Integron.nl
Integron.nl

Huurdersonderzoek voor woningcorporaties

3 januari 2017
Huurdersonderzoek voor woningcorporaties

Aedes voegt Integron toe als onderzoeksbureau voor het uitvoeren van het huurdersonderzoek.

In 2017 wordt wederom de Aedes-benchmark door Aedes (Vereniging van Woningcorporaties) gepubliceerd. Dit jaar willen zij ook weten hoe huurders de kwaliteit van de woningen beoordelen. Deze informatie wordt gebruikt voor het prestatieveld Onderhoud & verbetering. Deze huurders worden bevraagd over alle niet-procesgerelateerde indicatoren zoals de klanttevredenheid (Net Promoter Score), beoordeling van de buurt en verhuisgeneigdheid).

Uitvoeren huurdersonderzoek

Voor het uitvoeren van het huurdersonderzoek kunnen woningcorporaties terecht bij Integron. Wij zijn door Aedes geïnformeerd over de validatiecriteria en indicatoren en zorgen dat de onderzoeksgegevens voldoen aan de validatiecriteria. Klik hier voor meer informatie over Aedes-benchmark.

Wilt u vrijblijvend kennismaken met ons en weten wat wij voor u, als woningcorporatie kunnen betekenen?
Vraag vrijblijvend een (telefonisch) adviesgesprek aan. 

Gerelateerde berichten

Hoe duurzaamheid klantbeleving versterkt: 3 inspirerende voorbeelden

In de huidige zakenwereld is duurzaamheid niet langer modewoord maar noodzaak. Steeds meer bedrijven realiseren zich dat hun inspanningen op gebied van duurzaamheid direct invloed hebben op de Customer Experience (CX). Door duurzaamheid te integreren in je bedrijfsstrategie kan je niet alleen bijdragen aan betere wereld, maar ook een sterke emotionele band opbouwen met je klanten. In deze blog duiken we dieper in hoe duurzaamheid als hoeksteen kan dienen voor een onvergetelijke klantbeleving.

Klantbeleving groothandels in Nederland groeit weer: klantloyaliteit en servicegerichtheid als succesfactoren

Afgelopen jaar was ondanks de altijd hoge NPS, de loyaliteit iets gedaald. In het meest recente benchmarkrapport ‘Customer Experience in B2B Nederland 2024’ zien we weer een stijgende lijn. Groothandels onderscheiden zich door sterke klantloyaliteit en servicegerichtheid, factoren die cruciaal zijn voor het aanhoudende succes in deze sector.

“Maak je dromen waar, omarm je klanten en medewerkers!”

Beleving Awards 2024: van verlangen naar verandering. 20% verloop en ruim een derde van de medewerkers die op zoek wil gaan naar een andere baan. Aan de andere kant 27% van de klanten die elders klant willen zijn. Organisaties hebben te maken met grote uitdagingen om personeel én klanten te behouden. Om het anders en beter te doen, is verandering nodig. Maar dan moet je de organisatie wel meekrijgen. Hoe? Dat was precies wat centraal stond tijdens onze 14e editie van de Beleving Awards: van verlangen naar verandering. De prachtige evenementenlocatie Lommerijk in onze thuishaven Rotterdam vormde daartoe de ideale, inspirerende setting.

Deel dit bericht: