Gezamenlijk de klantenreis in kaart brengen

Door de klantreis (of customer journey) in kaart te brengen, krijg je een overzicht van alle contactpunten die een consument heeft met jouw product, merk of dienst. Dit kan door middel van een methode, genaamd customer journey mapping. Of je nu de klantervaring naar een volgend niveau wilt brengen of de resultaten uit eerdere klanttevredenheidsonderzoeken beter wilt leren begrijpen: Integron, gevestigd in Rotterdam, helpt je een duidelijk overzicht te creëren. Ontdek hoe wij je van dienst kunnen zijn.

Customer Journey Mapping

De klantreis in kaart brengen: waarom customer journey mapping?

Bekendheid

Een draagvlak en bewustwording creëren door gezamenlijk in de schoenen van de klant te staan

Verschillen

Een kans tot innovatie binnen het bedrijf: out of the box en los van eigen processen denken

Inzicht

Een mogelijkheid om te optimaliseren en waarde toe te voegen door te acteren op momenten van de waarheid

Hoe brengen we middels customer journey mapping sessie de klantreis in kaart?

Integrons Customer Journey Mapping

Onze werkwijze omtrent het doen van onderzoek naar de klantbeleving is:

  • Laagdrempelig

  • Motiverend

  • Kwalitatief en kwantitatief

  • In te zetten op verschillende momenten

  • Pragmatisch

  • Actiegericht

Ontdek de mogelijkheden

Wil je graag de klantreis duidelijk in kaart brengen en zo inzicht krijgen in de customer journey van al jouw klanten? Integron helpt je graag verder en verleent dienstverlening van de beste kwaliteit. Neem contact met ons op door te bellen naar 0104115966 of stuur een e-mail naar info@integron.nl. Je kunt ook online een demo aanvragen.

Deel dit artikel!

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Marit

Marit Luijten

Consultant