Waarom een klanttevredenheidsonderzoek belangrijk is voor uw organisatie

Vrijblijvend adviesgesprek

Met een klanttevredenheidsonderzoek stelt u vast wat klanten verwachten en hoe tevreden en loyaal zij zijn. Deze informatie is noodzakelijk voor u als organisatie, om vast te stellen waar uw organisatie staat volgens uw klantenkring. Het kennen van uw positie bij de klant is pas het begin. Het verstevigen van de klantrelatie door middel van de informatie die Integron verzamelt, is het hogere doel. Nog belangrijker is dat de juiste medewerkers leren omgaan met de juiste informatie. Op zo’n manier dat ze bewust en bekwamer de relatie met de klant kunnen verstevigen. De sales manager heeft andere belangen dan een account manager. De marketingafdeling heeft weer andere mogelijkheden om de informatie te benutten dan de kwaliteitsafdeling. De juiste persoon informeren en activeren met de juiste klantinformatie is cruciaal voor het rendement van uw onderzoek. Het doel is dat niet alleen de klant meer tevreden en meer loyaal is, maar vooral ook dat uw eigen organisatie enthousiast aan de slag gaat met de informatie.

Uw organisatie bewuster en bekwamer

Waarom klanttevredenheidsonderzoekIn de laatste plaats is Integron van mening dat wij niet alleen moeten zorgen voor informatie en acties, maar dat wij ook u en uw organisatie nieuwe inzichten moeten verschaffen hoe de klant en uw medewerker verder ontwikkeld kan worden. Integron zorgt ervoor dat medewerkers nog bewust bekwamer hun verantwoordelijkheid naar de klant invullen. Uiteindelijk zien wij dit als het grootste rendement van onze inspanningen. Samen met u, uw klant en uw medewerkers zorgen wij voor groei. Het versterken van de relatie met uw klant en medewerker als hoogste doel.

Gratis rapport: NPS in de B2B 2017

Download het grootste rapport over de NPS tevredenheid binnen de B2B markten, voortvloeiend uit ruim 200 klantonderzoeken gratis!

Download whitepaper

Deel dit op social media

2017-10-12T11:11:33+00:00