Kennis en klantverhalen
We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!

Nieuwsberichten
Wat wij en onze klanten zoal meemaken
Nederlanders meer dan ooit verbonden met hun werkgever
Coronatijd versterkt de band tussen medewerkers en de organisatie waar ze werken. Het enthousiasme, berekend via de zogenoemde employee Net Promoter Score, steeg van -3 in 2020 naar +12 in 2021
Échte binding met werkgever ontbreekt binnen accountancy
De algehele werkbeleving ligt binnen de accountancy hoger dan binnen werkend Nederland. Toch ontbreekt de échte binding met de werkgever. Dit blijkt uit het benchmarkrapport 'medewerkerbeleving binnen de accountancy' van Integron.
Integron e-learning: word een expert in klant- en medewerkerfeedback
Hoe zorg je er voor dat jouw medewerkers actief aan de slag gaan met feedback? Train ze met de nieuw ontwikkelde Integron e-learnings.
Internationaal klantfeedback programma is essentieel in nastreven ambitie CWS
CX Manager Astrid Bruursema vertelt in deze business case over de toegevoegde waarde van het internationale klantfeedbackprogramma en hoe CWS invulling geeft aan de opvolging: nu onderdeel van de dagelijkse routine.
Medewerkerfeedback als input voor strategisch plan Limgroup
In de zomer van 2020 deed Limgroup voor het eerst een medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO). De aanleiding? Feedback van medewerkers ophalen als input voor een nieuw strategisch plan. Lees het volledige succesverhaal door Vincent Deenen, CEO van Limgroup.
Employee Journey Mapping helpt Allinq met het verbeteren van de interne samenwerking
De samenwerking tussen teams is voor medewerkers een aandachtspunt en voor Allinq als organisatie een belangrijk thema om te verbeteren. Om Allinq hierbij te helpen is een online employee journey mapping workshop georganiseerd, waarin engineers en monteurs bij elkaar zijn gebracht om de samenwerking binnen een project te ‘mappen’.
8 tips voor een goede offboarding; maak ambassadeurs van je vertrekkende medewerkers!
Waar het voor de coronacrisis vechten was om personeel, verschuift de aandacht nu van onboarding en development naar offboarding. Hoe je ook hier het verschil maakt in de Employee Journey, vertelt Robert Mentink aan de hand van 8 tips.
Werkgeluk en de relatie met betrokkenheid en bevlogenheid
Is een tevreden, betrokken en bevlogen medewerker ook daadwerkelijk gelukkig? Dit is niet altijd het geval. Raoul Kleij (Research Consultant) en Robert Mentink (Senior Consultant) beschrijven deze verschillende definities en hoe medewerkers dit uiten in de praktijk.
Candidate journey: kom er samen achter wat de kandidaat nodig heeft!
Weet jij als recruitment professional wat er in de kandidaat omgaat bij het maken van een keuze voor een nieuwe werkgever? Hoe kun je voldoen aan zijn of haar verwachting? En hoe kun je deze in de huidige arbeidsmarkt overtreffen? De 7 fases van de candidate journey.