Een jaarlijks klantonderzoek

Wil je graag een (jaarlijks) klantonderzoek uitvoeren, zodat je de kwaliteit van de relatie met jouw klanten beter in beeld kunt brengen? Met een klantonderzoek ontdek je hoe jouw klanten tegenover jouw dienstverlening staan en kom je erachter wat zij écht belangrijk vinden. Maar hoe voer je een dergelijk onderzoek precies uit? Als specialist vertellen wij je er graag meer over. Integron is een onderzoeksbureau in Rotterdam dat ruim 25 jaar ervaring heeft in het opzetten en uitvoeren van zowel klantonderzoek als medewerkersonderzoek. Ontdek wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Download brochure
demo aanvragen

Waarom zou je een jaarlijks klantonderzoek uitvoeren?

Als je als organisatie besluit een jaarlijks klantonderzoek uit te voeren, krijg je een beter inzicht in de relatie tussen jouw onderneming en de klanten. Middels een online klantonderzoek is het mogelijk om bijvoorbeeld doelgroepgericht een grote schaal feedback op te halen. Met een vragenlijst op maat, volledig afgestemd op jouw organisatie, kun je vervolgens zo gericht mogelijk jouw doelstellingen nastreven. Wat kun je daarnaast nog meer bereiken met een jaarlijks of periodiek klantonderzoek?

Je verkrijgt inzicht in de NPS, de concurrentiekracht en het imago van je bedrijf

Je kunt acteren op alle onderdelen van de customer journey

Je creëert een duidelijk beeld van jouw organisatie, per afdeling

Hoe gaan we te werk?

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Download brochure

Ons uitgebreide klantonderzoek

Integron levert kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. Een jaarlijks klantonderzoek dat je door ons laat uitvoeren, is:

  • Kwantitatief

  • Ontworpen met een uitgebreide vragenlijst
  • Een (twee)jaarlijkse meting

  • Flexibel (in frequentie en formaat)

  • Te combineren met andere onderzoeksvormen, zoals panels of continue metingen

  • Online of telefonisch

Download brochure

Ontvang gedegen advies

Wij vertellen je graag meer over de ins en out van het opzetten en uitvoeren van een klantonderzoek. Ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening en heb je behoefte aan advies op maat? Vraag een demo aan of neem contact met ons op door te bellen naar 0104115966 of stuur een e-mail naar info@integron.nl. Wij zijn je graag van dienst.

Deel dit artikel!

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Marit

Marit Luijten

Consultant

+31 (0)6 57 435 558
m.luijten@integron.nl