Klantbeleving en digitalisering essentieel voor toekomstbestendigheid binnen de transport en logistiek
Benchmarkrapport customer experience binnen de transport & logistiek 2022: veeleisendere klanten vragen om maatwerk
Benchmarkrapport customer experience binnen de transport & logistiek 2022: veeleisendere klanten vragen om maatwerk
Benieuwd hoe loyaal/tevreden B2B klanten binnen de transport en logistiek zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen de transport en logistiek in B2B Nederland 2022.
In april 2021 is er voor de tweede keer een groot online klantonderzoek gehouden bij DHL Parcel. In vergelijking met de scores uit het klantonderzoek in 2019 is de tevredenheid verbeterd.
Om de werkbeleving te meten, hielden we sinds 2012 om de twee jaar medewerkersonderzoeken, maar we vonden dat het frequenter, compacter en gerichter moest. Zo zijn we bij Integron terechtgekomen.
De samenwerking tussen teams is voor medewerkers een aandachtspunt en voor Allinq als organisatie een belangrijk thema om te verbeteren. Om Allinq hierbij te helpen is een online employee journey mapping workshop georganiseerd, waarin engineers en monteurs bij elkaar zijn gebracht om de samenwerking binnen een project te ‘mappen’.
De hoge respons van 98% op het medewerkersonderzoek zorgde voor optimaal draagvlak voor de verbetersessies. Lees in dit interview hoe Thermotraffic met de al goede resultaten verbeterslagen maakt op het gebied van werkbeleving.
DHL Freight de diepte in met strategische interviews Ferrij Suijkerland, Head of Business Development Support | DHL Freight DHL Freight is een van de zes [...]
“Meerwaarde creëren voor de klant dankzij wasteless supply chain” Roderick de la Houssaye, oprichter/directeur Nedcargo Nedcargo doet het al jaren goed op het gebied van klantbeleving. [...]
“Proactief bijdragen aan het succes van onze klanten” Marjan van der Zee, manager marketing & communicatie | CB “Of het nu gaat om innovatie, [...]
"Er wordt bewust gewerkt aan het creëren van “slack” in de organisatie. “De extra capaciteit stelt medewerkers in staat om met verbeteringen bezig te zijn in het werkproces en tijd te besteden aan het volgen van trainingen en opleidingen”