Ga naar inhoud
Integron.nl Logo

Onderzoek Invullen | 0104115966 | info@integron.nl

  • ONDERZOEK
    • KLANTONDERZOEK
    • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • FUTURE PROOF WORK SURVEY
  • INZICHT
  • ADVIES & TRAINING
  • KENNIS EN KLANTVERHALEN
    • KENNIS EN NIEUWS
      • KLANTBELEVING
      • WERKBELEVING
    • BLOG
    • KLANTCASES
      • KLANTONDERZOEK
      • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • WEBINARS
    • DOWNLOADS
  • OVER ONS
    • WAAROM WE DOEN WAT WE DOEN
    • TEAM
    • WERKEN BIJ
    • PARTNERS
    • CONTACT
  • DEMO AANVRAGEN
  • NL
    • NL
    • EN
  • KLANTONDERZOEK
  • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • OVER ONS
    • Team
    • Werken bij
  • CONTACT
  • DOWNLOADS
  • ONDERZOEK INVULLEN
  • NL
  • EN
  • Cx22-uitgelicht-professionele-dienstverlening

Rapport: Customer Experience binnen de professionele dienstverlening in Nederland 2022

Benieuwd hoe loyaal/tevreden klanten binnen de financiële dienstverlening zijn? Download het rapport: Customer Experience binnen professionele dienstverleners in Nederland 2022.

admin2022-05-20T14:51:53+02:00Tags: benchmark, Professionele dienstverlening|
  • Nromec-Foodcare-streeft-naar-nog-hogere-klanttevredenheid

“We werken onverminderd hard om onze klanten continu nog beter van dienst te kunnen zijn”

“De mensen bij Normec zijn zelfkritisch en hebben ook de ambitie om de dienstverlening naar een steeds hoger niveau te tillen", aldus Wouter van het Bolscher van Normec Foodcare over de resultaten het klanttevredenheidsonderzoek

admin2022-01-04T13:25:43+01:00Tags: Klantbelevingsonderzoek, Klanttevredenheidsonderzoek, Professionele dienstverlening|

POSG: “Met meer inzicht betere dienstverlening en meerwaarde creëren”

POSG: “Met meer inzicht betere dienstverlening en meerwaarde creëren” Hans van Hoek, directeur van POSG POSG wil mensen verder brengen. Het bedrijf is marktleider op [...]

admin2019-02-08T13:15:31+01:00Tags: Klantfeedback, Klantonderzoek, Medewerkersonderzoek, Medewerkerstevredenheidsonderzoek, Professionele dienstverlening|

CWS: “Onze medewerkers voegen waarde toe aan de klantreis”

CWS: “Onze medewerkers voegen waarde toe aan de klantreis” Tom Manders, Head of  Customer Care en Han Strijbos, voormalig Marketing Manager bij CWS CWS is [...]

Jacinta Breijer2019-02-13T15:07:34+01:00Tags: Klantbeleving, Professionele dienstverlening|

Hallmark: “Transitie naar een open organisatie waar verbinding centraal staat”

Hallmark het beste uit klant en medewerker halen. Medewerkersonderzoek en klantenonderzoek bieden daartoe inzicht en aanknopingspunten.

admin2019-02-08T13:23:30+01:00Tags: Betrokken medewerkers, Klantbeleving, Klantfeedback, MTO, Professionele dienstverlening|

Klantonderzoek

  • Continu klantfeedback
  • Jaarlijks klantonderzoek
  • Klantenpanel
  • NPS onderzoek
  • Project Evaluatie Monitor
  • Stakeholdersonderzoek
  • Strategische interviews

Integron

  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Medewerkersonderzoek

  • Are we on track
  • Continu Medewerker Feedback
  • Instroom onderzoek
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoek
  • Thematisch onderzoek
  • Uitstroom onderzoek
  • Werkdruk onderzoek

Ga naar

  • Onderzoek invullen
  • Facility Beleving
  • Beleving Awards

Thema’s

  • Klantonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Klantbeleving
  • Werkbeleving
  • eNPS
  • NPS
  • Werkdruk

Blijf op de hoogte

© Integron - Haal het beste uit klant en medewerker • Privacy- & Cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek
FacebookLinkedInTwitter
Page load link
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt. Ok