Goed communiceren met klanten blijft uitdaging voor afvaldienstverleners anno 2022
Branche afvaldienstverlening krabbelt een beetje op, maar blijft in de min met NPS van -5
Branche afvaldienstverlening krabbelt een beetje op, maar blijft in de min met NPS van -5
Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten bij afval dienstverleners zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen de afval dienstverlening in B2B Nederland 2022.
Myke Kregting (HR-adviseur bij DAR) over hoe een continue focus op employee experience leidt tot een overstijging van de benchmark in 2020.
“Dankzij de bewonersonderzoeken beschikken we over actuele inzichten in hoe de vele veranderingen beleefd worden. Waar nodig kunnen we hier snel op inspelen.” Inger van Gelderen (GAD Gooi- en Vechtstreek) over bewonersonderzoek in de afvalsector.
Bewonersonderzoek ROVA over de afvalinzameling. Monique de Jong: “Uiteindelijk moet de inwoner het verschil gaan merken tussen de basis op orde en het op de momenten van de waarheid overtreffen van de verwachtingen.”
Na het eerste klantonderzoek bekroond worden met een Klantbeleving Award: hoe top-presterende organisatie Sims Recycling Solutions blijft sleutelen aan de optimale klantbeleving.