“Ik ben blij, trots en vervuld dat Arjen en Egbert na drie jaren als bestuurder nu ook toetreden als aandeelhouder. Voor mij is dit een natuurlijk en logisch proces. Zo heb ik bewust gekozen om dit bedrijf, haar medewerkers en haar klanten op deze manier verder naar de toekomst te brengen. Arjen en Egbert kennen het bedrijf door en door; ze werken er respectievelijk al twintig en zeventien jaar. Zelf blijf ik als adviseur en aandeelhouder betrokken bij het bedrijf”, aldus Stephan van Gelder, mede-oprichter en voormalig directeur van Integron.
Nieuwe verantwoordelijkheden
Ook Arjen Maliepaard en Egbert Engelfriet zijn blij met deze stap. “Het maakt ons nog meer ‘Integronners’ dan we al waren. Het brengt ook nieuwe verantwoordelijkheden met zich mee die we graag zullen dragen. Alles met het doel om ons als bedrijf, samen met onze medewerkers, te blijven ontwikkelen vanuit de visie en passie om steeds het beste uit klanten en medewerkers te halen. Het is onze missie om ervoor te zorgen dat klanten topperformers worden en erin slagen om duurzame succesvolle organisaties zijn.
Dertig jaar oog voor klanten en medewerkers
Al bijna dertig jaar weet Integron als geen ander hoe belangrijk klanten en medewerkers voor organisaties zijn. Het bedrijf werd in 1993 opgericht door Cees-Pieter den Hartog en Stephan van Gelder. Den Hartog splitste zich af met Yorizon – the IT Happiness Company. Van Gelder ging vier jaar geleden van bestuurder naar 100% DGA. Momenteel zet hij zich in voor zijn eigen onderneming The Inner Journey Guide, waarbij hij ondernemers ondersteunt in en adviseert over ‘bewust ondernemen’.
Werkdruk ontstaat wanneer de eisen van het werk de draagkracht van medewerkers overstijgen. Dit kan variëren van een tijdelijk verhoogde werkdruk tot langdurige periodes van overbelasting. Uit data blijkt dat medewerkers vaak aangeven dat hun werkdruk hoog is, vooral na vakanties of drukke perioden in het jaar.
In een tijd waarin de arbeidsmarkt voortdurend evolueert en concurrentie om talent hoog is, speelt een goed gestructureerd onboarding proces een cruciale rol bij het aantrekken en behouden van waardevolle medewerkers. In dit artikel duiken we dieper in op waarom een doordachte onboarding cruciaal is, wat het inhoudt en enkele strategieën om een optimale onboarding ervaring te bereiken.
In de huidige zakenwereld is duurzaamheid niet langer modewoord maar noodzaak. Steeds meer bedrijven realiseren zich dat hun inspanningen op gebied van duurzaamheid direct invloed hebben op de Customer Experience (CX). Door duurzaamheid te integreren in je bedrijfsstrategie kan je niet alleen bijdragen aan betere wereld, maar ook een sterke emotionele band opbouwen met je klanten. In deze blog duiken we dieper in hoe duurzaamheid als hoeksteen kan dienen voor een onvergetelijke klantbeleving.