Klantonderzoek: ga voor gelukkige klanten
Wil je écht impact maken en gaan voor enthousiastere klanten? Dan zijn wij de specialist voor jou. Met ons klantonderzoek:
- Creëer je ambassadeurs
- Heb je minder verlatende klanten
- Bespaar je op marketingkosten
- Behaal je meer winst. Benieuwd hoeveel?

Dé specialist in het uitvoeren van klantonderzoek
Integron is een gerenommeerde specialist in het uitvoeren van klantonderzoek. Ga je met ons in zee? Dan staan jouw strategie, klantomgeving, ambities en doelen centraal in het onderzoek. Als specialist op het gebied van klantonderzoek, adviseren we je over de juiste methodiek, middelen en frequentie. Met het verkregen inzicht via infographics, (deel)rapporten, scorekaarten en een online intelligence dashboard, helpen we je het beste uit je klanten te halen.

De perfecte oplossing voor jouw uitdaging
Ontdek onze kwalitatief hoogwaardige dienstverlening
Wil je een uitgebreid klantonderzoek opzetten en uitvoeren met ondersteuning van een ervaren specialist? Integron levert dienstverlening van de beste kwaliteit. Ben je benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? We vertellen je graag meer over de mogelijkheden. Neem contact met ons op door te bellen naar 0104115966 of een e-mail te sturen naar info@integron.nl. Je kunt ook online een demo aanvragen.
Deze organisaties halen
al het beste uit hun klanten
“Het klantonderzoek heeft ons allereerst inzicht geboden in onze klanten en de thema’s die onze klanten belangrijk vonden. Middels een sessie die Integron heeft gegeven, zijn er kleine teams geformeerd, die met de thema’s aan de slag gingen. De grote uitdaging voor ons is nu om met de resultaten daadwerkelijk aan de slag te gaan.”
“Omdat naast tevredenheid ook gevraagd is naar het belang wat aan bepaalde zaken wordt gehecht, kunnen wij aan de hand van een prioriteitenmatrix in het resultatendashboard eenvoudig zien wat het verbeterpotentieel per punt is en elk punt de juiste prioriteit geven.”
“Wij kijken met tevredenheid terug op de samenwerking met Integron tot nu toe. De opgehaalde inzichten zijn voor alle divisies waardevol gebleken en de uitdagingen bij het informeren en activeren zijn overwonnen. Ik kijk ernaar uit om begin 2019 de draad weer op te pakken en te starten met de voorbereidingen op het tweede traject.”
“Integron heeft veel klanten in onze branche waarmee zij al lange tijd samenwerkt. Dat wij gelijk met ons eerste onderzoek in onze sector de beste van 2017 waren, voelt als een prachtige bekroning op wat wij als organisatie met zijn allen klaarspelen.”
“Integron heeft ons continu geprikkeld om voor het maximale te gaan en zaken in een keer goed aan te pakken. Integron kijkt niet alleen naar het doel, maar ook naar de reis. En dat vinden we belangrijk. We weten nu dat de kracht van de oplossing schuilt in samenwerking en optimale ondersteuning.”
Wil je ook loyale en terugkerende klanten?
Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.
Ook het beste uit jouw klanten halen?
Vraag een offerte of informatie aan via onderstaand formulier.