Ga naar inhoud
  • Onderzoek invullen
  • Contact
  • Nederlands
    • English
Integron.nl
  • Onderzoek
    Klantonderzoek

    Wil je impact maken en gaan voor enthousiaste klanten? Dan zijn wij de specialist voor jou.

    Gelukkige medewerkers
    Medewerkersonderzoek

    Ga jij voor gelukkige medewerkers? Met onze oplossingen werken we samen om jouw EX doelstellingen te behalen.

    impact door inzicht - consultancy
    Onderzoeksdashboard

    Direct inzicht in je prioriteiten, acties en verbeterkansen met ons slimme dashboard.

    Demo aanvragen
    • Klantonderzoek
    • Medewerkersonderzoek
  • Programma
  • Consultancy
  • Kennis
    Kennis en Nieuws
    Het laatste nieuws over ons of over de praktijk
    Klantverhalen

    Wat onze dienstverlening oplevert? Dat kunnen onze klanten je het beste zelf vertellen.

    Webinars

    Onze CX en EX experts delen graag hun kennis tijdens een interactieve webinar.

    Workshops

    Integron organiseert regelmatig live sessies bij ons op kantoor.

    Downloads

    Downloads die je helpen klant- en medewerkerbeleving te verbeteren

    Rapport Employee Experience in Nederland 2025
    Employee Experience in Nederland 2025

    Hoe beleeft werkend Nederland het werk? Lees het in ons jaarlijkse benchmarkrapport.

    Download rapport
    • Kennis & Nieuws
    • Klantcases
    • Downloads
    • Webinars
  • Over ons
    Over ons

    Happy people, daar doen we het voor

    Team Integron

    Onze mensen maken het verschil

    Werken bij

    Kom jij ons team versterken?

    Partners

    Samen staan we sterker

    30 jaar Integron

    Waar we vandaan komen, naartoe gaan en hoe we dit jubileum gevierd hebben

    • Over ons
    • Team Integron
    • Vacatures
    • 30 jaar Integron
  • Prijzen
  • Plan een afspraak
    Jasper-Janssen
    Over Customer Experience

    Plan een afspraak met Jasper

    Over Employee Experience

    Plan een afspraak met Joep

    • Over Customer Experience – Jasper
    • Over Employee Experience – met Joep
Integron.nl
  • Nederlands
  • Engels
  • Onderzoek
    Klantonderzoek

    Wil je impact maken en gaan voor enthousiaste klanten? Dan zijn wij de specialist voor jou.

    Gelukkige medewerkers
    Medewerkersonderzoek

    Ga jij voor gelukkige medewerkers? Met onze oplossingen werken we samen om jouw EX doelstellingen te behalen.

    impact door inzicht - consultancy
    Onderzoeksdashboard

    Direct inzicht in je prioriteiten, acties en verbeterkansen met ons slimme dashboard.

    Demo aanvragen
    • Klantonderzoek
    • Medewerkersonderzoek
  • Consultancy
  • Programma
  • Kennis
    Kennis en Nieuws
    Het laatste nieuws over ons of over de praktijk
    Klantverhalen

    Wat onze dienstverlening oplevert? Dat kunnen onze klanten je het beste zelf vertellen.

    Webinars

    Onze CX en EX experts delen graag hun kennis tijdens een interactieve webinar.

    Workshops

    Integron organiseert regelmatig live sessies bij ons op kantoor.

    Downloads

    Downloads die je helpen klant- en medewerkerbeleving te verbeteren

    Rapport Employee Experience in Nederland 2025
    Employee Experience in Nederland 2025

    Hoe beleeft werkend Nederland het werk? Lees het in ons jaarlijkse benchmarkrapport.

    Download rapport
    • Kennis & Nieuws
    • Klantverhalen
    • Webinars
    • DownloadsOp deze pagina vind je al onze rapporten, whitepapers, handboeken en brochures die je helpen om de ervaringen van je medewerkers en klanten te boosten. Of je nu wilt weten wat de laatste trends zijn, op zoek bent naar tips om je team happy te houden, of manieren zoekt om klanten voor het leven te winnen, hier ben je aan het juiste adres. Blader door onze verzameling en download wat je maar wilt.
  • Over ons
    Over ons

    Happy people, daar doen we het voor

    Team Integron

    Onze mensen maken het verschil

    Werken bij

    Kom jij ons team versterken?

    Partners

    Samen staan we sterker

    30 jaar Integron

    Waar we vandaan komen, naartoe gaan en hoe we dit jubileum gevierd hebben

    • Over ons
    • Team Integron
    • Vacatures
  • Prijzen
  • Afspraak maken
    • Over CX – Met Jasper
    • Over EX – Met Joep
  • Contact
  1. Kenmerk:
  2. Customer journey

Customer journey

Het uitvoeren van het customer journey onderzoek is voor een bedrijf op vele vlakken waardevol. Of je nu de klantervaring naar een hoger niveau wilt tillen of de resultaten uit eerdere klanttevredenheidsonderzoeken beter wilt begrijpen: met een customer journey onderzoek breng je de reis van je klanten duidelijk in kaart. Schakel de hulp in van Integron in Rotterdam en ontdek wat er mogelijk is voor jouw organisatie.

De doelen van een customer journey onderzoek
Een jaarlijks of periodiek customer journey onderzoek uitvoeren en op deze wijze feedback opvragen, is zeer aan te raden. Zo houdt je middels dit klantonderzoek als organisatie grip op je klantenbestand en weet je precies welke acties je dient te ondernemen om positieve veranderingen teweeg te brengen. Een goede relatie met je klanten is immers voor ieder bedrijf noodzakelijk om maximaal te kunnen floreren. Wat zijn verbeterpunten? Waar zijn steken gevallen? Aan de hand van de resultaten van het onderzoek en de customer journey mapping, onderneem je vervolgens concrete stappen.

Ontdek de begeleiding die wij bieden
Heb je interesse in het uitvoeren van een uitgebreid customer journey onderzoek en kun je wel wat hulp gebruiken van een ervaren specialist? Bij Integron ben je in goede handen. Wij garanderen je een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en voorzien je van gedegen advies op maat. Neem contact met ons op voor meer informatie. Bel naar 0104115966 of stuur een e-mail naar info@integron.nl. Je kunt ook een demo aanvragen.

  • Is een negatieve NPS zo erg als het lijkt?
    24 mei 2023 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Is een negatieve NPS zo erg als het lijkt?

  • 3 januari 2023 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Relationele en transactionele NPS: verschillen én voordelen

  • 27 januari 2022 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Customer experience in 2021: dit hebben we geleerd plus 9 trends voor 2022

  • Canon-medical-klantbeleving
    22 augustus 2019 •Klantcases, Klantonderzoek •

    Canon Medical: “Optimale klanttevredenheid leidt tot betere diagnose en behandeling”

  • Klantreis Strukton Worksphere
    9 mei 2019 •Klantcases, Klantonderzoek •

    Betere dienstverlening na klantreissessie Strukton Worksphere

  • 23 maart 2018 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    De reis naar het overtreffen van klantverwachtingen

Klantonderzoek

Jaarlijks klantonderzoek

Continu Klantfeedback

NPS onderzoek

Strategische interviews

Klantenpanels

Medewerkersonderzoek

Medewerkerstevredenheids onderzoek (MTO)

Continu Medewerker Feedback

Employee Journey Onderzoek

Thematisch onderzoek

Thema’s

Klantbeleving

Klantonderzoek

Medewerkerbeleving

Medewerkersonderzoek

NPS

Kennis

Kennis & Nieuws

Klantverhalen

Webinars

Downloads

Integron

Over ons

Team Integron

Vacatures

Contact

We helpen je graag verder.
Neem contact met ons op.

We helpen je graag verder.
Neem contact met ons op.

Aanmelden nieuwsbrief

© Integron – Impact door Inzicht • Privacy- & cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek • Algemene voorwaarden

Sitemap

Page load link

Leuk dat we je op de hoogte mogen houden van ons laatste nieuws en ontwikkelingen. Laat hieronder je gegevens achter om de nieuwsbrief te ontvangen.