Ga naar inhoud
Integron.nl Logo

Onderzoek Invullen | 0104115966 | info@integron.nl

  • ONDERZOEK
    • KLANTONDERZOEK
    • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • FUTURE PROOF WORK SURVEY
  • INZICHT
  • ADVIES & TRAINING
  • KENNIS EN KLANTVERHALEN
    • KENNIS EN NIEUWS
      • KLANTBELEVING
      • WERKBELEVING
    • BLOG
    • KLANTCASES
      • KLANTONDERZOEK
      • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • WEBINARS
    • DOWNLOADS
  • OVER ONS
    • TEAM
    • WERKEN BIJ
    • PARTNERS
    • CONTACT
  • DEMO AANVRAGEN
  • NL
    • NL
    • EN
  • KLANTONDERZOEK
  • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • OVER ONS
    • Team
    • Werken bij
  • CONTACT
  • DOWNLOADS
  • ONDERZOEK INVULLEN
  • NL
  • EN
  • Cx22-uitgelicht-groothandel

Rapport: Customer Experience binnen groothandels in Nederland 2022

Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten binnen groothandels zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen groothandels in Nederland 2022.

admin2022-05-20T14:40:43+02:00Tags: benchmark, Groothandel|
  • Wecovi-uitgelicht-continu-klantfeedback-en-kto

Wecovi: “Op het gebied van klanttevredenheid willen we voortdurend excelleren”

Derik Landman, commercial director bij Wecovi over het vasthouden en verbeteren van de hoge klanttevredenheid bij Wecovi: Op het gebied van klanttevredenheid willen we voortdurend excelleren. Om dat te bereiken hebben we goede inzichten en dus continue klantfeedback nodig.”

admin2021-07-08T13:32:37+02:00Tags: continu klantonderzoek, Groothandel|
  • Canon-medical-klantbeleving

Canon Medical: “Optimale klanttevredenheid leidt tot betere diagnose en behandeling”

Jack Hoogendoorn (Canon Medical Systems) en Benjamin de Mooij (Integron) over de toegevoegde waarde van continu klantonderzoek: “Continu verbeteren en anticiperen op veranderende omstandigheden is de enige manier om als bedrijf te overleven.”

admin2021-01-27T16:13:37+01:00Tags: Customer journey, Groothandel|
  • Carrier klantonderzoek

Carrier Airconditioning wil de klant écht leren kennen

Van het scherp hebben van de klantverwachtingen, naar het overtreffen van de klantverwachtingen. Lees het in het interview met Marketing Manager bij Carrier, Meta La Gro – Coenen.

admin2019-05-02T07:58:07+02:00Tags: Bouw & Installatie, Groothandel, klantpanels, Klanttevredenheidsonderzoek, Strategische interviews|

Floral Trade Group voortvarend aan de slag met MTO

Twee opvallende punten uit het onderzoek zijn dat je sterke leiders herkent aan tevreden en betrokken medewerkers die zij aansturen en het belang van heldere communicatie van hoog tot laag. Mede aan de hand van goede voorbeelden binnen de organisatie zijn we hiermee gericht aan de slag gegaan.

admin2020-03-26T10:33:25+01:00Tags: Groothandel, Medewerkersonderzoek|

Hendrik Veder Group met klantonderzoek gericht verbeteren

Met klantonderzoek gericht verbeteren Hendrik Veder Group is de toonaangevende Europese leverancier van staaldraad en kunststofvezel kabels en biedt een breed spectrum aan ondersteunende diensten [...]

admin2019-02-08T13:27:54+01:00Tags: Groothandel, Klantonderzoek|

Klantonderzoek

  • Continu klantfeedback
  • Jaarlijks klantonderzoek
  • Klantenpanel
  • NPS onderzoek
  • Project Evaluatie Monitor
  • Stakeholdersonderzoek
  • Strategische interviews

Integron

  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Medewerkersonderzoek

  • Are we on track
  • Continu Medewerker Feedback
  • Instroom onderzoek
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoek
  • Thematisch onderzoek
  • Uitstroom onderzoek
  • Werkdruk onderzoek

Ga naar

  • Onderzoek invullen
  • Facility Beleving
  • Beleving Awards

Thema’s

  • Klantonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Klantbeleving
  • Werkbeleving
  • eNPS
  • NPS
  • Werkdruk

Blijf op de hoogte

© Integron - Haal het beste uit klant en medewerker • Privacy- & Cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek
FacebookLinkedInTwitter
Page load link
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt. Ok