Dagelijks, werkelijks of maandelijks inzetbaar

  • Te combineren met andere vormen van onderzoek

vraag de demo aan

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Marit Luijten

Consultant

+31 (0)6 57 435 558
m.luijten@integron.nl