Ga naar inhoud
Integron.nl Logo

Onderzoek Invullen | 0104115966 | info@integron.nl

  • ONDERZOEK
    • KLANTONDERZOEK
    • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • FUTURE PROOF WORK SURVEY
  • INZICHT
  • ADVIES & TRAINING
  • KENNIS EN KLANTVERHALEN
    • KENNIS EN NIEUWS
      • KLANTBELEVING
      • WERKBELEVING
    • BLOG
    • KLANTCASES
      • KLANTONDERZOEK
      • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • DOWNLOADS
  • OVER ONS
    • TEAM
    • WERKEN BIJ
    • CONTACT
  • DEMO AANVRAGEN
  • NL
    • NL
    • EN
  • KLANTONDERZOEK
  • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • OVER ONS
    • Team
    • Werken bij
  • CONTACT
  • ONDERZOEK INVULLEN
  • NL
  • EN
  • CWS-klantfeedback-programma-Integron

Internationaal klantfeedback programma is essentieel in nastreven ambitie CWS

CX Manager Astrid Bruursema vertelt in deze business case over de toegevoegde waarde van het internationale klantfeedbackprogramma en hoe CWS invulling geeft aan de opvolging: nu onderdeel van de dagelijkse routine.

admin2021-01-27T16:13:10+01:00Tags: continu klantfeedback, eNPS, Facilitaire dienstverlening, NPS, Opvolging, Service Profit Chain Model|
  • Klantbeleving-facilitaire-dienstverleners-2020-uitgelicht

Rapport: klantbeleving binnen de facilitaire dienstverlening in Nederland 2020

Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten en eindgebruikers binnen de facilitaire dienstverlening zijn? Download het rapport: klantbeleving binnen de facilitaire dienstverlening in Nederland 2020.

admin2020-07-16T12:11:22+02:00Tags: Facilitaire dienstverlening|

Gom vergroot klantkennis middels klantonderzoek

Gom vergroot klantkennis middels klantonderzoek Ad van Poppel - Directeur kwaliteit | Gom Gom is een schoonmaakbedrijf dat bestaat sinds 1966 en behoort tot de grote [...]

admin2019-08-15T08:01:38+02:00Tags: Facilitaire dienstverlening, Klantkennis, Klantonderzoek, Spiegelonderzoek|

Facilicom Group meet merkwaarde in klantonderzoek

Facilicom Group meet merkwaarde in klantonderzoek Miranda Nieuwpoort, Teamleider Sales Support | Facilicom Facilicom Group (Facilicom) is een familiebedrijf dat met vijf merken – Albron, [...]

admin2019-02-08T13:08:53+01:00Tags: Facilitaire dienstverlening, Klantonderzoek, Merkwaarde|

Asito: Tevreden klanten door tevreden medewerkers

Bij schoonmaakonderneming Asito staat de medewerker altijd op één. “Onze organisatie is hierop ingericht. Winst behalen is slechts een resultaat.

admin2018-12-27T11:22:35+01:00Tags: Betrokken medewerkers, Facilitaire dienstverlening, Klantbeleving|
Thema's
Downloads

Klantonderzoek

  • Continu klantfeedback
  • Jaarlijks klantonderzoek
  • Klantenpanel
  • NPS onderzoek
  • Project Evaluatie Monitor
  • Stakeholdersonderzoek
  • Strategische interviews

Integron

  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Medewerkersonderzoek

  • Are we on track
  • Continu Medewerker Feedback
  • Instroom onderzoek
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoek
  • Thematisch onderzoek
  • Uitstroom onderzoek
  • Werkdruk onderzoek

Ga naar

  • Onderzoek invullen
  • Facility Beleving
  • Beleving Awards

Thema’s

  • Klantonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Klantbeleving
  • Werkbeleving
  • eNPS
  • NPS
  • Werkdruk

Blijf op de hoogte

© Integron - Haal het beste uit klant en medewerker • Privacy- & Cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek
FacebookLinkedInTwitter
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt. Ok