“Ik ben blij, trots en vervuld dat Arjen en Egbert na drie jaren als bestuurder nu ook toetreden als aandeelhouder. Voor mij is dit een natuurlijk en logisch proces. Zo heb ik bewust gekozen om dit bedrijf, haar medewerkers en haar klanten op deze manier verder naar de toekomst te brengen. Arjen en Egbert kennen het bedrijf door en door; ze werken er respectievelijk al twintig en zeventien jaar. Zelf blijf ik als adviseur en aandeelhouder betrokken bij het bedrijf”, aldus Stephan van Gelder, mede-oprichter en voormalig directeur van Integron.
Nieuwe verantwoordelijkheden
Ook Arjen Maliepaard en Egbert Engelfriet zijn blij met deze stap. “Het maakt ons nog meer ‘Integronners’ dan we al waren. Het brengt ook nieuwe verantwoordelijkheden met zich mee die we graag zullen dragen. Alles met het doel om ons als bedrijf, samen met onze medewerkers, te blijven ontwikkelen vanuit de visie en passie om steeds het beste uit klanten en medewerkers te halen. Het is onze missie om ervoor te zorgen dat klanten topperformers worden en erin slagen om duurzame succesvolle organisaties zijn.
Dertig jaar oog voor klanten en medewerkers
Al bijna dertig jaar weet Integron als geen ander hoe belangrijk klanten en medewerkers voor organisaties zijn. Het bedrijf werd in 1993 opgericht door Cees-Pieter den Hartog en Stephan van Gelder. Den Hartog splitste zich af met Yorizon – the IT Happiness Company. Van Gelder ging vier jaar geleden van bestuurder naar 100% DGA. Momenteel zet hij zich in voor zijn eigen onderneming The Inner Journey Guide, waarbij hij ondernemers ondersteunt in en adviseert over ‘bewust ondernemen’.
Na een kleine opleving is de groei van de Net Promoter Score (NPS) gestagneerd. Deze is +17, net als afgelopen jaar. Het is organisaties dus niet gelukt om de stijgende trend voort te zetten. De NPS is als graadmeter belangrijk om klantloyaliteit in beeld te brengen. Wel zijn er verschuivingen binnen branches, waarbij sommigen beter en anderen slechter scoren dan in afgelopen jaar. Zo blijkt uit het recente NPS benchmarkrapport ‘Customer Experience in Nederland 2025’, dat is gebaseerd op meer dan 200 klantonderzoeken die onderzoeks- en adviesbureau Integron in negen branches uitvoerde, waaronder industrie, bouw en installatie, transport en logistiek, ICT, en groothandel.
Benieuwd hoe de gemiddelde NPS en tevredenheid binnen jouw branche ervoor staat? Download gratis het Benchmarkrapport, voorkomend uit ruim 200 klantonderzoeken verdeeld over 9 branches.
Informatiebeveiliging bij Integron nu structureel geborgd volgens internationale standaarden