We helpen je graag verder. Bel ons op via: 010 411 59 66

Webinar: klantbeleving en -feedback binnen de industrie “noodzaak of nice to have?”

De industriebranche scoort binnen B2B hoog als het gaat om klanttevredenheid en NPS. Goed nieuws zou je zeggen, maar ook de industriebranche kampt met flinke uitdagingen en klantbeleving is vaak nog een ondergeschoven kindje. Zo zijn redenen om een industrieel bedrijf niet aan te bevelen onder meer de levertijden, die onder andere door corona onder druk staan. Vasthouden van een hoge klantloyaliteit en onderscheiden van de concurrentie wordt steeds moeilijker.

Waarom je dit webinar niet mag missen?

In dit interactieve webinar zal Integron consultant Benjamin de Mooij de customer experience in de branche verder uitleggen. Dit zijn de take aways:

  • Wat zijn de trends in de markt?
  • Het belang van een goede CX binnen de industrie
  • Klantbeleving trends en benchmark binnen de industrie
  • Manieren om customer feedback te verzamelen
  • Aan de slag met CX en EX – de customer journey in kaart
  • Next steps

Meld je direct aan!

Wat anderen over onze webinars zeggen:

“Heel erg praktisch en duidelijk, ik kan hier wat mee.”

“Duidelijke info, veel inhoudelijke tips en nieuwe mogelijkheden om feedback te verzamelen”

“Waardevolle informatie en tips die ik ook mee kan nemen in de organisatie.”

“Ik vond het webinar interessant en heb zeker baat bij de tips en focuspunten die jullie meegeven. Bedankt en wellicht tot de volgende!”

  • 9 december 2021

  • 10.00-11.00

  • 60 minuten

Integron_0012_M15_Benjamin_077

Benjamin
de Mooij

Sr. Consultant