Customer journey onderzoek

Het uitvoeren van het customer journey onderzoek is voor een bedrijf op vele vlakken waardevol. Of je nu de klantervaring naar een hoger niveau wilt tillen of de resultaten uit eerdere klanttevredenheidsonderzoeken beter wilt begrijpen: met een customer journey onderzoek breng je de reis van je klanten duidelijk in kaart. Schakel de hulp in van Integron in Rotterdam en ontdek wat er mogelijk is voor jouw organisatie.

De doelen van een customer journey onderzoek

Een jaarlijks of periodiek customer journey onderzoek uitvoeren en op deze wijze feedback opvragen, is zeer aan te raden. Zo houdt je middels dit klantonderzoek als organisatie grip op je klantenbestand en weet je precies welke acties je dient te ondernemen om positieve veranderingen teweeg te brengen. Een goede relatie met je klanten is immers voor ieder bedrijf noodzakelijk om maximaal te kunnen floreren. Wat zijn verbeterpunten? Waar zijn steken gevallen? Aan de hand van de resultaten van het onderzoek en de customer journey mapping, onderneem je vervolgens concrete stappen.

Ontdek de begeleiding die wij bieden

Heb je interesse in het uitvoeren van een uitgebreid customer journey onderzoek en kun je wel wat hulp gebruiken van een ervaren specialist? Bij Integron ben je in goede handen. Wij garanderen je een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en voorzien je van gedegen advies op maat. Neem contact met ons op voor meer informatie. Bel naar 0104115966 of stuur een e-mail naar info@integron.nl. Je kunt ook een demo aanvragen.

Is een negatieve NPS zo erg als het lijkt?

Wie beveelt jouw bedrijf of organisatie aan bij anderen? Met de wereldwijd veel gebruikte methodiek NPS (Net Promoter Score) kun je dat in kaart brengen. De NPS kun je op verschillende manieren meten; onder meer via de relationele of de transactionele manier. Wanneer zet je nu welke meetmethode in? We geven de verschillen en de voor- en nadelen.

Relationele en transactionele NPS: verschillen én voordelen

Wie beveelt jouw bedrijf of organisatie aan bij anderen? Met de wereldwijd veel gebruikte methodiek NPS (Net Promoter Score) kun je dat in kaart brengen. De NPS kun je op verschillende manieren meten; onder meer via de relationele of de transactionele manier. Wanneer zet je nu welke meetmethode in? We geven de verschillen en de voor- en nadelen.

Customer experience in 2021: dit hebben we geleerd plus 9 trends voor 2022

Waar de customer experience in Nederland een paar jaar geleden volgens het Integron benchmarkrapport nog een stijgende lijn vertoonde, is deze de afgelopen jaren gestagneerd. In 2020 en 2021 heeft de COVID-19 pandemie daar een grote rol ingespeeld. Werkt dit alles door in 2022? Wat zijn de learnings van 2021 en welke klantbelevingstrends mogen we verwachten in 2022?