Rapport: Customer Experience binnen groothandels in Nederland 2022
Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten binnen groothandels zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen groothandels in Nederland 2022.
Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten binnen groothandels zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen groothandels in Nederland 2022.
Derik Landman, commercial director bij Wecovi over het vasthouden en verbeteren van de hoge klanttevredenheid bij Wecovi: Op het gebied van klanttevredenheid willen we voortdurend excelleren. Om dat te bereiken hebben we goede inzichten en dus continue klantfeedback nodig.”
Jack Hoogendoorn (Canon Medical Systems) en Benjamin de Mooij (Integron) over de toegevoegde waarde van continu klantonderzoek: “Continu verbeteren en anticiperen op veranderende omstandigheden is de enige manier om als bedrijf te overleven.”
Van het scherp hebben van de klantverwachtingen, naar het overtreffen van de klantverwachtingen. Lees het in het interview met Marketing Manager bij Carrier, Meta La Gro – Coenen.
Twee opvallende punten uit het onderzoek zijn dat je sterke leiders herkent aan tevreden en betrokken medewerkers die zij aansturen en het belang van heldere communicatie van hoog tot laag. Mede aan de hand van goede voorbeelden binnen de organisatie zijn we hiermee gericht aan de slag gegaan.
Met klantonderzoek gericht verbeteren Hendrik Veder Group is de toonaangevende Europese leverancier van staaldraad en kunststofvezel kabels en biedt een breed spectrum aan ondersteunende diensten [...]