Enthousiaste klanten en medewerkers zijn dé ingrediënten om je organisatie op vele vlakken naar een hoger niveau te tillen.
Na het succesvolle webinar over Klanthousiasme in Nederland door Houden van Klanten en Integron, gaan Verleuker- en Klanthousiasme expert Feike Cats en Sr. Consultant Customer Experience Benjamin de Mooij in deze exclusieve masterclass dieper in op het realiseren en meten van enthousiasme én wat de positieve impact hiervan is.

Praktisch en toepasbaar
Wat is het verschil tussen tevreden en enthousiast? Wanneer meet je de één en wanneer de ander. Hoe verzamel je feedback van je klanten en hoe acteer je daarop?
Tijdens de masterclass (maximaal 12 deelnemers) krijg je antwoord op deze vragen, en gaan we met elkaar aan de slag:
- Wat zijn jullie ervaringen met enthousiaste klanten en medewerkers
- Hoe hebben jullie die extra stap gezet?
- Wordt enthousiasme gevierd? En hoe?
Daarnaast reiken we je tools aan om het enthousiasme te verhogen met praktische voorbeelden van ‘Verleuken’ en gaan we aan de slag met een heuse complimentenprocedure.
Klanthousiasme van werkend Nederland in 2022
Tijdens de masterclass lichten we de resultaten van het onderzoek toe over hoe klantgericht werkend Nederland zichzelf, collega’s en werkgever ziet.

Waarom je hier graag bij wilt zijn:
“Deze masterclass is vooral NIET voor jou als je GEEN enthousiaste klanten en medewerkers wilt en als je het NIET drukker wilt krijgen”
Hier ga je mee de deur uit
We zitten helaas vol. Je kan je nog aanmelden, dan zetten we je op de wachtlijst!.

Benjamin de Mooij
Benjamin de Mooij is Business Manager Customer Experience bij Integron en werkt voornamelijk voor (middel)grote organisaties in de B2B-sector. Hij adviseert en inspireert klanten op basis van de feedback van hun klanten.
06-244 434 32
b.demooij@integron.nl

Feike Cats
Feike is Verleuker- en Klanthousiasme expert en te boeken als spreker voor events, workshops en complete Klanthousiasme trajecten.
Daarnaast is hij auteur van 5 boeken over Verleuken en Klanthousiasme.
06-533 216 62
feike@houdenvanklanten.nl
Waarom wij deze masterclass organiseren
“De volgende keer mag de sessie langer duren ;)”
“Heel enthousiast vertelt! Interessante weetjes waar wij echt iets mee kunnen”
“Mag van mij zeker nog een half uur langer duren. Was interessant!”
“Duidelijk, enthousiast, maakt mij ook enthousiast om dit door te geven en smaakt naar meer”