Customer Journey

Een customer journey onderzoek: wat bereik je hier als organisatie precies mee? Of je nu de klantervaring naar een hoger niveau wilt tillen of de resultaten uit eerdere klanttevredenheidsonderzoeken beter wilt begrijpen: met een customer journey onderzoek breng je de reis van je klanten duidelijk in kaart. Schakel de hulp in van Integron in Rotterdam en ontdek wat er mogelijk is voor jouw organisatie.

De doelen van een customer journey onderzoek

Een jaarlijks of periodiek customer journey onderzoek uitvoeren en op deze wijze feedback opvragen, is zeer aan te raden. Zo houdt je als organisatie grip op je klantenbestand en weet je precies welke acties je dient te ondernemen om positieve veranderingen teweeg te brengen. Een goede relatie met je klanten is immers voor ieder bedrijf noodzakelijk om maximaal te kunnen floreren. Wat zijn verbeterpunten? Waar zijn steken gevallen? Aan de hand van de resultaten van het onderzoek, onderneem je vervolgens concrete stappen.

Ontdek hoe wij je kunnen begeleiden

Heb je interesse in het uitvoeren van een uitgebreid customer journey onderzoek en kun je wel wat hulp gebruiken van een ervaren specialist? Bij Integron ben je in goede handen. Wij garanderen je een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en voorzien je van gedegen advies op maat. Neem contact met ons op voor meer informatie. Bel naar 0104115966 of stuur een e-mail naar info@integron.nl. Je kunt ook een demo aanvragen.