Ga naar inhoud
Integron.nl Logo

Onderzoek Invullen | 0104115966 | info@integron.nl

  • ONDERZOEK
    • KLANTONDERZOEK
    • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • FUTURE PROOF WORK SURVEY
  • INZICHT
  • ADVIES & TRAINING
  • KENNIS EN KLANTVERHALEN
    • KENNIS EN NIEUWS
      • KLANTBELEVING
      • WERKBELEVING
    • BLOG
    • KLANTCASES
      • KLANTONDERZOEK
      • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • WEBINARS
    • DOWNLOADS
  • OVER ONS
    • TEAM
    • WERKEN BIJ
    • PARTNERS
    • CONTACT
  • DEMO AANVRAGEN
  • NL
    • NL
    • EN
  • KLANTONDERZOEK
  • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • OVER ONS
    • Team
    • Werken bij
  • CONTACT
  • ONDERZOEK INVULLEN
  • NL
  • EN

Klantbeleving bouw- en installatiebranche maakt weer sprong voorwaarts

Benchmarkrapport customer experience 2022 binnen de bouw en installatie: NPS voor het eerst boven de nul:+4

admin2022-06-30T14:48:08+02:00Tags: Bouw & Installatie, Customer Experience, Klantbeleving, Klantfeedback|
  • Cx22-uitgelicht-bouw-en-installatie

Rapport: Customer Experience binnen de bouw en installatie in B2B Nederland 2022

Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten binnen de bouw en installatie zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen de bouw en installatie in Nederland 2022.

admin2022-05-20T14:49:12+02:00Tags: benchmark, Bouw & Installatie|
  • Solora-klantonderzoek

“Klantonderzoek bevestigt dat we bij Solora in de goede richting zitten en de juiste koers varen”

“Solora scoorde een NPS van +12, terwijl de benchmark in de branche bouw en installatie -1 is. Dat is uitzonderlijk. Zeker bij een eerste KTO.”

admin2022-02-25T15:39:25+01:00Tags: Bouw & Installatie, Klanttevredenheidsonderzoek|
  • Klantreis Strukton Worksphere

Betere dienstverlening na klantreissessie Strukton Worksphere

Bij Strukton Worksphere leidde een klantreissessie tot betere dienstverlening. Lees hier hoe het klantteam verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de kantoorgebouwen van NS het verschil maakt door proactief te communiceren.

admin2021-01-27T16:14:03+01:00Tags: Bouw & Installatie, Customer journey, Customer Journey Mapping, Klantreis, Klanttevredenheidsonderzoek, Workshop|
  • Carrier klantonderzoek

Carrier Airconditioning wil de klant écht leren kennen

Van het scherp hebben van de klantverwachtingen, naar het overtreffen van de klantverwachtingen. Lees het in het interview met Marketing Manager bij Carrier, Meta La Gro – Coenen.

admin2019-05-02T07:58:07+02:00Tags: Bouw & Installatie, Groothandel, klantpanels, Klanttevredenheidsonderzoek, Strategische interviews|

Strukton Worksphere

Strukton Worksphere Strukton Worksphere neemt de hele zorg van techniek en gebouwen op zich. Elke dag is men bezig met het goed bedienen van [...]

Jacinta Breijer2019-02-13T14:37:40+01:00Tags: 1-2-3-Spel, Bouw & Installatie, Klantbeleving|

Klantonderzoek

  • Continu klantfeedback
  • Jaarlijks klantonderzoek
  • Klantenpanel
  • NPS onderzoek
  • Project Evaluatie Monitor
  • Stakeholdersonderzoek
  • Strategische interviews

Integron

  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Medewerkersonderzoek

  • Are we on track
  • Continu Medewerker Feedback
  • Instroom onderzoek
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoek
  • Thematisch onderzoek
  • Uitstroom onderzoek
  • Werkdruk onderzoek

Ga naar

  • Onderzoek invullen
  • Facility Beleving
  • Beleving Awards

Thema’s

  • Klantonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Klantbeleving
  • Werkbeleving
  • eNPS
  • NPS
  • Werkdruk

Blijf op de hoogte

© Integron - Haal het beste uit klant en medewerker • Privacy- & Cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek
FacebookLinkedInTwitter
Page load link
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt. Ok