Ga naar inhoud
  • Onderzoek invullen
  • Contact
  • Nederlands
    • English
Integron.nl
  • Onderzoek
    Klantonderzoek

    Wil je impact maken en gaan voor enthousiaste klanten? Dan zijn wij de specialist voor jou.

    Gelukkige medewerkers
    Medewerkersonderzoek

    Ga jij voor gelukkige medewerkers? Met onze oplossingen werken we samen om jouw EX doelstellingen te behalen.

    impact door inzicht - consultancy
    Onderzoeksdashboard

    Direct inzicht in je prioriteiten, acties en verbeterkansen met ons slimme dashboard.

    Demo aanvragen
    • Klantonderzoek
    • Medewerkersonderzoek
  • Programma
  • Consultancy
  • Kennis
    Kennis en Nieuws
    Het laatste nieuws over ons of over de praktijk
    Klantverhalen

    Wat onze dienstverlening oplevert? Dat kunnen onze klanten je het beste zelf vertellen.

    Webinars

    Onze CX en EX experts delen graag hun kennis tijdens een interactieve webinar.

    Workshops

    Integron organiseert regelmatig live sessies bij ons op kantoor.

    Downloads

    Downloads die je helpen klant- en medewerkerbeleving te verbeteren

    Rapport Employee Experience in Nederland 2025
    Employee Experience in Nederland 2025

    Hoe beleeft werkend Nederland het werk? Lees het in ons jaarlijkse benchmarkrapport.

    Download rapport
    • Kennis & Nieuws
    • Klantcases
    • Downloads
    • Webinars
  • Over ons
    Over ons

    Happy people, daar doen we het voor

    Team Integron

    Onze mensen maken het verschil

    Werken bij

    Kom jij ons team versterken?

    Partners

    Samen staan we sterker

    30 jaar Integron

    Waar we vandaan komen, naartoe gaan en hoe we dit jubileum gevierd hebben

    • Over ons
    • Team Integron
    • Vacatures
    • 30 jaar Integron
  • Plan een afspraak
    Jasper-Janssen
    Over Customer Experience

    Plan een afspraak met Jasper

    Over Employee Experience

    Plan een afspraak met Joep

    • Over Customer Experience – Jasper
    • Over Employee Experience – met Joep
Integron.nl
  • Nederlands
  • Engels
  • Onderzoek
    Klantonderzoek

    Wil je impact maken en gaan voor enthousiaste klanten? Dan zijn wij de specialist voor jou.

    Gelukkige medewerkers
    Medewerkersonderzoek

    Ga jij voor gelukkige medewerkers? Met onze oplossingen werken we samen om jouw EX doelstellingen te behalen.

    impact door inzicht - consultancy
    Onderzoeksdashboard

    Direct inzicht in je prioriteiten, acties en verbeterkansen met ons slimme dashboard.

    Demo aanvragen
    • Klantonderzoek
    • Medewerkersonderzoek
  • Consultancy
  • Programma
  • Kennis
    Kennis en Nieuws
    Het laatste nieuws over ons of over de praktijk
    Klantverhalen

    Wat onze dienstverlening oplevert? Dat kunnen onze klanten je het beste zelf vertellen.

    Webinars

    Onze CX en EX experts delen graag hun kennis tijdens een interactieve webinar.

    Workshops

    Integron organiseert regelmatig live sessies bij ons op kantoor.

    Downloads

    Downloads die je helpen klant- en medewerkerbeleving te verbeteren

    Rapport Employee Experience in Nederland 2025
    Employee Experience in Nederland 2025

    Hoe beleeft werkend Nederland het werk? Lees het in ons jaarlijkse benchmarkrapport.

    Download rapport
    • Kennis & Nieuws
    • Klantverhalen
    • Webinars
    • DownloadsOp deze pagina vind je al onze rapporten, whitepapers, handboeken en brochures die je helpen om de ervaringen van je medewerkers en klanten te boosten. Of je nu wilt weten wat de laatste trends zijn, op zoek bent naar tips om je team happy te houden, of manieren zoekt om klanten voor het leven te winnen, hier ben je aan het juiste adres. Blader door onze verzameling en download wat je maar wilt.
  • Over ons
    Over ons

    Happy people, daar doen we het voor

    Team Integron

    Onze mensen maken het verschil

    Werken bij

    Kom jij ons team versterken?

    Partners

    Samen staan we sterker

    30 jaar Integron

    Waar we vandaan komen, naartoe gaan en hoe we dit jubileum gevierd hebben

    • Over ons
    • Team Integron
    • Vacatures
  • Contact
  • Afspraak maken
    • Over CX – Met Jasper
    • Over EX – Met Joep
  1. Kennis & Nieuws
  2. Klantbeleving

Klantbeleving

  • 3 januari 2023 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Relationele en transactionele NPS: verschillen én voordelen

  • cx-AFVALDIENSTVERLENERS-2022-UITGELICHT
    20 juli 2022 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Goed communiceren met klanten blijft uitdaging voor afvaldienstverleners anno 2022

  • 30 juni 2022 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Klantbeleving bouw- en installatiebranche maakt weer sprong voorwaarts

  • Beleving-Awards-blog-van-Arjen2
    29 juni 2022 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    “Veranderkracht van mens en organisatie is hard nodig in steeds veranderende wereld”

  • 20 juni 2022 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Echte stabiele groei start bij klantretentie

  • customer-experience-transport-en-logistiek
    3 juni 2022 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Klantbeleving en digitalisering essentieel voor toekomstbestendigheid binnen de transport en logistiek

  • 27 januari 2022 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Customer experience in 2021: dit hebben we geleerd plus 9 trends voor 2022

  • Klantenpanel
    25 juni 2020 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Een klantenpanel biedt emotionele data voor een betere klantbeleving

  • in 5 stappen een succesvol kto opzetten b2b
    7 mei 2020 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    KTO voor B2B organisaties: 5 stappen naar een succesvol onderzoek

  • ICT NPS benchmark
    1 mei 2020 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Klantbeleving ICT-sector (B2B) anno 2020 is ‘zo zo’, en dat is zorgelijk

  • Focus op klantgerichtheid en customer experience
    22 april 2020 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Sterker uit de crisis door aandacht voor klantgerichtheid

  • Klantbeleivng-in-Nederland-2020---nps-stagneert
    7 februari 2020 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Net Promoter Score (NPS) binnen de B2B in Nederland stagneert anno 2020

  • klantgericht leiderschap
    6 november 2019 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    “Klantgericht leiderschap is de sleutel tot een legendarische klantbeleving.”

  • 6-tips-voor-een-succesbol-klantfeedback-programma
    3 oktober 2019 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    6 essentiële tips voor een succesvol continu klantfeedback programma

  • Zó activeer je na een klantonderzoek de héle organisatie
    13 juni 2019 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Zó activeer je na een klantonderzoek de héle organisatie

  • 28 februari 2019 •Kennis & Nieuws, Klantbeleving •

    Wij blijven de verhalen vertellen

Vorige123Volgende
Klantonderzoek

Jaarlijks klantonderzoek

Continu Klantfeedback

NPS onderzoek

Strategische interviews

Klantenpanels

Medewerkersonderzoek

Medewerkerstevredenheids onderzoek (MTO)

Continu Medewerker Feedback

Employee Journey Onderzoek

Thematisch onderzoek

Thema’s

Klantbeleving

Klantonderzoek

Medewerkerbeleving

Medewerkersonderzoek

NPS

Kennis

Kennis & Nieuws

Klantverhalen

Webinars

Downloads

Integron

Over ons

Team Integron

Vacatures

Contact

We helpen je graag verder.
Neem contact met ons op.

We helpen je graag verder.
Neem contact met ons op.

Aanmelden nieuwsbrief

© Integron – Impact door Inzicht • Privacy- & cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek • Algemene voorwaarden

Sitemap

Page load link

Leuk dat we je op de hoogte mogen houden van ons laatste nieuws en ontwikkelingen. Laat hieronder je gegevens achter om de nieuwsbrief te ontvangen.