Customer Journey Mapping

Wil je de klantervaring naar een volgend niveau brengen of de resultaten uit eerdere klanttevredenheidsonderzoek beter begrijpen? En wil je verschillende teams actief hierbij betrekken? Dan kan het in kaart brengen van de klantreis middels customer journey mapping een mooie oplossing zijn.

ik wil meer weten
Customer Journey Mapping

Waarom Customer Journey Mapping?

Draagvlak en bewustwording creëren door samen in de schoenen van de klant te staan

Innoveren;
out of the box denken en los van eigen processen

Optimaliseren en waarde toevoegen door te acteren op momenten van de waarheid

Wat gaan we tijdens de customer journey mapping sessie doen?

Integrons Customer Journey Mapping is…

  • Laagdrempelig

  • Motiverend

  • Kwalitatief en kwantitatief

  • In te zetten op verschillende momenten

  • Pragmatisch

  • Actiegericht

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op voor meer informatie.

Organisatie

Contactpersoon

Telefoonnummer

E-mail adres

Ik wil graag meer weten over:

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op voor meer informatie.

Organisatie

Contactpersoon

Telefoonnummer

E-mail adres

Ik wil graag meer weten over:

Ik help je graag verder

Marit Luijten

Consultant

+31 (0)6 57 435 558
m.luijten@integron.nl