POSG: “Met meer inzicht betere dienstverlening en meerwaarde creëren”
POSG: “Met meer inzicht betere dienstverlening en meerwaarde creëren” Hans van Hoek, directeur van POSG POSG wil mensen verder brengen. Het bedrijf is marktleider op [...]
POSG: “Met meer inzicht betere dienstverlening en meerwaarde creëren” Hans van Hoek, directeur van POSG POSG wil mensen verder brengen. Het bedrijf is marktleider op [...]
Smit & zoon werkt op alle niveaus aan klantbeleving Elske Swets, Manager Communications & Marketing en Projectleider KTO | Smit & zoon Smit & [...]
Alutech Nederland is pas tevreden als alle klanten dat zijn Wannes Bienert | Sales Manager, Alutech Nederland. Alutech Nederland bestaat ruim honderd jaar en heeft [...]
“Meerwaarde creëren voor de klant dankzij wasteless supply chain” Roderick de la Houssaye, oprichter/directeur Nedcargo Nedcargo doet het al jaren goed op het gebied van klantbeleving. [...]
“Proactief bijdragen aan het succes van onze klanten” Marjan van der Zee, manager marketing & communicatie | CB “Of het nu gaat om innovatie, [...]
Continu verbeteren en slim digitaal gemak creëren voor onze klanten Jan Schüller | Chief Strategic Development Officer, Flash Group. De Flash Group is al jarenlang [...]
OC Verhulst OC Verhulst ontwikkelt en bouwt luchtbehandelingsapparatuur, om te zorgen voor een comfortabel binnenklimaat. Maximaal comfort, minimale exploitatiekosten en een milieuvriendelijke toepassing van [...]
Van Duijnen Koffie: “Het zijn de medewerkers die het werk doen en die zorgen voor een tevreden klant.” Van Duijnen Koffie is al meer [...]
Met klantonderzoek gericht verbeteren Hendrik Veder Group is de toonaangevende Europese leverancier van staaldraad en kunststofvezel kabels en biedt een breed spectrum aan ondersteunende diensten [...]
Kennen van klant van groot belang bij ambities Portbase Portbase Sinds haar oprichting in 2009 is Portbase middels het Port Community System dé informatiepartner [...]