www.integron.nl | Haal het beste uit klant en medewerker2023-07-25T10:09:16+02:00

Wil jij ook enthousiastere medewerkers en terugkerende klanten?

Met gelukkige en enthousiaste medewerkers krijg je blije en loyale klanten en vice versa. Integron helpt organisaties al 30 jaar met strategisch en op maat klant- en medewerkersonderzoek en -advies om de customer en employee experience te verbeteren.

  • Zorg voor meer werkgeluk en verminder personeelsverloop
  • Enthousiastere en meer loyale klanten door het verbeteren van de klantretentie
  • Verhoog je omzet en het bedrijfssucces
Integron klant en medewerkers onderzoek

Betere werksfeer
en productievere medewerkers

Terugkerende klanten door enthousiaste medewerkers

Nieuwe klanten door
betrokken ambassadeurs

Hogere omzet door
enthousiaste klanten

Integron beeldmerk over home

Strategische klant- en medewerker feedbackprogramma’s

Sinds 1993 is Integron hét toonaangevende onderzoeksbureau voor klantonderzoek en medewerkersonderzoek. Samen met onze klanten bouwen we betekenisvolle en excellente organisaties, waarin we een omgeving creëren waar zowel klanten als medewerkers zich thuis voelen en floreren. Met onze op maat programma’s denken we samen met de klant na over de Employee Experience en/of Customer Experience strategie. Het uitgangspunt is de uitdagingen op het gebied van werkgeluk, trots, betrokkenheid, eNPS, NPS, klantretentie, klantgerichtheid en andere relevante thema’s te tackelen en te verbeteren, zodat je organisatie optimaal presteert. Wij helpen je met onze jarenlange expertise.

EX2023-thumbnail

Landelijk onderzoek naar de employee experience in 2023 in 13 branches

CX2023

Grootste NPS en klanttevredenheid benchmark in de B2B sector in Nederland

Employee Journey 2022

Employee Journey experience in Nederland

Onderzoek naar de beleving van werkend Nederland per fase in de Employee Journey

Deze organisaties gingen je voor:

McDonalds
Swiss-Sense
dnB-Facility-Group

Successen moeten gevierd worden

Welke organisaties zijn best in class op het gebied van klant- en medewerkerbeleving ? Het binden van klanten aan je bedrijf en het tevredenstellen van je medewerkers is zo simpel nog niet. Daarom reiken we jaarlijks de BelevingAwards uit aan de klanten die het best presteren op het gebied van klant- en medewerkersbeleving.

Integron beeldmerk successen home-500

“We willen dat onderzoeken impact hebben op onze organisatie. Anders hebben ze geen nut.”

ACV Groep is een afvaldienstverlener in de Gelderse gemeenten Ede, Wageningen, Renkum, Veenendaal en Renswoude. Ze brengt haar slogan ‘vanzelfsprekend in de buurt’ in de praktijk door zichtbaar en bereikbaar te zijn voor klanten. ACV wil opdrachtgevende gemeenten, bedrijven en particulieren ontzorgen op het gebied van afval, reiniging en duurzaamheidsvraagstukken. Om inzicht in de kwaliteit van dienstverlening te krijgen en deze verder te optimaliseren heeft het bedrijf in 2022 drie onderzoeken laten uitvoeren door Integron: een stakeholdersonderzoek, een inwonersonderzoek en een klantonderzoek onder bedrijven.

Pluk als MKB-bedrijf de vruchten van medewerker- en klantonderzoek

‘Er spelen op dit moment zaken die prioriteit hebben boven het ophalen van feedback van medewerkers en klanten’. ‘Te grote investering’. MKB-organisaties zijn niet altijd even bereid om medewerker- en klantonderzoeken uit te laten voeren. Toch zijn er gelukkig behoorlijk wat organisaties die wél feedback ophalen bij medewerkers en klanten, daar het nut van inzien en de vruchten ervan plukken. En dat is meer dan terecht. Het is absoluut waardevol om inzicht te krijgen in wat er speelt en leeft onder medewerkers en klanten.

“We weten waar we staan en wat we moeten doen dankzij interessante inzichten uit het medewerkersonderzoek”

Beter onderwijs. Dat is waar Omix al ruim twintig jaar voor staat. De organisatie biedt onderwijslogistieke oplossingen en detacheert door heel het land professionals. Alles om ervoor te zorgen dat processen en systemen binnen onderwijsinstellingen zo soepel mogelijk verlopen. In 2022 heeft Omix een medewerkersonderzoek laten uitvoeren. Dat heeft ons interessante inzichten gebracht waarmee we aan de slag zijn gegaan”.

Integron beeldmerk contact home-500

Profiteer van onze uiteenlopende expertise

Wil je werken aan de klantretentie en het werkgeluk van je personeel garanderen, zodat je kunt uitgroeien tot een toppresterende organisatie? Integron is de betrouwbare partner die jou helpt deze doelen te realiseren. Wil je meer weten over onze dienstverlening? Of heb je specifieke vragen? Ontdek de kennisbank op onze website, vraag een demo aan of maak een afspraak voor een kennismakingsgesprek op ons kantoor in Rotterdam.