Klantbeleving bouw- en installatiebranche maakt weer sprong voorwaarts
Benchmarkrapport customer experience 2022 binnen de bouw en installatie: NPS voor het eerst boven de nul:+4
Benchmarkrapport customer experience 2022 binnen de bouw en installatie: NPS voor het eerst boven de nul:+4
Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten binnen de bouw en installatie zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen de bouw en installatie in Nederland 2022.
“Solora scoorde een NPS van +12, terwijl de benchmark in de branche bouw en installatie -1 is. Dat is uitzonderlijk. Zeker bij een eerste KTO.”
Bij Strukton Worksphere leidde een klantreissessie tot betere dienstverlening. Lees hier hoe het klantteam verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de kantoorgebouwen van NS het verschil maakt door proactief te communiceren.
Van het scherp hebben van de klantverwachtingen, naar het overtreffen van de klantverwachtingen. Lees het in het interview met Marketing Manager bij Carrier, Meta La Gro – Coenen.
Strukton Worksphere Strukton Worksphere neemt de hele zorg van techniek en gebouwen op zich. Elke dag is men bezig met het goed bedienen van [...]