Klantonderzoek: haal het beste uit jouw klanten

Hoe tevreden en loyaal zijn jouw klanten? Hoe ontwikkel en verbeter je jouw organisatie en vergroot je de toegevoegde waarde van afdelingen en medewerkers zodat klanten graag meer afnemen? Bekijk hieronder de verschillende oplossingen voor onderzoek naar de klantbeleving.

Demo aanvragen

Jouw strategie, klantomgeving,
ambities en doelen staan centraal

Integron adviseert je over de juiste methodiek, middelen en frequentie. Met het verkregen inzicht via infographics, (deel)rapporten, scorekaarten en een online intelligence dashboard helpen we je het beste uit je klanten te halen.

Inzicht

Jaarlijks
klantonderzoek (KTO)

Inzicht in wat jouw klanten van je dienstverlening denken

lees meer

Periodiek
NPS onderzoek

Hoe loyaal zijn jouw klanten en waarom?

lees meer

Continu klant feedback

Continu
klantfeedback

Echt acteren op de momenten van de waarheid

lees meer

Strategische interviews

Strategische interviews

Geef je klant écht
een stem

lees meer

klantpanels

Klantpanels

Direct in contact met je klant in groepsverband

lees meer

De perfecte oplossing voor jouw uitdaging

  • Is het de eerste keer dat je een onderzoek wilt uitvoeren / al meerdere jaren geleden dat er onderzoek gedaan is? Of wil je verdiepend inzicht in de gehele organisatie? Ga dan met een jaarlijks Klantonderzoek (KTO) aan de slag.

  • Wil je meer diepgang in de resultaten? Of meer grip op je top 20 klanten? Overweeg dan een strategisch interview traject of een klantpanel.

  • Vaker feedback van je klanten ophalen? Of wil je de mate van aanbevelen (NPS) continu inzichtelijk hebben en ben je benieuwd wat een promoter, passive en detractor kenmerkt? Bekijk dan periodiek / continu NPS onderzoek.

  • Meer inzicht en grip op de momenten van de waarheid (touchpoints) binnen de customer journey? Hoe staat het met onboarden van klanten, contact met customer service, onze projecten, salesgesprekken, klachten etc.? Lees dan meer over Continu klantfeedback.

Deze organisaties halen
al het beste uit hun klanten

“Integron heeft veel klanten in onze branche waarmee zij al lange tijd samenwerkt. Dat wij gelijk met ons eerste onderzoek in onze sector de beste van 2017 waren, voelt als een prachtige bekroning op wat wij als organisatie met zijn allen klaarspelen.”

Ernest de Weert, Sims Recycling Solutions

“Wij kijken met tevredenheid terug op de samenwerking met Integron tot nu toe. De opgehaalde inzichten zijn voor alle divisies waardevol gebleken en de uitdagingen bij het informeren en activeren zijn overwonnen. Ik kijk ernaar uit om begin 2019 de draad weer op te pakken en te starten met de voorbereidingen op het tweede traject.”

Miranda Nieuwpoort, Facilicom

“Omdat naast tevredenheid ook gevraagd is naar het belang wat aan bepaalde zaken wordt gehecht, kunnen wij aan de hand van een prioriteitenmatrix in het resultatendashboard eenvoudig zien wat het verbeterpotentieel per punt is en elk punt de juiste prioriteit geven.”

Ferrij Suijkerland, DHL Freight

“Integron heeft ons continu geprikkeld om voor het maximale te gaan en zaken in een keer goed aan te pakken. Integron kijkt niet alleen naar het doel, maar ook naar de reis. En dat vinden we belangrijk. We weten nu dat de kracht van de oplossing schuilt in samenwerking en optimale ondersteuning.”

Luuk van Eijken, Coloplast

“Het klantonderzoek heeft ons allereerst inzicht geboden in onze klanten en de thema’s die onze klanten belangrijk vonden. Middels een sessie die Integron heeft gegeven, zijn er kleine teams geformeerd, die met de thema’s aan de slag gingen. De grote uitdaging voor ons is nu om met de resultaten daadwerkelijk aan de slag te gaan.”

Ontdek ook onze andere oplossingen