Herbeleef Beleving Awards 2021 over CX en EX waarbij we de mens centraal zetten!
Na 3 keer uitstel mocht het er dan toch van komen, de Beleving Awards 2021, live op locatie bij de mooie Buitenplaats Kameryck in Kamerik. Wat ons betreft een groot succes en als we de evaluatie mogen geloven, de deelnemers ook! Zij beoordeelden de dag met een 8,6! Bekijk nu de aftermovie:
De mens centraal – verbinding belangrijker dan ooit
Tijdens de dag zette we de mens centraal als thema. De keynotes logen er niet om; Tjeerd den boer, Auteur Boerenwijsheden (Librije) en High Performing Organisation expert, vertelde over hoe je toptalent benut in een high performing organization (Librije) aan de hand van 2 leiderschapsstijlen uit het boek Boerenwijsheden.
Niek van den Adel sloot de dag af met zijn indrukwekkende verhaal over veerkracht aan de hand van zijn eigen biografie. Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. In 2010 had Niek een motorongeluk. Hij heeft dankzij zijn dwarslaesie geleerd, dat mensen zijn dag leuk maken. Tijd voor mensgerichte organisaties dus. Zeg nou eerlijk, pak jij in de morgen nog koffie voor jezelf of ook voor je collega’s? En nemen we eigenlijk nog wel de tijd voor elkaar of begint elk overleg met KPI’s, protocollen of processen? Zien we elkaar eigenlijk nog wel?
Beide sprekers worden van harte aanbevolen, onze bezoekers beoordeelden ze respectievelijk met een 9,2 en een 9,7.
De altijd vlijmscherpe Thomas van Zijl, presentator bij BNR nieuwsradio praatte de dag aan elkaar. Dat hij het weer goed heeft voorbereid en het bevallen is bleek maar weer: bezoekers beoordeelden zijn bijdrage met een 8,9.
Break-outs door onze klanten
Halverwege de dag werden onze gasten uitgenodigd deel te nemen aan twee van de vier break-out sessies, onder andere gehost door onze opdrachtgevers PreZero, VECOZO en Koninklijke Horeca Nederland. Vecozo is al jaren actief bezig met klant- en medewerkerfeedback en ziet een stijgende lijn in de beleving. Koninklijke Horeca Nederland maakt nu de transitie naar 100% hybride werken door. PreZero zit in de verbeterstage van strategische projecten en ging de verdieping in door de customer journey bij de klachtafhandeling te mappen. De Integron break-out was een interactieve sessie worden waarbij CX en EX professionals met elkaar in dialoog gingen over diverse trending topics op het gebied van medewerker- en klantbeleving.
Winnaars klant- en medewerkerbeleving awards
Opdrachtgevers van Integron die de afgelopen jaren het best gepresteerd hebben op het gebied van klant en medewerkerbeleving werden in het zonnetje gezet.
Lees hier het persbericht met alle winnaars en genomineerden.
Volgend jaar voor de zomer vindt de nieuwe editie plaats van de Beleving Awards. Houdt onze socials en website in de gaten voor meer informatie! Voor nu kunnen we heerlijk nagenieten met de foto’s en de video. Gasten en sprekers bedankt!
Gerelateerde berichten
In de huidige zakenwereld is duurzaamheid niet langer modewoord maar noodzaak. Steeds meer bedrijven realiseren zich dat hun inspanningen op gebied van duurzaamheid direct invloed hebben op de Customer Experience (CX). Door duurzaamheid te integreren in je bedrijfsstrategie kan je niet alleen bijdragen aan betere wereld, maar ook een sterke emotionele band opbouwen met je klanten. In deze blog duiken we dieper in hoe duurzaamheid als hoeksteen kan dienen voor een onvergetelijke klantbeleving.
Afgelopen jaar was ondanks de altijd hoge NPS, de loyaliteit iets gedaald. In het meest recente benchmarkrapport ‘Customer Experience in B2B Nederland 2024’ zien we weer een stijgende lijn. Groothandels onderscheiden zich door sterke klantloyaliteit en servicegerichtheid, factoren die cruciaal zijn voor het aanhoudende succes in deze sector.
Beleving Awards 2024: van verlangen naar verandering. 20% verloop en ruim een derde van de medewerkers die op zoek wil gaan naar een andere baan. Aan de andere kant 27% van de klanten die elders klant willen zijn. Organisaties hebben te maken met grote uitdagingen om personeel én klanten te behouden. Om het anders en beter te doen, is verandering nodig. Maar dan moet je de organisatie wel meekrijgen. Hoe? Dat was precies wat centraal stond tijdens onze 14e editie van de Beleving Awards: van verlangen naar verandering. De prachtige evenementenlocatie Lommerijk in onze thuishaven Rotterdam vormde daartoe de ideale, inspirerende setting.