Kennis en klantverhalen2019-02-14T08:39:43+01:00

Kennis en klantverhalen

We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!

Thema’s
Downloads

Nieuwsberichten

Wat wij en onze klanten zoal meemaken

Net Promoter Score (NPS) daalt lichtjes en is +11 anno 2021

19 april 2021|

Ondanks meer focus op Customer Experience daalt de NPS licht naar +11 binnen B2B. Een en ander blijkt uit het nieuwe benchmarkrapport van Integron 'Customer Experience in Nederland 2021'. Daarnaast zijn er grote verschillen per branche te zien. Lees meer en download hier het rapport.

Alle berichten

Klantcases

Wat onze dienstverlening oplevert? Dat kunnen onze klanten je het beste zelf vertellen.

Alle berichten

Medewerkerfeedback als input voor strategisch plan Limgroup

14 januari 2021|

In de zomer van 2020 deed Limgroup voor het eerst een medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO). De aanleiding? Feedback van medewerkers ophalen als input voor een nieuw strategisch plan. Lees het volledige succesverhaal door Vincent Deenen, CEO van Limgroup.

Meer klantverhalen

Blogs

Onze professionals delen graag hun kennis op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Dit lees je in hun blogs.

Alle berichten

Research Consultant Elise Kamhoot: “Bij Integron practicen we wat we preachen”

18 mei 2021|

“Ook intern houden wij graag medewerkersonderzoeken. Bij Integron practicen we wat we preachen! Daar leren we van, kunnen we ons verder mee ontwikkelen en houden we ons scherp”, zegt Elise Kamhoot , research consultant bij Integron. Lees in dit interview hoe we bij Integron het enthousiasme van medewerkers meten- en verbeteren.

Werkgeluk en de relatie met betrokkenheid en bevlogenheid

24 september 2020|

Is een tevreden, betrokken en bevlogen medewerker ook daadwerkelijk gelukkig? Dit is niet altijd het geval. Raoul Kleij (Research Consultant) en Robert Mentink (Senior Consultant) beschrijven deze verschillende definities en hoe medewerkers dit uiten in de praktijk.