Totaal waren er 32 organisaties genomineerd in 12 categorieën. De nominaties en uiteindelijke winnaars kwamen voort uit bijna 300 door Integron uitvoerde customer en employee experience-onderzoeken in 2023. Deze zijn gebaseerd op de hoogste gemiddelde klant- en medewerkertevredenheidscijfers en de hoogste Net Promoter Score (NPS) en employee Net Promoter Score (eNPS). “Dit is alweer de veertiende editie van ons Beleving Awards-event en ik ben blij en enthousiast te constateren dat steeds meer bedrijven continu aandacht schenken aan hun customer en employee experience. Op deze manier creëren we samen met onze opdrachtgevers meer happy people, zowel medewerkers als klanten. Uiteindelijk zorgt dit er ook voor dat al deze organisaties hun hogere doelen realiseren, of dit nu een duurzame omzet en winstrealisatie is of dat ze bijdragen aan een mooie samenleving in Nederland. Organisaties die het goed doen, zijn prachtige en inspirerende voorbeelden voor anderen. Daarom ben ik blij dat we deze topperformers mogen en kunnen belonen met een Award of Oorkonde, omdat ze binnen hun branche tot de top-3 behoren”, zegt Arjen Maliepaard, Managing Director bij Integron.

“Daarom ben ik blij dat we deze topperformers mogen en kunnen belonen met een Award of Oorkonde, omdat ze binnen hun branche tot de top-3 behoren”

Winnaars Awards klantbeleving 2024

Dit zijn de winnaars en medegenomineerden in de categorie klantbeleving:

  • Afvaldienstverlening: GAD Gooi en Vechtstreek
    Medegenomineerden: Saver en Twente Milieu 
  • Bouw en installatie: BauWatch
    Medegenomineerden: Knaapen en Nijhuis Bouw B.V. 
  • Dienstverlening: Bentacera
    Medegenomineerde: Techniek Nederland Verzekeringen
  • Handel en industrie: Hollister B.V.
    Medegenomineerden: DFE Pharma en DMN Westinghouse        
  • ICT en telecom: Trends ICT Groep
    Medegenomineerden: Garansys en SmartR        
  • Transport en logistiek: Ewals Cargo Care B.V
    Medegenomineerden: DL Logistics Group en Rhenus Road BV 
  • Meest aanbevolen door klanten (NPS): Knaapen
    Medegenomineerden: DMN Westinghouse en Textaafoam        

Winnaars Awards medewerkerbeleving 2024

Dit zijn de winnaars en medegenomineerden in de categorie medewerkerbeleving: 

  • Dienstverlening: Linehub
    Medegenomineerden: Bierens Incasso Advocaten B.V. en D&B the Facility Group            
  • Handel en industrie:  Texim Europe
    Medegenomineerden: Kersten Hulpmiddelen en Wecovi B.V.    
  • Publiek: Patiënten Federatie
    Medegenomineerden: MEE West-Brabant / NMO en Oost NL
  • Semi publiek: LTO Noord
    Medegenomineerden: Partou en Havenbedrijf Rotterdam N.V.
  • Meest aanbevolen door medewerkers (eNPS): Ter Steege Bouw Vastgoed
    Medegenomineerden: SmartR en Driessen Groep

Prijsuitreikingen, netwerken en interactie

Lommerijk, gelegen aan de Bergse Plas in Rotterdam, was een prima locatie voor alle feestelijke prijsuitreikingen, maar zeker ook voor verdieping, netwerken met vakgenoten en interactie via inspirerende sessies en succesverhalen van toppresteerders. Dit jaar stonden de Beleving Awards in het teken van (organisatie)verandering. Geheel passend bij dat thema etaleerde keynote speaker Arjen Banach  zijn vernieuwende en innovatieve kijk op hoe winnende organisaties in de wereld van morgen zijn georganiseerd. “Absoluut weer een geslaagd event”, zo besluit Maliepaard. De afgelopen jaren zijn er 378 organisaties genomineerd en stonden er meer dan 126 winnaars op het podium. Dat aantal zal de komende jaren nog verder groeien.

“Absoluut weer een geslaagd event”

Deel dit bericht:
  • 12 juni 2024Kennis & Nieuws, Klantbeleving, Werkbeleving11,5 min

    Beleving Awards 2024: van verlangen naar verandering. 20% verloop en ruim een derde van de medewerkers die op zoek wil gaan naar een andere baan. Aan de andere kant 27% van de klanten die elders klant willen zijn. Organisaties hebben te maken met grote uitdagingen om personeel én klanten te behouden. Om het anders en beter te doen, is verandering nodig. Maar dan moet je de organisatie wel meekrijgen. Hoe? Dat was precies wat centraal stond tijdens onze 14e editie van de Beleving Awards: van verlangen naar verandering. De prachtige evenementenlocatie Lommerijk in onze thuishaven Rotterdam vormde daartoe de ideale, inspirerende setting.

  • 12 juni 2024Kennis & Nieuws, Klantbeleving2,5 min

    Het meten van klanttevredenheid is van onschatbare waarde in de huidige concurrerende markt. Klanttevredenheidsonderzoeken (KTO) bieden organisaties inzicht in de verwachtingen en ervaringen van hun klanten. Dit is essentieel voor het verbeteren van klantloyaliteit. Integron ondersteunt bedrijven bij het uitvoeren van deze onderzoeken. Zo zorgen we niet alleen voor waardevolle data maar ontwikkelen ook complete strategieën om hun klantrelaties te versterken. In deze blog leggen we uit waarom een KTO een strategisch hulpmiddel is voor het verbeteren van uw dienstverlening en het creëren van tevreden en loyale klanten.

  • 3 juni 2024Kennis & Nieuws, Klantbeleving7,6 min

    Wil je een NPS onderzoek uit laten voeren en zo ontdekken hoe jouw klanten denken over jouw onderneming? Ontdek hoe wij je van dienst kunnen zijn.