Kennis en klantverhalen2019-02-14T08:39:43+01:00

Kennis en klantverhalen

We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!

Thema’s
Downloads

Nieuwsberichten

Wat wij en onze klanten zoal meemaken

Thuiswerken biedt ICT kansen, maar klantbeleving nog niet ‘je-van-het’

22 juli 2021|

Door corona bevindt het thuis- en hybride werken in 2020 en 2021 zich in een stroomversnelling, waardoor de vraag naar ICT- en telecomdiensten stijgt. De NPS bij ICT dienstverleners is gedaald naar +5 en de gemiddelde tevredenheid is 7,6. Zo blijkt uit het nieuwe benchmarkrapport Customer Experience bij ICT dienstverleners in Nederland 2021.

Alle berichten

Klantcases

Wat onze dienstverlening oplevert? Dat kunnen onze klanten je het beste zelf vertellen.

Alle berichten

Meer klantverhalen

Blogs

Onze professionals delen graag hun kennis op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Dit lees je in hun blogs.

Alle berichten

Research Consultant Elise Kamhoot: “Bij Integron practicen we wat we preachen”

18 mei 2021|

“Ook intern houden wij graag medewerkersonderzoeken. Bij Integron practicen we wat we preachen! Daar leren we van, kunnen we ons verder mee ontwikkelen en houden we ons scherp”, zegt Elise Kamhoot , research consultant bij Integron. Lees in dit interview hoe we bij Integron het enthousiasme van medewerkers meten- en verbeteren.

Werkgeluk en de relatie met betrokkenheid en bevlogenheid

24 september 2020|

Is een tevreden, betrokken en bevlogen medewerker ook daadwerkelijk gelukkig? Dit is niet altijd het geval. Raoul Kleij (Research Consultant) en Robert Mentink (Senior Consultant) beschrijven deze verschillende definities en hoe medewerkers dit uiten in de praktijk.