Industrie scoort goed in Nederland: meest loyale klanten binnen B2B in 2021
Benchmarkrapport customer experience binnen de industrie: ook hoogste NPS van alle branches: +29
Benchmarkrapport customer experience binnen de industrie: ook hoogste NPS van alle branches: +29
Meld je gratis aan! Benjamin de Mooij, Sr. Consultant Customer Experience bij Integron gaat in dit webinar op 9 december dieper in op de Customer Experience, de uitdagingen en de trends binnen de industriesector.
“Door deze een-op-een-feedback kunnen we de kritische noten, maar zeker ook het enthousiasme van mensen vertalen naar optimalisering van onze dagelijkse dienstverlening”, aldus Hans Dewaele, CCO bij BekaertDeslee
Benieuwd hoe loyaal/tevreden B2B klanten binnen de Industrie zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen de industrie in B2B Nederland 2021.
In de zomer van 2020 deed Limgroup voor het eerst een medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO). De aanleiding? Feedback van medewerkers ophalen als input voor een nieuw strategisch plan. Lees het volledige succesverhaal door Vincent Deenen, CEO van Limgroup.
Ellen Cortvriendt, Learning & Development Manager bij Euro Caps, geeft 3 redenen waarom zij het mto uitbesteden en hoe opvolging in tijden van thuiswerken digitaal wordt vormgegeven.
Het belang van goed leiderschap: HR Manager bij FN Steel, Martin Schuil, vertelt over de essentie van een goede opvolging van het MTO om het leiderschapstraject verder te optimaliseren.
Smit & zoon werkt op alle niveaus aan klantbeleving Elske Swets, Manager Communications & Marketing en Projectleider KTO | Smit & zoon Smit & [...]
Alutech Nederland is pas tevreden als alle klanten dat zijn Wannes Bienert | Sales Manager, Alutech Nederland. Alutech Nederland bestaat ruim honderd jaar en heeft [...]
Medewerkerstevredenheid als peiler om te bewegen naar een topperformer. Lees het interview met Pieter Schell (Hoofd HR) en Marijke Jurgens (Manager Marketing & communicatie).