Kennis en klantverhalen2019-02-14T08:39:43+01:00

Kennis en klantverhalen

We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!

Thema’s
Downloads

Nieuwsberichten

Wat wij en onze klanten zoal meemaken

Échte binding met werkgever ontbreekt binnen accountancy

13 oktober 2020|

De algehele werkbeleving ligt binnen de accountancy hoger dan binnen werkend Nederland. Toch ontbreekt de échte binding met de werkgever. Dit blijkt uit het benchmarkrapport 'medewerkerbeleving binnen de accountancy' van Integron.

Alle berichten

Klantcases

Wat onze dienstverlening oplevert? Dat kunnen onze klanten je het beste zelf vertellen.

Alle berichten

Medewerkerfeedback als input voor strategisch plan Limgroup

14 januari 2021|

In de zomer van 2020 deed Limgroup voor het eerst een medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO). De aanleiding? Feedback van medewerkers ophalen als input voor een nieuw strategisch plan. Lees het volledige succesverhaal door Vincent Deenen, CEO van Limgroup.

Employee Journey Mapping helpt Allinq met het verbeteren van de interne samenwerking

22 december 2020|

De samenwerking tussen teams is voor medewerkers een aandachtspunt en voor Allinq als organisatie een belangrijk thema om te verbeteren. Om Allinq hierbij te helpen is een online employee journey mapping workshop georganiseerd, waarin engineers en monteurs bij elkaar zijn gebracht om de samenwerking binnen een project te ‘mappen’.

Meer klantverhalen

Blogs

Onze professionals delen graag hun kennis op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Dit lees je in hun blogs.

Alle berichten

Werkgeluk en de relatie met betrokkenheid en bevlogenheid

24 september 2020|

Is een tevreden, betrokken en bevlogen medewerker ook daadwerkelijk gelukkig? Dit is niet altijd het geval. Raoul Kleij (Research Consultant) en Robert Mentink (Senior Consultant) beschrijven deze verschillende definities en hoe medewerkers dit uiten in de praktijk.