Bedankt voor je aanmelding!
Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail.
Wil je in de tussentijd nog wat meer lezen over onze dienstverlening?
In de huidige zakenwereld is duurzaamheid niet langer modewoord maar noodzaak. Steeds meer bedrijven realiseren zich dat hun inspanningen op gebied van duurzaamheid direct invloed hebben op de Customer Experience (CX). Door duurzaamheid te integreren in je bedrijfsstrategie kan je niet alleen bijdragen aan betere wereld, maar ook een sterke emotionele band opbouwen met je klanten. In deze blog duiken we dieper in hoe duurzaamheid als hoeksteen kan dienen voor een onvergetelijke klantbeleving.
Repair Care in Waalwijk biedt totaaloplossingen in duurzaam houtherstel en -onderhoud voor hoofdzakelijk de professionele markt. Ook biedt het bedrijf gecertificeerde opleidingen aan in het behandelen van houtrot en -schade. Het bedrijf is wereldwijd actief en marktleider in Nederland, Duitsland en Verenigd Koninkrijk. Mede dankzij haar trouwe en tevreden klanten. Het blijven zorgen voor happy customers is dan ook een prioriteit van Repair Care. “Om daar een verdere professionaliseringsslag in te slaan, hebben we Integron in de arm genomen en zijn we in 2023 een driejarig CX-programma gestart”, zegt Omar Abokanj, Marketing Manager bij Repair Care.
Afgelopen jaar was ondanks de altijd hoge NPS, de loyaliteit iets gedaald. In het meest recente benchmarkrapport ‘Customer Experience in B2B Nederland 2024’ zien we weer een stijgende lijn. Groothandels onderscheiden zich door sterke klantloyaliteit en servicegerichtheid, factoren die cruciaal zijn voor het aanhoudende succes in deze sector.