Klantonderzoek door een specialist: haal het beste uit jouw klanten

Wanneer je een klantonderzoek uitvoert met de hulp van een ervaren specialist als Integron, krijg je onder meer antwoorden op de volgende vragen: Hoe tevreden en loyaal zijn jouw klanten? Hoe ontwikkel en verbeter je jouw organisatie? En hoe vergroot je de toegevoegde waarde van afdelingen en medewerkers, zodat klanten graag meer afnemen? Als erkende specialist in Rotterdam, vertellen we je graag meer over de verschillende oplossingen voor klantonderzoek.

Download brochure
Demo aanvragen

Dé specialist in het uitvoeren van klantonderzoek

Integron is een gerenommeerde specialist in het uitvoeren van klantonderzoek. Ga je met ons in zee, dan staan jouw strategie, klantomgeving, ambities en doelen centraal in het onderzoek. Als specialist op het gebied van klantonderzoek, adviseren we je over de juiste methodiek, middelen en frequentie. Met het verkregen inzicht via infographics, (deel)rapporten, scorekaarten en een online intelligence dashboard, helpen we je het beste uit je klanten te halen.

Jaarlijks klantonderzoek

Jaarlijks
klantonderzoek (KTO)

Inzicht in wat jouw klanten van je dienstverlening denken

lees meer

NPS onderzoek

Periodiek
NPS onderzoek

Hoe loyaal zijn jouw klanten en waarom?

lees meer

Continu klantfeedback

Continu
klantfeedback

Echt acteren op de momenten van de waarheid

lees meer

Strategische interviews

Strategische interviews

Geef je klant écht
een stem

lees meer

Klantpanels

Klantpanels

Direct in contact met je klant in groepsverband

lees meer

De perfecte oplossing voor jouw uitdaging

  • Is het de eerste keer dat je een klantonderzoek wilt uitvoeren met de hulp van een specialist? Is het al meerdere jaren geleden dat er onderzoek gedaan is? Of wil je verdiepend inzicht verkrijgen in de gehele organisatie? Ga dan met een jaarlijks klantonderzoek (KTO) aan de slag.

  • Wil je meer diepgang in de resultaten? Of wil je meer grip op je top 20 klanten? Overweeg dan een strategisch interviewtraject of een klantpanel.

  • Wil je vaker feedback van je klanten ophalen? Of wil je de mate van aanbevelen (NPS) continu inzichtelijk hebben en ben je benieuwd wat een promoter, passive en detractor kenmerkt? Bekijk dan periodiek/continu NPS onderzoek.

  • Heb je behoefte aan meer inzicht en grip op de momenten van de waarheid (touchpoints) binnen de customer journey? Hoe staat het met onboarden van klanten, contact met customer service, onze projecten, salesgesprekken, klachten, et cetera? Lees dan meer over continu klantfeedback.

Ontdek onze kwalitatief hoogwaardige dienstverlening

Wil je een uitgebreid klantonderzoek opzetten en uitvoeren met ondersteuning van een ervaren specialist? Integron levert dienstverlening van de beste kwaliteit. Ben je benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? We vertellen je graag meer over de mogelijkheden. Neem contact met ons op door te bellen naar 0104115966 of een e-mail te sturen naar info@integron.nl. Je kunt ook online een demo aanvragen.

Deze organisaties halen
al het beste uit hun klanten

“Integron heeft veel klanten in onze branche waarmee zij al lange tijd samenwerkt. Dat wij gelijk met ons eerste onderzoek in onze sector de beste van 2017 waren, voelt als een prachtige bekroning op wat wij als organisatie met zijn allen klaarspelen.”

Ernest de Weert, Sims Recycling Solutions

“Integron heeft ons continu geprikkeld om voor het maximale te gaan en zaken in een keer goed aan te pakken. Integron kijkt niet alleen naar het doel, maar ook naar de reis. En dat vinden we belangrijk. We weten nu dat de kracht van de oplossing schuilt in samenwerking en optimale ondersteuning.”

Luuk van Eijken, Coloplast

“Omdat naast tevredenheid ook gevraagd is naar het belang wat aan bepaalde zaken wordt gehecht, kunnen wij aan de hand van een prioriteitenmatrix in het resultatendashboard eenvoudig zien wat het verbeterpotentieel per punt is en elk punt de juiste prioriteit geven.”

Ferrij Suijkerland, DHL Freight

“Het klantonderzoek heeft ons allereerst inzicht geboden in onze klanten en de thema’s die onze klanten belangrijk vonden. Middels een sessie die Integron heeft gegeven, zijn er kleine teams geformeerd, die met de thema’s aan de slag gingen. De grote uitdaging voor ons is nu om met de resultaten daadwerkelijk aan de slag te gaan.”

“Wij kijken met tevredenheid terug op de samenwerking met Integron tot nu toe. De opgehaalde inzichten zijn voor alle divisies waardevol gebleken en de uitdagingen bij het informeren en activeren zijn overwonnen. Ik kijk ernaar uit om begin 2019 de draad weer op te pakken en te starten met de voorbereidingen op het tweede traject.”

Miranda Nieuwpoort, Facilicom

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Download brochure

Ontdek ook onze andere oplossingen

Stakeholdersonderzoek

Stakeholders-
onderzoek

Imago onderzoek

Imago
onderzoek

Uitstroom onderzoek

Projectevaluatie
monitor

Ledenonderzoek

Ledenonderzoek

Bewonersonderzoek afvalinzameling

Bewonersonderzoek
afvalinzameling

Deel dit artikel!

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Marit Luijten

Consultant

+31 (0)6 57 435 558
m.luijten@integron.nl