Continu klantfeedback monitoren
Als je écht wilt acteren op de momenten van de waarheid met relatief korte vragenlijsten, dan is continu klantfeedback monitoren een goede oplossing. Reguliere klantonderzoeken doe je doorgaans periodiek of één keer per jaar, maar indien je deze onderzoeken regelmatiger uitvoert, krijg je meer inzicht in de belangrijkste punten volgens jouw klanten per contactmoment. Het continu monitoren van klantfeedback geeft je direct de mogelijkheid te handelen met realtime inzicht op momenten die er toe doen: van contact met je accountmanagers tot de klachtafhandeling.

Waarom zou je klantfeedback continu monitoren?
Het continu monitoren van klantfeedback brengt meerdere voordelen met zich mee. Denk hierbij aan:

Je verkrijgt een continu inzicht in de beleving van jouw klanten

Je kunt direct acteren op feedback van je klanten

Je kunt zowel klanten als medewerkers betrekken in je verbeterproces
Onze werkwijze
Wil je ook loyale en terugkerende klanten?
Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.
Ons continu klantfeedback
Het onderzoek van Integron om continu klantfeedback te monitoren, biedt:
Ontdek de werkwijze van ons onderzoeksbureau
Wil je graag meer weten over de mogelijkheden en voordelen van het monitoren van klantfeedback? Integron is hét onderzoeksbureau in Rotterdam dat je graag ondersteunt met het uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek. Ben je benieuwd naar onze werkwijze? Vraag dan een demo aan. Heb je een specifieke vraag? Neem dan vooral contact met ons op. Bel naar 0104115966 of stuur een e-mail naar info@integron.nl.