Houden-van-klanten-wit

Tof dat je erbij bent!

Per e-mail ontvang je nog een bevestiging dat je je hebt aangemeld. Heb je in de tussentijd nog vragen? Neem vooral contact met ons op en we zien je graag op 9 februari!

Inspiratie ter voorbereiding! Klanthousiasme in Nederland 2022

Hieronder kan je het onderzoek downloaden over de klantgerichtheid van werkend Nederland. Veel plezier met het lezen!

Download het complete whitepaper

Klanthousiasme in Nederland 2022

Hoe klantgericht vindt werkend Nederland zichzelf eigenlijk?

Klanthousiasme-in-Nederland
Benjamin de Mooij

Benjamin de Mooij

Benjamin de Mooij is Business Manager Customer Experience bij Integron en werkt voornamelijk voor (middel)grote organisaties in de B2B-sector. Hij adviseert en inspireert klanten op basis van de feedback van hun klanten.

06-244 434 32
b.demooij@integron.nl

www.integron.nl

Feike Cats

Feike Cats

Feike is Verleuker- en Klanthousiasme expert en te boeken als spreker voor events, workshops en complete Klanthousiasme trajecten.
Daarnaast is hij auteur van 5 boeken over Verleuken en Klanthousiasme.

06-533 216 62
feike@houdenvanklanten.nl

www.houdenvanklanten.nl