For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacy & Cookiebeleid.
Ik Accepteer

De redenen voor het opzetten van een klanttevredenheidsonderzoek

Wat zijn de redenen dat je een klanttevredenheidsonderzoek wilt opzetten binnen jouw organisatie? Hoewel de motieven van bedrijven kunnen verschillen, komen de doelstellingen van een klantonderzoek vaak overeen. Wat je nu precies kunt bereiken met een klanttevredenheidsonderzoek, is erg uiteenlopend. Denk hierbij aan:

  • Behouden van klanten
  • Groeien bij klanten
  • Werken aan klantwaarde
  • Verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening
  • Verwachtingen kunnen overtreffen op de momenten van de waarheid
  • De relatie met individuele klanten verbeteren
  • Het stimuleren van ambassadeurschap bij je klanten
  • De interne organisatie klant bewuster maken
  • Creëren van commerciële en klantgerichte medewerkers
  • Effectiever inzetten van marketing en verkoopbudget
  • Positioneren en aanscherpen van het onderscheidend vermogen
Handboek klantfeedback verzamelen

Gratis handboek: klantfeedback in B2B verzamelen

Start ook met het verzamelen van klantfeedback. Alle stappen voor een compleet klantonderzoek in één handboek. Ook meer uit je klanten en dienstverlening halen? Het begint met inzicht in de klantbeleving. Download gratis het handboek inclusief handige checklist.

Maak gebruik van onze uitstekende dienstverlening

Wil je graag een klanttevredenheidsonderzoek opzetten, zodat je een beter beeld krijgt van de relatie met jouw klanten? Integron heeft ruim 25 jaar ervaring omtrent het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek voor diverse soorten organisaties in de B2B-branche. Tevens beschikken wij over de grootste NPS Benchmark van Nederland. Ben je benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden! Bel naar 0104115966, mail ons via info@integron.nl of vraag direct een demo aan.

Deel dit bericht: