Klantbeleving 2017-10-12T11:09:08+00:00

Klantbeleving

Hoe stelt u de klantbeleving centraal?

probeer gratis de demo van customer heartbeat

Wat beweegt uw klant werkelijk? Naast ons klantonderzoek, gericht op klanttevredenheid en loyaliteit, is het ook mogelijk om de klantbeleving vanuit emotioneel perspectief in kaart te brengen.

Emotionele klantbeleving, Customer Experience 2Touch©

Integron richt zich bij het onderzoek Customer Experience 2Touch© specifiek op de emotionele klantbeleving voor, tijdens en na een Touchpoint©. Een Touchpoint© is hierbij een cruciaal contactmoment of moment van de waarheid voor de klant. Inzicht in emotionele klantbeleving biedt uw organisatie kansen om deze te beïnvloeden en te versterken. De sleutel voor succes voor een sterk verhoogde klanttevredenheid en een duurzame klantloyaliteit.

Wat levert Customer Experience 2Touch© u op?

  • Inzicht in de functionele en vooral emotionele klantbeleving op een Touchpoint©;
  • Bewustwording van klantbeleving bij medewerkers binnen uw organisatie (spiegel);
  • Kansen en handvatten voor uw organisatie om de klantbeleving te beïnvloeden en te versterken;

Klantbeleving: Customer Experience Visit©

Laat ons uw organisatie voelen en ervaren en laat ons verrassende verhalen optekenen en in confrontainment sessies aan u en uw organisatie terugkoppelen.

Customer Experience Visit is een nieuwe manier van dienstverlening die door Integron is ontwikkeld om meer inzicht te bieden in hetgeen de klant meemaakt wanneer er contact is met een organisatie. Agents van Integron maken het proces door dat iedere klant meemaakt door middel van een klantreis. Per contactmoment wordt onderzocht hoe het met de dienstverlening gesteld is. Hier wordt met name ingezet op de beleving van de klant. Zijn medewerkers vriendelijk? Wordt de klant snel te woord gestaan? Zijn de antwoorden die worden gegeven duidelijk, of wordt de klant van het kastje naar de muur gestuurd?

De expertise van de agents en de medewerkers van Integron maakt het mogelijk dat het proces wordt onderzocht en dat er aanbevelingen worden gedaan om ervoor te zorgen dat het proces aangenamer wordt voor een klant. Zoals gezegd is beleving hier een essentieel onderdeel; Integron geeft advies hoe contactmomenten kunnen worden ingericht om de klant met een goed gevoel terug te laten denken aan de organisatie.

Wat levert Customer Experience Visit u op?

  • Inzicht hoe uw klanten worden behandeld door medewerkers.
  • Hoe bepaalde contactmomenten anders kunnen worden ingericht. Is het taalgebruik in een e-mail wel duidelijk en gepast? Met welke vragen blijft de agent zitten als een telefoongesprek is beëindigd; deze vragen kunnen pro-actief worden gecommuniceerd door de medewerkers, zodat deze vragen überhaupt niet opkomen bij klanten.
  • Naast een vaststelling van de huidige situatie wordt uiteraard ook een advies gegeven hoe de dienstverlening beter kan worden ingericht, zodat de klantbeleving beter wordt.

Benieuwd wat Integron kan betekenen op het gebied van klantbeleving?

Neem contact op met Frank Madlener, Sr. Consultant klantbeleving via
f.madlener@integron.nl/010 4115966 of vraag direct een adviesgesprek aan.

Gratis rapport: NPS in de B2B 2017

Download het grootste rapport over de NPS tevredenheid binnen de B2B markten, voortvloeiend uit ruim 200 klantonderzoeken gratis!

Download whitepaper

Deel dit op social media