Jaarlijks klantonderzoek

Wil je weten wat jouw klanten van je dienstverlening denken en wat zij écht belangrijk vinden? Met een online klantonderzoek kan je doelgroepgericht op grote schaal feedback ophalen. De vragenlijst wordt op maat afgestemd met je organisatie, zodat we jouw doelstelling zo gericht mogelijk kunnen nastreven.

vraag direct advies aan
vraag de demo aan

Waarom jaarlijks klantonderzoek?

Inzicht in NPS, imago
en concurrentiekracht

Acteer op alle onderdelen
van de Customer Journey

Uitgebreid inzicht in je
organisatie en per afdeling

Wat gaan we doen?

Integrons jaarlijks
klantonderzoek is…

  • Kwantitatief

  • Uitgebreide vragenlijst

  • (Twee)jaarlijkse meting

  • Flexibel (in frequentie en formaat)

  • Te combineren met andere onderzoeksvormen, zoals panels of continue metingen

  • Online of telefonisch

vraag de demo aan

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Marit Luijten

Consultant

+31 (0)6 57 435 558
m.luijten@integron.nl