Breng de relatie met jouw klanten in beeld

Met een klantonderzoek ontdek je hoe jouw klanten tegenover jouw dienstverlening staan en kom je erachter wat zij écht belangrijk vinden. Maar hoe voer je een dergelijk onderzoek precies uit? Als specialist vertellen wij je er graag meer over.

Jaarlijks Klantonderzoek - Breng de relatie met jouw klanten in beeld

Waarom zou je een jaarlijks klantonderzoek uitvoeren?

Beter inzicht in de relatie met jouw klanten

Met een klantonderzoek ontdek je hoe jouw klanten tegenover jouw dienstverlening staan en kom je erachter wat zij écht belangrijk vinden.

Jouw doelstellingen gericht nastreven

Met een vragenlijst op maat, volledig afgestemd op jouw organisatie, kun je vervolgens zo gericht mogelijk jouw doelstellingen nastreven.

Acteren op momenten van de waarheid

Je kunt acteren op alle onderdelen van de customer journey. Dit geeft je de mogelijkheid om te optimaliseren en waarde toe te voegen op momenten die er echt toe doen.

Duidelijk beeld van jouw organisatie

Je creëert een duidelijk beeld van jouw organisatie, per afdeling.

Hoe gaan we te werk

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Ons uitgebreide klantonderzoek

Integron levert kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. Een jaarlijks klantonderzoek dat je door ons laat uitvoeren, is:

  • Kwantitatief
  • Ontworpen met een uitgebreide vragenlijst

  • Een (twee)jaarlijkse meting
  • Flexibel, in frequentie en formaat
  • Te combineren met andere onderzoeksvormen, zoals strategische interviews en continu metingen
  • Zowel online als telefonisch uitvoerbaar

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Ontvang gedegen advies

Wij vertellen je graag meer over de ins en out van het opzetten en uitvoeren van een klantonderzoek. Ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening en heb je behoefte aan advies op maat? Vraag een demo aan of neem contact met ons op. Wij zijn je graag van dienst.