Customer Journey Mapping

Wil je de klantervaring naar een volgend niveau brengen of de resultaten uit eerdere klanttevredenheidsonderzoek beter begrijpen? En wil je verschillende teams actief hierbij betrekken? Dan kan het in kaart brengen van de klantreis middels customer journey mapping een mooie oplossing zijn.

ik wil meer weten
Customer Journey Mapping

Waarom Customer Journey Mapping?

Bekendheid

Draagvlak en bewustwording creëren door samen in de schoenen van de klant te staan

Verschillen

Innoveren;
out of the box denken en los van eigen processen

Inzicht

Optimaliseren en waarde toevoegen door te acteren op momenten van de waarheid

Wat gaan we tijdens de customer journey mapping sessie doen?

Integrons Customer Journey Mapping is…

  • Laagdrempelig

  • Motiverend

  • Kwalitatief en kwantitatief

  • In te zetten op verschillende momenten

  • Pragmatisch

  • Actiegericht

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Marit Luijten

Consultant

+31 (0)6 57 435 558
m.luijten@integron.nl