“Ik ben blij, trots en vervuld dat Arjen en Egbert na drie jaren als bestuurder nu ook toetreden als aandeelhouder. Voor mij is dit een natuurlijk en logisch proces. Zo heb ik bewust gekozen om dit bedrijf, haar medewerkers en haar klanten op deze manier verder naar de toekomst te brengen. Arjen en Egbert kennen het bedrijf door en door; ze werken er respectievelijk al twintig en zeventien jaar. Zelf blijf ik als adviseur en aandeelhouder betrokken bij het bedrijf”, aldus Stephan van Gelder, mede-oprichter en voormalig directeur van Integron.
Nieuwe verantwoordelijkheden
Ook Arjen Maliepaard en Egbert Engelfriet zijn blij met deze stap. “Het maakt ons nog meer ‘Integronners’ dan we al waren. Het brengt ook nieuwe verantwoordelijkheden met zich mee die we graag zullen dragen. Alles met het doel om ons als bedrijf, samen met onze medewerkers, te blijven ontwikkelen vanuit de visie en passie om steeds het beste uit klanten en medewerkers te halen. Het is onze missie om ervoor te zorgen dat klanten topperformers worden en erin slagen om duurzame succesvolle organisaties zijn.
Dertig jaar oog voor klanten en medewerkers
Al bijna dertig jaar weet Integron als geen ander hoe belangrijk klanten en medewerkers voor organisaties zijn. Het bedrijf werd in 1993 opgericht door Cees-Pieter den Hartog en Stephan van Gelder. Den Hartog splitste zich af met Yorizon – the IT Happiness Company. Van Gelder ging vier jaar geleden van bestuurder naar 100% DGA. Momenteel zet hij zich in voor zijn eigen onderneming The Inner Journey Guide, waarbij hij ondernemers ondersteunt in en adviseert over ‘bewust ondernemen’.

EX-volwassenheidsscan 2025 – doe mee en maak kans op kaarten voor het Employee Experience Event 2025
Samen met Frankwatching voert Integron opnieuw het benchmarkonderzoek uit waarin wordt gekeken hoe organisaties scoren op het gebied van de volwassenheid van de Employee Experience
De transport- en logistieksector in Nederland laat dit jaar een duidelijke stijging zien in klantloyaliteit. Dat blijkt uit het benchmarkrapport Customer Experience in binnen de transport en logistiek 2025 van Integron. De Net Promoter Score (NPS) binnen de sector is gestegen van +16 naar +20, waarmee de sector opnieuw boven het Nederlands B2B-gemiddelde van +17 uitkomt. Toch is het werk nog lang niet af: met name klachtafhandeling en de perceptie van prijs-kwaliteit blijven aandachtspunten.
Hoe staat het met de klantbeleving in transport en logistiek? De sector maakt een sprong in klantloyaliteit: de Net Promoter Score (NPS) stijgt van +16 naar +20, boven het Nederlands gemiddelde. Toch blijft bijna de helft van de klanten ‘passief’: een grote kans om van tevreden klanten echte ambassadeurs te maken.
