Rapport: Customer Experience binnen de ICT in B2B Nederland 2022
Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten van ICT dienstverleners zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen de ICT in B2B Nederland 2022.
Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten van ICT dienstverleners zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen de ICT in B2B Nederland 2022.
Anneke van de Langkruis, hoofd customer experience bij Priva: “Het is belangrijk dat we continu een vinger aan de pols houden om onze klanten optimaal te bedienen en op momenten te verrassen.”
Door corona bevindt het thuis- en hybride werken in 2020 en 2021 zich in een stroomversnelling, waardoor de vraag naar ICT- en telecomdiensten stijgt. De NPS bij ICT dienstverleners is gedaald naar +5 en de gemiddelde tevredenheid is 7,6. Zo blijkt uit het nieuwe benchmarkrapport Customer Experience bij ICT dienstverleners in Nederland 2021.
Met gerichte inzichten in de klantbeleving geeft Motion10 gestalte aan haar missie. Lees hier waarom strategisch klantonderzoek essentieel is in haar cirkel van groei.
Onder een energieke bedrijfscultuur verstaan wij een cultuur waarin bijvoorbeeld proactieve medewerkers ruimte nemen én krijgen om zo onze resultaten te behalen. Een belangrijke KPI die meegenomen is in het laatste MTO is communicatie en samenwerking.
Kennen van klant van groot belang bij ambities Portbase Portbase Sinds haar oprichting in 2009 is Portbase middels het Port Community System dé informatiepartner [...]