Kennis en klantverhalen2023-08-08T10:05:00+02:00

Kennis en klantverhalen

We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!

Nieuwsberichten

Wat wij en onze klanten zoal meemaken

Pluk als MKB-bedrijf de vruchten van medewerker- en klantonderzoek

12 september 2023|

‘Er spelen op dit moment zaken die prioriteit hebben boven het ophalen van feedback van medewerkers en klanten’. ‘Te grote investering’. MKB-organisaties zijn niet altijd even bereid om medewerker- en klantonderzoeken uit te laten voeren. Toch zijn er gelukkig behoorlijk wat organisaties die wél feedback ophalen bij medewerkers en klanten, daar het nut van inzien en de vruchten ervan plukken. En dat is meer dan terecht. Het is absoluut waardevol om inzicht te krijgen in wat er speelt en leeft onder medewerkers en klanten.

De kracht van een positieve start: hoe een goed onboarding proces een duurzame impact heeft

8 augustus 2023|

In een tijd waarin de arbeidsmarkt voortdurend evolueert en concurrentie om talent hoog is, speelt een goed gestructureerd onboarding proces een cruciale rol bij het aantrekken en behouden van waardevolle medewerkers. In dit artikel duiken we dieper in op waarom een doordachte onboarding cruciaal is, wat het inhoudt en enkele strategieën om een optimale onboarding ervaring te bereiken.

Klantcases

Wat onze dienstverlening oplevert? Dat kunnen onze klanten je het beste zelf vertellen.

“We willen dat onderzoeken impact hebben op onze organisatie. Anders hebben ze geen nut.”

25 september 2023|

ACV Groep is een afvaldienstverlener in de Gelderse gemeenten Ede, Wageningen, Renkum, Veenendaal en Renswoude. Ze brengt haar slogan ‘vanzelfsprekend in de buurt’ in de praktijk door zichtbaar en bereikbaar te zijn voor klanten. ACV wil opdrachtgevende gemeenten, bedrijven en particulieren ontzorgen op het gebied van afval, reiniging en duurzaamheidsvraagstukken. Om inzicht in de kwaliteit van dienstverlening te krijgen en deze verder te optimaliseren heeft het bedrijf in 2022 drie onderzoeken laten uitvoeren door Integron: een stakeholdersonderzoek, een inwonersonderzoek en een klantonderzoek onder bedrijven.

“We weten waar we staan en wat we moeten doen dankzij interessante inzichten uit het medewerkersonderzoek”

11 september 2023|

Beter onderwijs. Dat is waar Omix al ruim twintig jaar voor staat. De organisatie biedt onderwijslogistieke oplossingen en detacheert door heel het land professionals. Alles om ervoor te zorgen dat processen en systemen binnen onderwijsinstellingen zo soepel mogelijk verlopen. In 2022 heeft Omix een medewerkersonderzoek laten uitvoeren. Dat heeft ons interessante inzichten gebracht waarmee we aan de slag zijn gegaan”.

“Dankzij de eerste uitkomsten van de medewerker- en klantbelevingsonderzoeken weten we waarmee aan de slag moeten”

4 september 2023|

Keus Schoonmaak is groeiende in de schoonmaakbranche. Het grote regionale familiebedrijf is in 1992 opgericht. Meer dan 500 enthousiaste medewerkers zetten zich daar dagelijks voor in. Om haar ambities op het gebied van klant- en medewerkerbeleving verder gestalte te geven heeft Keus Integron in de arm genomen voor een meerjarenprogramma.

Meer klantverhalen

Blogs

Onze professionals delen graag hun kennis op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Dit lees je in hun blogs.

15 organisaties vallen in de prijzen bij Beleving Awards 2023

5 juni 2023|

De 15 best presterende organisatie op het gebied van klant- en medewerkerbeleving ontvingen afgelopen donderdag de Beleving Award 2023. Zij zorgden afgelopen jaar stuk voor stuk voor de meest enthousiaste klanten en medewerkers. In Buitenplaats Vlaardingen reikte Integron deze prijzen voor de dertiende keer uit. Met dit jaar als bijzonderheid dat Integron 30 jaar bestaat en het event in een heuse festivalsetting plaatsvond.